Farseer
bike, fortune, witnessing, warding
6 Warlock
bike, 3x destructor, 2x embolden, 1x enchance
5 Fire Dragon
Wave Serpent
cannon, twin-cannon, stones
5 Fire Dragon
Wave Serpent
cannon, twin-cannon, stones
5 Dire Avenger
5 Dire Avenger
10 Storm Guardian + Warlock
2x flamer, spear, destructor
Wave Serpent
cannon, twin-brightlance
Falcon
2x cannon, holo-field
Falcon
2x cannon, holo-field
Fire-Prism
cannon, holo-field
tasan 1750
Valinnat kai selittää pääasiallisesti itse itseään. Avengerit luonnollisesti nappaa kyydin Falconeilta. Jotain mitä oon missannut/twiikattavaa/virheitä? Kommentteja otetaan ilolla vastaan.
Mechdar 1750
Mechdar 1750
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.
- Half-breed
Re: Mechdar 1750
Vähän paperiset troopit kyllä. Itse nostaisin Avengerien koon kuuteen, eikä Exarch huono sijoitus olisi. Näin Avengereilla olisi mahdollisuudet selvitä jos niiden kyyti tippuisi. Muutoin eipä tuossa listassa mitään vikaa näyttäisi olevan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Re: Mechdar 1750
Joo, ohan noi vähän paperia joo, noi on vaan lähinnä se pakko-ostos, kun listan tehokas tuho ja/tai tulivoima löytyy kuitenkin pääasiassa muualta kuin troopeista. On vaan kans pisteet aika tiukassa tossa, mut pitää harkita tota kuudetta Avengeria, jos sille tuntuu tulevan tarvetta. Kuitenkaan jos peli on menny nappiin, niin ei noilla troopeilla olla vaunuista ulos tulossa, mitä nyt vikojen vuorojen objektiivien tyhjennystä harrastamaan, jos on epätoivonen tilanne.Half-breed kirjoitti:Vähän paperiset troopit kyllä. Itse nostaisin Avengerien koon kuuteen, eikä Exarch huono sijoitus olisi. Näin Avengereilla olisi mahdollisuudet selvitä jos niiden kyyti tippuisi. Muutoin eipä tuossa listassa mitään vikaa näyttäisi olevan.
Pitää testailla et onko tolle warlockille nois stormeissa ihan välttämätöntä tarvetta, saisi sillä pisteitä irtoamaan, kun houkuttelis kyllä scatterit noihin Falconeihin, kuitenkin 4>3.
Pitää testailla ja funtsia mikä sit lopulta toimii omalla kohdalla.
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.