Lisää 40K:ta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Lisää 40K:ta
Aijjaha se menee noin :) Ymmärretty!
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Juu olihan tuo aikamoinen peli mikä tuli eilen pelattua, kaikin puolin jännää ja lepposaa meininkiä.
Tuollaista sen warhammerin pitääkin olla, älytöntä nopan heittoa ja näin ollen erittäin yllättäviä tilanteita ja strategisia ratkaisuja =)
Ne muutamat ratkaisevat rollit kun olisi mennyt toisin niin olisi rökit talloneet enkelit maan rakoon, tai sitten toisin päin ;)
Mutta "live to figth anotha day" oli tällä kertaa örkkien lopullinen veto ja nyt sitten keräillään isompaa waaghia metsän siimeksessä seuraavaan kierrokseen.
Kohta rupeaa olemaankin jo örkkien core elikkä boyzit ja trukit maaleissa, seuraavaan peliin yritän kovasti saada valmiiksi.
Ehkä punaiset armorit,kypärät ja ralliruudut lisää niitten voitontahtoa hiukan >=Z
Pensselit heilumaan ja onnea 2 kiekon peleihin o/
Tuollaista sen warhammerin pitääkin olla, älytöntä nopan heittoa ja näin ollen erittäin yllättäviä tilanteita ja strategisia ratkaisuja =)
Ne muutamat ratkaisevat rollit kun olisi mennyt toisin niin olisi rökit talloneet enkelit maan rakoon, tai sitten toisin päin ;)
Mutta "live to figth anotha day" oli tällä kertaa örkkien lopullinen veto ja nyt sitten keräillään isompaa waaghia metsän siimeksessä seuraavaan kierrokseen.
Kohta rupeaa olemaankin jo örkkien core elikkä boyzit ja trukit maaleissa, seuraavaan peliin yritän kovasti saada valmiiksi.
Ehkä punaiset armorit,kypärät ja ralliruudut lisää niitten voitontahtoa hiukan >=Z
Pensselit heilumaan ja onnea 2 kiekon peleihin o/
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
-
Sami Jumppanen
Hei! tuo uusi scenu, niin troopit ottaa haltuun ja muut kontestoi vai kuinka?
Khyl. Juurikin niin.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Jep, itken ja voihkin... oli sen verran kylmää kyytiä enkuleille =o
Ja tietenkin syytän niitä noppia... inhoja puisia ällötyksiä =P
Mutta hauskaahan se oli, ei siin mittään =D kiitoksia vain Pekille pelistä.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
-
Sami Jumppanen
Nopat oli tosiaan sinua vastaan.DraSa kirjoitti:Jep, itken ja voihkin... oli sen verran kylmää kyytiä enkuleille =o
Kiitoksia Timolle viihdyttävästä pelistä, joka säilyi mielenkiintoisena ja tasaisena loppuun asti. Timolla oli kyllä rehellisyyden nimissä epäonnea juuri niissä tärkeissä heitoissa, mutta outflankkaavat hormagauntit osoittivat että tilanne olisi voinut olla ihan toinen, jos esimerkiksi genestealerit olisivat päässeet samalla tavalla kylkeen. Lantikat olivat kyllä ihan hillittömässä vedossa ja carnifexejä ei kyllä tarvinnut pelätä käytännössä ollenkaan. Mutta kiitokset pelistä, seuraavaa odotellessa.
Sanotaan nyt Samille että kiitos iha jännästä pelistä :) Onneksi peli päättyi 5. vuorolla, muuten olisi saattanut tulla rajumpikin ottelu minun jääden rankemmin häviölle. Minä tosiaan rynnistin päälle heti alusta asti, pakottaen Samin jäämään omaan kulmaansa vallaten samalla kaikki loput neljännekset itselleni. Minulla oli iso ylivoima, mutta hukkien kestävyys takasi voiton. Zoanit persana eivät saaneet lantikkaan immoa vakavampaa haittaa, mutta päästimpä sisällön siitä tankista jalkapatikalle. Muutenkin tuhosin Samilta toisen rhinon ja vindicatorin, toisen rhinon ja lantikan joutuessa immoiksi. Tyytyväinen olen peliini pienistä epäkohdista huolimatta jotka olisivat varmaan tuoneet minulle sen tasapelin.
Kärpäset ylisuoriutuivat meikäläisellä! Tappoi kaksi scoutti ryhmää ja olisin voinut saata land speederin kanssa jos oisin älynnyt ottaa taktisemmin kaatuneita kärpäsiä tulituksesta, näin priesti ei olisi päässyt niihin rynnäköimään. Speederi olisi tuhoutunut nimittäin seuraavalla vuorolla jos oisin niillä päässyt rynnäköimään, mutta ei ;)
Kärpäset ylisuoriutuivat meikäläisellä! Tappoi kaksi scoutti ryhmää ja olisin voinut saata land speederin kanssa jos oisin älynnyt ottaa taktisemmin kaatuneita kärpäsiä tulituksesta, näin priesti ei olisi päässyt niihin rynnäköimään. Speederi olisi tuhoutunut nimittäin seuraavalla vuorolla jos oisin niillä päässyt rynnäköimään, mutta ei ;)
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
-
Sami Jumppanen
Peli oli kyllä ihan hulppea, johtuen osittain siitä, että tämä oli vasta kolmas peli minulle hukilla. Tuo immonnut Rhino tapahtui muuten sen yrittäessään Tank-shokkia tyrkkyjen podia ja Zoaneja vastaan, podi heitti 3 vahinkoon ja sai kuin saikin Rhinon immottua, koska Trygon oli hajottanut sen Storm Bolterin. En muuten usko, että olisit saanut alas sitä Speederiä, sinulla olisi ollut aika vähän Gargoylejä kun Priesti ja porukka olisi ampuneet niitä rapid firellä ja sinun olisi pitänyt osua 6:lla (liikkui muistaakseni yli 6").^^Anzku kirjoitti:Sanotaan nyt Samille että kiitos iha jännästä pelistä :) Onneksi peli päättyi 5. vuorolla, muuten olisi saattanut tulla rajumpikin ottelu minun jääden rankemmin häviölle. Minä tosiaan rynnistin päälle heti alusta asti, pakottaen Samin jäämään omaan kulmaansa vallaten samalla kaikki loput neljännekset itselleni. Minulla oli iso ylivoima, mutta hukkien kestävyys takasi voiton. Zoanit persana eivät saaneet lantikkaan immoa vakavampaa haittaa, mutta päästimpä sisällön siitä tankista jalkapatikalle. Muutenkin tuhosin Samilta toisen rhinon ja vindicatorin, toisen rhinon ja lantikan joutuessa immoiksi. Tyytyväinen olen peliini pienistä epäkohdista huolimatta jotka olisivat varmaan tuoneet minulle sen tasapelin.
