Pelaatko itseäsi vastaan?
-
Fierysigil[FIN]
Re: Pelaatko itseäsi vastaan?
On tullut pelattua, kokeiltuja listoja joskus, mutta yleensä en pelaa kun se ei ole mielekästä, kun tietää mitä itse aikoo tehdä itselleen seuraavaksi. Parasta on kuitenkin se, että voittaa joka kerta.
- Varjonkutoja
Jope kirjoitti:On tullut pelattua, kokeiltuja listoja joskus, mutta yleensä en pelaa kun se ei ole mielekästä, kun tietää mitä itse aikoo tehdä itselleen seuraavaksi. Parasta on kuitenkin se, että voittaa joka kerta.
Ja häviät kanssa ;) Eli kumpikaan ei voita eli kumpikin häviää :P
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
-
Fierysigil[FIN]
Ei katsos vedän rajan, "Tämä on minun armeija ja tuo toinen vihollisen" ja jos näyttää siltä että vihollinen vie niin syytän kaaoksen jumalia, jotka sekoittivat pääni enkä tunnista enää omaa armeijaa. Joten olen sittenkin ne "viholliset".
Itse pelasin itseäni vastaan ensimmäistä kertaa noin viikko sitten. Ja voin sanoa että oli kyllä kokemus!
Ja niinhän siinä kävi että vanha kunnon kaamos voitti uudet susimarsut.
Ja mitä puolueellisuuteen tulee. Niin alussa päätin että pää tyhjenee toisen armeijan kuvioista siinä vaiheessa kun pöytää kiertää toiselle puolelle. Ja se toimi juuri niin. Vaikkakin alussa salaa ajattelin että niin se uusi armeija voittaa vanhan mutta toisin kävi.
Aijon ottaa vielä revansin ja paljon lisää matseja itseäni vastaan :) suosittelen.
Ja mitä puolueellisuuteen tulee. Niin alussa päätin että pää tyhjenee toisen armeijan kuvioista siinä vaiheessa kun pöytää kiertää toiselle puolelle. Ja se toimi juuri niin. Vaikkakin alussa salaa ajattelin että niin se uusi armeija voittaa vanhan mutta toisin kävi.
Aijon ottaa vielä revansin ja paljon lisää matseja itseäni vastaan :) suosittelen.
- Varjonkutoja
Joo, siis itsekkin tuli mietittyä hiukan viimepeliä kun melkein päihitin itseni pelaamalla 1500p pelin omalla DH:llani pröxy Oblispämmi listaa vastaan. Tosin peli oli Capture and Control joten tasuri, mikä lopputulos viimeisen vuoron päätöksellä olikin, oli suhteellisen helppo saavuttaa. Mielestäni pelasin puolueettomasti, mutta toisaalta, ei ole kummastakaan armeijasta toistaiseksi hirveästi kokemuksia, niin voi mennä ihan aloittelijan mokien piikkiinkin x)JJR kirjoitti:Itse pelasin itseäni vastaan ensimmäistä kertaa noin viikko sitten. Ja voin sanoa että oli kyllä kokemus!
Mun mielestä tää on vähän surullinen topic.
- Varjonkutoja
Kuinka näin?Lateksimajava kirjoitti:Mun mielestä tää on vähän surullinen topic.
heh hyvin sanottu.Rumiluntti kirjoitti:En jaksais kuunnella sen jätkän juttuja, se on iha sekasin. Semmonen optimoiva kusiainen vielä...
Sitten aiheeseen itse pelailen melko usein itseäni vastaan koska eipä juuri ole peliseuraa siskoa ei jaksa melkein koskaan kiinnostaa ja kaveria on vaikea saada kiinni. Tosin en juurikaan pelaan 40K:ta mutta FB:ssa on tällähetkellä kaksi 2000p armeijaa kääpitö ja Örkit. Toisaalta toinen niistä kasvaa 3000p ja on näin ollen minun varsinainen "koti"armeija jossa olen pysynyt melko pitkään eli kääpiöt.
"To each of us falls a task. And all the Emperor requires of us Guardsmen is that we stand the line and we die fighting. It is what we do best. We die standing" - General Sturn Cadian 412th
- Lord Mikke
Itseä vastaan tulee pelattua harvoin jos koskaan, mutta sen sijaan todella usein tulee heiteltyä noppia todennäköisyyksiä laskien/katsoen. Faban puolella on ihan mielenkiintoista aina katsoa mitä tapahtuisi jos olisi tätä ja tätä armeijaa vastaan ja käyttäisi tiettyä magialorea. Sitten ampuminen ja muu. Tästä on ollut jotain apua taktiikoita suunnitellessa.
Peril of Warp
- Terminator Sergeant
Pasianssihan on mitä hienoin pelimuoto, olkoon kyseessä shakki, MtG tai hammeri. Hulkkia pelailen yksinäni vähän väliä puhtaan eeppisyytensä vuoksi, Bowlia huumoriarvonsa takia ja fabaa jos tekee mieli. Tarkoituksena olisi kasata toinen bfg-laivastokin jotta pääsisi itseään kurittamaan ilman tietokoneen apua :D
Ei ole helppoa tämä elämä täällä peräkorvessa ilman säännöllistä vastustajaa, pitää tyytyä oman käden oikeuteen.
Ei ole helppoa tämä elämä täällä peräkorvessa ilman säännöllistä vastustajaa, pitää tyytyä oman käden oikeuteen.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan