Great War with da Chaos
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
-
Atte Roine
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
-
Musta Setä
-
Zymeth Salkir Dkhan
Kääpiöden sydämmellisyys elffejä kohtaan taitaa johtua eräästä lauseesta joka WD:ssä oli käppänä sano:"Though we shall never forget the wrongs they did us, we shall not let it be said of us that we would rather damn the world than listen to an Elf. When the horns sound from the walls of Karaz-a-Karak, the Dwarfs will heed them and if need we shall march at the side of the Elves."Zarathustrian kirjoitti:En minä tuosta juonesta valita, mutta siinä vaiheessä kun kääpiö rupeaa haukkumaan tonttuja luulisi että tapahtuu muutakin kuin se että paiskataan kättä. "Mä vihaan sua, mut voidaan me siltikin olla kavereita" tyyliin
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
jeps, mutta se mitä sitä ennen oli antoi ymmärtää että tapahtuisi jotain muuta kuin että "noh tämän kerran ollan kavereita".Loremaster kirjoitti:Kääpiöden sydämmellisyys elffejä kohtaan taitaa johtua eräästä lauseesta joka WD:ssä oli käppänä sano:"Though we shall never forget the wrongs they did us, we shall not let it be said of us that we would rather damn the world than listen to an Elf. When the horns sound from the walls of Karaz-a-Karak, the Dwarfs will heed them and if need we shall march at the side of the Elves."Zarathustrian kirjoitti:En minä tuosta juonesta valita, mutta siinä vaiheessä kun kääpiö rupeaa haukkumaan tonttuja luulisi että tapahtuu muutakin kuin se että paiskataan kättä. "Mä vihaan sua, mut voidaan me siltikin olla kavereita" tyyliin
sydämmissään (nyt on dramatisointia) taitavat tykätä toisistaan ja GW:n fluffin mukaan muutamat kääpiökaupungitkin (mukaanlukien Barak Varr, merikaupunki) ovat sitoneet taas kauppasopimukset haltioiden kanssa.
Taitavat kinata vain periaatteen vuoksi, kääpiöilläkin parempaa tekemistä kuin kinastella haltiain kanssa, esim. sotia örkkeja vastaan tai juoda kaljaa
Taitavat kinata vain periaatteen vuoksi, kääpiöilläkin parempaa tekemistä kuin kinastella haltiain kanssa, esim. sotia örkkeja vastaan tai juoda kaljaa
niih.
-
tuhannen taalan mies
Mä taas oon kuullu et grimgor ei oo hävinny kertaakaan :?Notre Damen Kaulankatkoja kirjoitti:Cacodemoni kirjoitti:Örkit on allynnyt Chaoksen kanssa. Archaon pieksi Grimgorin armeijan, ja Grimgor vihernahkoineen alistui nöyrästi ison-A:n palvelukseen.Agathokles kirjoitti:Ketäs kaaos saa sit allykseen? siis beastien, ja chaos godsien jälkeen, tuleeko chaos dwarffit esiiin? ja eihän ne kaaos jumalat yhdisty, vaan archaonin undivided joukot johon kuuluu kaikkea kaaosta. vai mite?
Onks tää totta? Ei voi olla.....Me örkit olemme vapaita! :x
-
Ghoul King
"...rumor had it that he had been defeated fo the in battle fo the first time ever..." WD 280tuhannen taalan mies kirjoitti:
Mä taas oon kuullu et grimgor ei oo hävinny kertaakaan :?
Tuossa WD:ssä mainitaan varmaksi että Grimgor on liittoutunut Kaaoksen kanssa, mutta syy on epävarma.
It's good to be the king.
-
Fire_Heart
-
Zymeth Salkir Dkhan
Mietin vaan, että jumalien yhteistyö voi saada aikaan megalomaanisia tapauksia, esim. viime suursodassa oli pari lentävää unittia pelkästään Tzeentchin ja Khornen suurdemoneista. Tais olla kiva flying unit.Wazuuup kirjoitti:Khorne, miten niin? kyllä taktiikat Tzeenchille kuluu...Fire_heart kirjoitti:eiköhän Khornen lordi tee tuonZymeth kirjoitti:Muuan Tzeentch-lordi tutkii jo karttoja laatiakseen strategiaa
Tzeentch hoitaa all-around taktiikat, ei niitä berserkereille anneta!!!!!!
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Jos Tzeentch hoitaa taktiikat niin nehän muuttuu joka toinen sekuntiWazuuup kirjoitti:Khorne, miten niin? kyllä taktiikat Tzeenchille kuluu...Fire_heart kirjoitti:eiköhän Khornen lordi tee tuonZymeth kirjoitti:Muuan Tzeentch-lordi tutkii jo karttoja laatiakseen strategiaa
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Zymeth Salkir Dkhan
Ai jaa eiks Khornen strategiat ole aika "No Brain".Fire_heart kirjoitti:mutta Khornen lordilla on enemmän sota tietämystä kuin jollain maagilla
Pjoo kaaos tulee varmaan häviämään, mutta täytyy jotakin hyvää meille kaaosjäbillekin tulla. Ite mietin, et miten ne saa selitettyä Archaonin selviämisen, nimittäin tuskin niin isoa sälliä tapetaan kun se on vielä kohtuun uusi.
-
Musta Setä
No onhan archaon jo pyörinyt jaloissa ainakin 5th editionista lähtien (vai jopa aiemmin?), että voishan tuosta päästä jo eroon...joskin ei luultavasti, koska muuten liian iso lauma vihaisia kaaospelaajia tulisi tirpomaan GWtä huutaen epätoivoissaan kuin slaaneshin saleissa sitä tuskaa mitä se tuottaa. Itse uskon että ei hän kuole. Joskin olisin onnellinen jos kuolisi. Samalla voisi mennä Malekith. Maluksesta uusi Witch King *applauds applauds*. Vähän menoa ja meininkiä juoneen. Karlkin voisi kuolla. Finubarin on turha kuolla kun ei sille ole edes sääntöjä. Grudgebearer voisi kuolla. Grimgor voisi kuolla (joskin ei ikinä, koska se herättäisi örkkipelaajien kesken sellaisen huudon että jopa slaaneshin kuritushuone jää kakkoseksi)...itse asiassa melkein kuka tahansa erikoishahmo voisi kuolla. Tyrionkin voisi vetää Sword of Khainen viimeinkin alttarista ja nostaa High Elffit voitokkaaksi yliroduksi ja yhdistää DEt meihin *applauds applauds*. Wood elffit voisi niistää metsäänsä (ikinä pitänyt niistä puittenhalaajista *silmääiskevä hymiö*)...kaikkea tätä ja vielä enemmänkin.
Tuossa oli minun toivelistani suurta sotaa varten *silmääiskevä hymiö*
Tuossa oli minun toivelistani suurta sotaa varten *silmääiskevä hymiö*
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
-
Zymeth Salkir Dkhan
Archaon tuli mukaan vasta 5th. editionin lopulla, Realm of Chaos laatikossa. Jäbä on kohtalaisen uusi tuttavuus. Aikaisemmin kaaos ei edes tarvinnut johtajaa maailmanvalloitukseen, vaan oli enemmänkin luonnonvoima, joka jyrää kaiken. Sitten tuli Archaon ja tässä uudessa laitoksessa tuli hänelle Nemesis: Champion of Light.
-
Musta Setä