Mutta sudet kyllä suorittivat hyvin, itse hieman arastelin kun päätin lähteä sitä Hormagauntti yksikköä rynnäköimään, I5 on aika paha ja niitä hormiksia riitti.
Jos pitäisi keksiä jokin virhe mikä tuli tehtyä, niin se olisi varmaan ollut se, että jätin ne Scoutit silleensä tarjottimelle ja ehkä Vindikaattorin olisi voinut piilottaa (joskin silloin ne olisi ampuneet speederiä).
-
Sami Jumppanen
Onko kellään tietoa, että onko kierrosta jatkettu, vai viipyykö tulokset tms. muuten vain?
Eipä hoppuilla. Kierrosaika päättyy tänä yönä vasta.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Anssi, milloinkas toisit tyrkkysi tyrkylle? Miulle käy vkn. loppua lukuun ottamatta mikätahansa päivä.
Minulle ei käy ollenkaa tää viikko. Vikat yo-kokeet päälle ja pe-la menee kuppia nostellessa ja varmaankin sitä podeten samalla....
Ensi viikolla pitäisi kelvata sitten mikä tahansa päivä. Viikon 14 pe on sitten epävarma, aamusta varmaankin kävis.
EDIT: Tietääkseni käytät tämän loppu liigan sitä vanhaa codexia vielä? Tarkistan vain :)
Ensi viikolla pitäisi kelvata sitten mikä tahansa päivä. Viikon 14 pe on sitten epävarma, aamusta varmaankin kävis.
EDIT: Tietääkseni käytät tämän loppu liigan sitä vanhaa codexia vielä? Tarkistan vain :)
No kuinkas olisi ens tiistai?
Ja vanhalla "codexilla" mennään.
Ja vanhalla "codexilla" mennään.
-
Sami Jumppanen
Ei listaa voi kesken muuttaa.^^Anzku kirjoitti: EDIT: Tietääkseni käytät tämän loppu liigan sitä vanhaa codexia vielä? Tarkistan vain :)
Ei voikkaan, kyllä minä sen nyt tiedän, mutta kävi mielessä voiko codexia vaihtaa.
Tiistai pitäs käydä. Pystyisikkö sinä käydä varaamassa?
Tiistai pitäs käydä. Pystyisikkö sinä käydä varaamassa?
Voin käydä.^^Anzku kirjoitti:Tiistai pitäs käydä. Pystyisikkö sinä käydä varaamassa?
Laitan varauksen klo. 12 -> vai onko tämä liian aikainen aika?
Ei ole, kyllä sopii mulle
-
Sami Jumppanen
Duoda duoda, nyt näkyy olevan tavallista lyhempi viikko, niin jatketaanko peliaikaa vielä ensiviikolle?
DraSa,
Hauskaa oli mullakin, mukavan näköinen oli se kärpästen, termagaunt ryhmän, molempien zoani ryhmien + sporet, trygonin ja hiven kasaantuma :) Se kasa vastaan Death Company....
Piru ku jatkui sille kuutos vuorolle.... Trygoni ja yksi gauntti ryhmä enää kentällä, gauntit pitämässä omaa objectivea ja trygoni kohti vikaa ja hormat karkuun juoksemassa. Kaksi DC jannua tuli mun objectivelle ja toinenkin heitti veivinsä liukastuessaan niskoilleen alas tulossa (objectiveni oli diffarissa)! Tämä yksinäinen jannu petskules sitten päätti rynnäköidä siihen täyteen gauntti ryhmään ja voittikin vuoron jälkeen kahdella kaadolla, gauntit karkuun lidukka testissä (ei enää synapsea kentällä) ja häviävät sitten inikka testin. Sinne meni 20 gaunttia yhden DC jannun käsissä :D
Hauskaa oli mullakin, mukavan näköinen oli se kärpästen, termagaunt ryhmän, molempien zoani ryhmien + sporet, trygonin ja hiven kasaantuma :) Se kasa vastaan Death Company....
Piru ku jatkui sille kuutos vuorolle.... Trygoni ja yksi gauntti ryhmä enää kentällä, gauntit pitämässä omaa objectivea ja trygoni kohti vikaa ja hormat karkuun juoksemassa. Kaksi DC jannua tuli mun objectivelle ja toinenkin heitti veivinsä liukastuessaan niskoilleen alas tulossa (objectiveni oli diffarissa)! Tämä yksinäinen jannu petskules sitten päätti rynnäköidä siihen täyteen gauntti ryhmään ja voittikin vuoron jälkeen kahdella kaadolla, gauntit karkuun lidukka testissä (ei enää synapsea kentällä) ja häviävät sitten inikka testin. Sinne meni 20 gaunttia yhden DC jannun käsissä :D