Jepjep, edellinen viritys toimi kivasti, hommasin lisää aseita ja lainasin lisää autoja, joten...
HQ:
CCS: 3 melta gun
+chimera
Elites:
9+1 Battle psykers
+chimera
Troops
10 vets: 3 melta, lascannon
+chimera
10 vets: 3 plasma, lascannon
+chimera
Infantry platoon:
PCS: 4 flamers, melta bomb (officer)
+chimera
2xinf squad: flamer *vendettoihin*
Fast attack:
Vendetta
Vendetta
Hellhound: hf, smoke launcher
Heavy:
Manticore
Manticore
2 Griffons
=1750
Kaikki kentälle paitsi jos pelottaa, ammutaan juttuja rikki. Slotit loppu kesken->jämäpinnoilla lascannoneita eikä esim sentineliä tai primarista (muuten hyvä, mut KP). Manticoret on paitsi tosi hyviä, myös mun ainoita hevitankkeja. Ei oo tarpeeks chimerarunkoja että vois käyttää myös hydria, lemaneita ei oo ja haluun lättyjä. Lascannonien sijaan vois ottaa neljännen meltan ja plasmapistooleita vaikka kuinka paljon, pysyis mobiliteetti. Viime kerralla rhinot oli liian kovia->lisää lasceja ni saa ne rikki jo kauempaa.
1750 IG uudelleenlämmittely pääsiäistä varten
- Haizelhoff
- Valvoja
Re: 1750 IG uudelleenlämmittely pääsiäistä varten
Lista näyttää oikein kovalta. Mitäs ase load outia olet tykännyt käyttää chimeroissa, eli lähinnä onko siellä heavy bolter vai heavy flamer hullissa.
Jepjep. Hullissa pitäisi olla kaikilla heavy flamer, joissain noista on tosin vanhastaan heavy bolter (sen siitä saa kun ei osta kaikkea uutena). HB-chimerat oon antanu psyykkereille ja alenevalla prioriteetilla muille ryhmille sitä mukaa kun kantamat putoaa, eli plasmat yleensä saa hb-chimeran ja meltat fleikka-chimeran. Wysiwyg on rasittava juttu joskus, mutta ainakin psyykkereille hb on ihan ok. Vaikka squadin powerit toimii liikkeestäkin, kantamat mahdollistaa paikallaan istumisenkin. En tarkkaa vastausta voi siis antaa, kun en muista miten monta hf-chimeraa mulla on :/ Osa noista vaihtaa roolia pelien välillä, manticore-tornit kun on irrotettavaa mallia...
-
HerraMauno
Joku snipu squadi vois olla hauska psyykkereiden kanssa (;, mutta kyllähän toi lista kova on .
Mää mieluummin otan scoring unitteja, yksiköitä mitkä kykenee tappamaan juttuja yksinkin, yksiköitä mitkä kulkee autoissa, tai sellasia yksiköitä mihin mulla on figut :) Lisäksi johan tuolla on pinnaamista tuottamassa noi heviosaston neljä tankkia, tekee 100%varmasti enemmän tappoja ku mitkään sniperit, ja pinnaa enempi juttuja samalla. Psyykkerit on tuolla viskomassa S9 lättyä, jos tarvii pakottaa ni jeesaavat pinnaamisessa, ei-fearlesseja vastaan pakotan ne mieluummin tietty juoksemaan karkuun ku pinnaamaan. Psyykkereillä on kädet täynnä työtä ilman snipereita, eikä niihin riitä pisteet muutenkaan :/
Liittolaisia jos saisi ottaa, niin inkvilordi hupulla ja callidus pääsis kyllä tukemaan psykereitä, mut mut minkäs teet.
Liittolaisia jos saisi ottaa, niin inkvilordi hupulla ja callidus pääsis kyllä tukemaan psykereitä, mut mut minkäs teet.