Alien of Change kirjoitti:Olet vai kirjoittanut sitä taideviestiä? Oudon kauan olet kirjoittanut sitä.
Joo, sitä on pari kappaletta lojunut foorumilla tallennettuna valmiina. Ei ole aikaa saanut sen kirjoittamiseen revittyä silloin, kun olisi jaksanut. Kun taas aikaa on ollut, mielenkiinnosta on ollut puutetta. Kyllä se siitä.
Keksipä itse parempi, HB ;)
Loppujen lopuksi ei sillä nyt ole mitään väliä, jokaisella kuitenkin oma mielipide. En ymmärrä miksi omaa mielipidettä pitää tuputtaa niin että se muka olisi ainut hyväksyttävä näkökanta ja fakta. Pöh.
MW2 nyt onkin parhaimmillaan Livessä..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Asiasta kukkaruukkuun. Pari päivää aikaa äänestää turinoita. Moniko on jaksanut edes aloittaa? Mitä mieltä olette tämän vuoden tasosta ja mistä diggailitte eniten? Itse ajattelin lähettää arvostelut huomenna, jahka tavaroiden pakkaamiselta ehdin. Muutto edessä ja kaikkea. Onneksi on sentään vapaapäiviä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Weedeeo kirjoitti:MW2 nyt onkin parhaimmillaan Livessä..
Pahpöhpuh, kaikkihan tietävät että Battlefieldit ovat FPS multiplayereitten aateliat!
Höpsis kaikki tietävät, että TImeSplittersit ovat fps moninpelien aatelia.
Pyh. Operation Flashpoint ja Forgotten Hope ne fps moninpelikuninkaallisten kruunut vie. Bad Company 2 olkoot sitten visiiri tjms.
Lol, et kai tarkoita Dragonrisingia? Jos et, sitten voin olla samaa mieltä kanssasi. BC 2 tulee toisena. Se on vain kunkku. Vastustaja hyyrää seinän takana, eikun posautetaan seinä välistä pois!
Ihan näin mielenkiinnosta, millä kriteereillä te laitatte toisen MP:n toisen edelle? Minusta paras MP on se, mitä kaverinikin pelaavat ja mitä tykkään itsekin pelata. Jos kaverilistallani ei ole ketään, kenen kanssa pelata, ei se MP oikein sillä hyvyydelläkään saa minua menemään sinne yksin pelaamaan. Liven alkuaikoja ja mahdollista achievement-hunttia ei lasketa.
MP-pelin korvaaminen toisella MP-pelillä on myös aika typerää. Sehän on vähän kun ostaa vähän väliä NHL:n tai FIFAn parin vuoden välein.
Tarinoista sitten puolestaan olen sitä mieltä, että henkilökohtaisesti tämä vuosi on tasoltaan huonompi kuin viime kerralla kun luin niitä tarinoita. En muista mikä vuosi se oli, mutta sieltä löytyi useampi tarina, josta pystyin sanomaan, että tykkäsin. Tämän vuoden kisassa on edelleen kaksi 40k tarinaa luettavana, mutta vähän epäilen, että ne eivät tule muuttamaan asiaa, että pidän vain yhdestä tarinasta. Toinen fabatarina ei ole huono, mutta en minä sitä toista kertaa lähtisi lukemaan. Jotenkin lukijana jäin toivomaan vähän enempää.
40k-puolella olen lukenut kaksi neljästä ja ne olivat, jooh. Toinen lyhyt kuin mikä, mutta yllättävästi sisälsi rauhaa, joka sai hymyn kasvoille kun toinen oli vain iso taistelukuvaus, jota ei voinut millään lukea yhdeltä istumalta vaan oli pakko tuulettaa lukunystyröitä ja silmiä selaamalla siinä välissä Sotua.
Jos kuitenkin yritetään olla objektiivisia, kuten tässä varmaan pitääkin olla, ei tämän vuoden tarinat kuitenkaan mitään huonoja olleet. Tarinoinahan ne ovat ihan hyviä yhtä lukuunottamatta tähän asti. En kuitenkaan voi sanoa, että henkilökohtaisesti olisin pitänyt niistä sitä yhtä lukuunottamatta, joka kumma kyllä, oli ekalla lukukerralla niin sekava, että ei mitään rajaa. Vasta toisella lukukerralla sen syvin olemus aukesi minulle.
Pitäisi kyllä tänään lukea toiseksi viimeinen tarina ja kommata se. Huomenna sitten viimeinen ja antaa tulokset WHAMille jälleen kerran tavalla, jota minun on kyllä pakko kysyä: "Miksi ne annetaan näin?".
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti