"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vassal liiga. Alkaa: 25.1!

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
tneva82

Re: Vassal liiga. Alkaa: 25.1!

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Pseudok kirjoitti:Meinasinkin juuri tulla kyselemään onko joku mahdollisesti saanut Nagashiin yhteyttä.

Onkos jotain ratkaisua tullut siihen miten kärkisijoilla tasapisteiden sattuessa menetellään?
Onko porukka halukkaita pelaamaan uusintamatseja? Vai vedetäänkö keskinäisten ottelujen perusteella mikä olisi nopein tapa saada tämä liiga wrapped up jotta voi pistää uutta pystyyn jos joku on halukas vetämään.

Ja juu onko kukaan tosiaan saanu nagashia kiinni? Joutui keskeyttämään matsin emua vastaan olikos yllättävän työkiireen takia ja senjälkeen en ole kuullu mitään. Käyny sotussa kylläkin...Viimeksi 19.3.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

tneva82 kirjoitti: Onko porukka halukkaita pelaamaan uusintamatseja? Vai vedetäänkö keskinäisten ottelujen perusteella mikä olisi nopein tapa saada tämä liiga wrapped up jotta voi pistää uutta pystyyn jos joku on halukas vetämään.
No meikäläisen mielipide (ja itse asiassa kaikkien muidenkin, joita asia mitenkään voi kiinnostaa) on luonnollisesti puolueellinen kun ollaan liigassa näin pitkällä, joten sanoisin paremmaksi että liigavetäjä päättää vain jotain ja sen mukaan mennään.

Nagashista ei oo kuulunut mitään sen jälkeen, kun perui meidän pelin vähän ennen sen sovittua alkua työkiireiden takia.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Itse en vastusta tasatilanteessa olevien välisiä turpakäräjiä, sehän on yksi peli lisää mikä on vain mainiota ;)
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Nelituntisen väännön jälkeen kentällä pyyhälsi enää Kreoss Redeemerinsä kanssa ja vastapuolella hanttiin pisti enää Ashlynn, Muuli ja Holtti. Ihan nopanheitoksi se meni lopussa; Kreoss poppaa feattinsä, Redeemer yrittää ampua Ashlynin tuusannuuskaksi muttei onnistu, kun Ashlynnillä on feattinsä päällä ja fokuksensa campittuna. Ashlynn sheikkaa peppuaan ja chargee Kreossiin, mutta Kreoss ninjailee kivasti. Sitten mun vuorolla Redeemer koittaa lotota slämmiä Ashlyniin, mutta osuminen on aika fifty-fifty (11+ buustittuna ;) ). Redeemer wiffaa, mutta Kreoss korjaa potin ja tinttaa Ashlynnin maanrakoon.

Mulle siis voitto, jee.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

TheEmu kirjoitti:Nelituntisen väännön jälkeen kentällä pyyhälsi enää Kreoss Redeemerinsä kanssa ja vastapuolella hanttiin pisti enää Ashlynn, Muuli ja Holtti. Ihan nopanheitoksi se meni lopussa; Kreoss poppaa feattinsä, Redeemer yrittää ampua Ashlynin tuusannuuskaksi muttei onnistu, kun Ashlynnillä on feattinsä päällä ja fokuksensa campittuna. Ashlynn sheikkaa peppuaan ja chargee Kreossiin, mutta Kreoss ninjailee kivasti. Sitten mun vuorolla Redeemer koittaa lotota slämmiä Ashlyniin, mutta osuminen on aika fifty-fifty (11+ buustittuna ;) ). Redeemer wiffaa, mutta Kreoss korjaa potin ja tinttaa Ashlynnin maanrakoon.

Mulle siis voitto, jee.
Lisättäköön vielä, että tähän päädyttiin kun Ashlynnin oli pakko tulla näkösälle ettei peli päättyisi skenaarioon, kun yksinäinen Knight Exemplar ei suostunut kuolemaan lipun juurella. Edellisvuorolla se otti mm. Ashlynnin boostatun pistoolinkudin ja Gormanin pommin kuolematta korroosioon. Kurja päätös Ashlynnin liigalle, kun ei saanut Kreossia meleessä ketoon =(
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Celebdae kirjoitti:Lisättäköön vielä, että tähän päädyttiin kun Ashlynnin oli pakko tulla näkösälle ettei peli päättyisi skenaarioon, kun yksinäinen Knight Exemplar ei suostunut kuolemaan lipun juurella. Edellisvuorolla se otti mm. Ashlynnin boostatun pistoolinkudin ja Gormanin pommin kuolematta korroosioon. Kurja päätös Ashlynnin liigalle, kun ei saanut Kreossia meleessä ketoon =(
Lisättäköön tähänkin vielä, että Kreossille jäi kolme boksia jäljelle, että tosiaankin oli tiukasta pelistä kyse. =)
tneva82 kirjoitti: Ja juu onko kukaan tosiaan saanu nagashia kiinni? Joutui keskeyttämään matsin emua vastaan olikos yllättävän työkiireen takia ja senjälkeen en ole kuullu mitään. Käyny sotussa kylläkin...Viimeksi 19.3.
Silloin kun joutui lähtemään, puhui että äitinsä oli joutunut sairaalaan, mutta muuten en ole kuullut mitään.

Jotain päätöstä tässä tarvittaisiin noitten tasurien suhteen. En ole mitenkään lisämatseja vastaan, mutta mun puolesta myös keskinäiset pelit on ihan ok ratkaisu. Liiganvetäjän päätös tai jotain.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

kasikierroksen Ihme-apina vs. Edge päätty minun voittooni.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
tneva82

Vedetään se nopeimmiten loppuun eli keskinäinen ottelu ratkaisee tasatilanteessa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Datsi

kakkoskierroksen Edge vs. Kolmetoista rästipeli päätty mun voittoon. Sevvy unohti et DJ generoi omat focuksensa :P
tneva82

Liiga olikin aikamoista Cryxin juhlaa Pseudokin ja Edgen ottaessa kaksoisvoiton. Ainut ei-cryx voitto cryxiä vastaan tuli Celebdaelle Pseudokia vastaan. Edgen tappio tuli puolestaan Cryxille. Keskinäisen tuloksen perusteella voitto siis Pseudokille.

Pari ottelua viellä pelaamatta. Kolmastoista ja tneva82 ottaa matsia huomenna. Panoksena lähinnä Kolmannellatoista kuudennen sijan varmistus siltä varalta että Huussukka voittaa oman pelinsä. Apinalla viellä saumat neljänteen sijaan voittamalla puunhalaajat.
Datsi

Heh, olen näemmä tuomittu olemaan ainainen kakkonen :P

Kiitokset kaikille peleistä, ihan jänniä olivat.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

well, it took me 8 years to rise from it...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Juu, no jospa kiitän puolestani kun sijoitukseni on selvillä.

Jos joku on järkkäämässä joskus jotain vastaavaa niin uskoisin olevani suhteellisen innokkaasti mukana. Kolme listaa oli oikein mukava piirre, sai elektronisesti ulkoilutettua useita castereita. Ja se mitä kaveripeleistä jää usein uupumaan on skenaariot.

(Ensimmäinen kerta muuten kun pääsen missään järjestetyssä WM-jutussa kärkikolmikkoon :) )
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Ihme_Apina vs. Huussukka -matsi päättyi haltsuille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”