Jäi yhdestä aikaisemmasta pelistä tällainen kiistanaihe:
Bloodletterini olivat hyökänneet edellisellä vuorolla tankin kimppuun sitä kuitenkaan tuhoamatta.
Saavatko letterini tulevalla vuorolla hyödyntää sekä furious chargen että chargaus-bonuksen iskiessään uudelleen?
Vehiclet kun eivät ikinä lukitse ketään lähitaisteluun. Teoriassa letterini siis chargaisivat uudelleen sen 1" matkan tankkia vastaan.
Chargesta ja vehicleistä.
Re: Chargesta ja vehicleistä.
Charge on charge, saat bonukset omalla vuorollasi.
Mutta jos pääset uudestaan lyömään vastustajan vuorolla, niin siihen ei tule enää niitä.
Mutta jos pääset uudestaan lyömään vastustajan vuorolla, niin siihen ei tule enää niitä.
Viimeksi muokannut Deetwo, To 18.03.2010 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Varjonkutoja
Re: Chargesta ja vehicleistä.
Siis tarkoitatko tulevaa omaa vuoroasi?
Vastustajan vuorolla:
Jos vastustaja ei liikuta tankkia, saat lyödä sitä vastustajan assault phasessa, etkä saa charge/Furious Charge bonusta.
Seuraavalla omalla vuorolla:
No liikut vaikka sen 1" ja Chargeat päälle, niin tottakai saat sen boonuksen. Mutta pitää niitä figuja tietenkin liikuttaa siitä, jos tarkkoja ollaan, että saisit boonukset
VarjoEdit: Meh, Deetwo oli nopeampi :(
Vastustajan vuorolla:
Jos vastustaja ei liikuta tankkia, saat lyödä sitä vastustajan assault phasessa, etkä saa charge/Furious Charge bonusta.
Seuraavalla omalla vuorolla:
No liikut vaikka sen 1" ja Chargeat päälle, niin tottakai saat sen boonuksen. Mutta pitää niitä figuja tietenkin liikuttaa siitä, jos tarkkoja ollaan, että saisit boonukset
VarjoEdit: Meh, Deetwo oli nopeampi :(
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.