onko olemassa halfing-armeijalle sääntöi/sääntökirja?
onko olemassa halfing-armeijalle sääntöi/sääntökirja?
eli kuten otsikko jo kerto niin kovasti mietityttä onko olemassa jonkin sortin sääntöi halfing armeijalle. kovasti kiinnostais tehä ja pelatakin tuollaista armeija mutta ilman aremiaj koskevia sääntöi on kovin vaikea tehä yhtään mitään. olen kyllä törmännyt netissä aika kesken eräisen tuntuisin viritelminjoite ei kyllä ymmärrä selvinpäin. en ole viellä kokeillut 1-2 promilen humalassa.
Wh40k
Adeptus mechanicus/Skitarii
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
Adeptus mechanicus/Skitarii
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
Re: onko olemassa halfing-armeijalle sääntöi/sääntökirja?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- jupu_pupu_mies
käpiöinä crystania on niit peluuttanut
Itse tein listani dogs of warille. Sopivan heikkoja ja hei, niillä on niitä virallisiakin halfling yksikköjä(Hot pot on hieno modelli). Jos vain onnistut löytämään pdf:än, jonka GW lienee jo ajat sitten dumpannut. Salainen haaveenihan olisi voittaa näillä joku päivä demonit.
IMO tuo ei toimi. Puolituiset yhtäkkiä T4 raskaasti panssaroitu taitavia meleejätkiä? Huh? Ei ny oikein toimi mulla :D Morzen DOW tyyli sopii ainakin IMO paremmin.jupu_ kirjoitti:käpiöinä crystania on niit peluuttanut
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Runefang käytti brettien säännöillä noita, oli figut koko armeijalle vielä. Brettien lantsarit on muutenkin heikkoja niin käyvät hyvin.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl