Onko Kukaan teistä pelaamassa fabaa Kouvola puolenkuun pelikaupassa pelaamassa lauantaisin?
Voitais ottaa matsia.
Warhammer Pelaajia Kouvolassa?
Warhammer Pelaajia Kouvolassa?
Olen tyhmä mutta en niin tyhmä!
- Crusher Zogoth
Re: Warhammer Pelaajia Kouvolassa?
Moi!
Meillä Kouvolalaisilla on ihan oma foorumikin KLIKS!. Tuolta löytyy useimmiten pelikaveria, kun pistää viestiä eli kipin kapin rekisteröitymään. FaBan pelaajia käy vakituisesti joka viikko lauantaisin about 4 (minä mukaanlukien) eli pitäisi pelikaveria löytyä (allekirjoittanut ainakin voi useimmiten pelata).
Mitä armeijaa pelaat, kuinka paljon löytyy ikää ja minkä kokoinen armeija löytyy ja kuinka isoa peliä haluat?
PS : keräämme kaikkia Kouvolan alueen pelaajia tuonne Puolenkuun pelien foorumeille. Käyppäs heittämässä tietosi tuonne Kouvolan miniatyyripelaajat ketjuun Klikkaa tästä!
Meillä Kouvolalaisilla on ihan oma foorumikin KLIKS!. Tuolta löytyy useimmiten pelikaveria, kun pistää viestiä eli kipin kapin rekisteröitymään. FaBan pelaajia käy vakituisesti joka viikko lauantaisin about 4 (minä mukaanlukien) eli pitäisi pelikaveria löytyä (allekirjoittanut ainakin voi useimmiten pelata).
Mitä armeijaa pelaat, kuinka paljon löytyy ikää ja minkä kokoinen armeija löytyy ja kuinka isoa peliä haluat?
PS : keräämme kaikkia Kouvolan alueen pelaajia tuonne Puolenkuun pelien foorumeille. Käyppäs heittämässä tietosi tuonne Kouvolan miniatyyripelaajat ketjuun Klikkaa tästä!
Viimeksi muokannut Crusher Zogoth, Ti 23.03.2010 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Simon! Omae no doriru wa ten ni mukkate horu doriru da! Nigeru tame janee!"
-Lord Kamina
-Lord Kamina
Re: Warhammer Pelaajia Kouvolassa?
Aika vähänlaisesti löytyy, mutta pelataan kuitenkin aktiivisesti. Olen yksi noista neljästä yllämainitusta : D