Nyt löyty ehkä aika hyvä lista: pDeneghra@50
Nyt löyty ehkä aika hyvä lista: pDeneghra@50
Joo en ainakaan itse keksi tästä mitään nalkutettavaa, muuta kuin että tyyliin bane knightejä ja mömmömmöö koko rahalla olisi parempi, jos niitä voisi jotenkin mallata merirosvoiksi. Mutta ei tunnu voivan.
perus-Deneghra(+5)
Cankerworm
2x Nightwretch
Leviathan
10x Revenant Crew
6x Blackbane's
3x Boarding Party
Withershadow Combine
Pistol Wraith
Siren
Skarlock
Bloat Thrall
= 50
Risuja ja ruusuja, kiitos!
perus-Deneghra(+5)
Cankerworm
2x Nightwretch
Leviathan
10x Revenant Crew
6x Blackbane's
3x Boarding Party
Withershadow Combine
Pistol Wraith
Siren
Skarlock
Bloat Thrall
= 50
Risuja ja ruusuja, kiitos!
Re: Nyt löyty ehkä aika hyvä lista: pDeneghra@50
Kummitusteema ilman Rengravea? jösses. Muuten lista vaikuttaa kivalta, paitsi en ole vieläkään vakuuttunut pistol wraithin toiminnasta nykymuodossaan ainakaan kolmeen pisteeseen, mutta sopiihan sekin teemaan. Casterina tietenkin Wraith Witch olisi ollut ehkä vielä nöyhdällisempi, mutta minkäs voit kun pDenny on edelleen kivempi casteri. Jos löydät pisteitä Darragh Wrathelle niin hän voisi sopia teemaan (Skarren) Amiraalina ja tietenkin kummitusmaisena ratsumiehenä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Kyl se Pistol Wraith vaan Dennyn (ja Scourgen) kanssa on aika kuumaa kamaa. Täytyy kyllä sanoa, että ei se Rengrave nykymuodossaan sinänsä sääntöjen puolesta kovin pakollinen ole ja en nyt hätäisesti keksi mistä sille pisteitäkään kaivaisi.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Juu tuo Rengrave ei ole suorittanut mkII:ssa hirmu tyydyttävästi. Voi tyyliin ampua jonkun soolon kerran pelissä ja sitten se kohta kilistetään. Sopisihan se merirosvoihin toki teemallisesti, mutta ajelin merirosvoteemaista bloat thrallia sen sijalla, ja se tuntui sopivan Deneghran meininkiin paremmin - aiemmin p-Lichillä pelatessa lisätarvetta pitsoille ei oikein ollut. En kyllä tiedä, onnistunko joskus kusemaan sen räjähtämään keskellä omia niin pahasti, että se lentää jo seinään.
Omalla kohdallani pistoolihaamu on loistanut hewyjaakkojen hidastelussa, ja on kyennyt esim. harventamaan meniittikilpparista tukisooloja rankalla kädellä. Kerran matobotin kanssa liimasi koko magehunter-unitin. Viime pelissä sitten olikin Ayana&Holt takalinjassa, niin ei päässyt tekemään oikeastaan mitään. Että vähän vaihtelee kyllä joo, mutta uskoni siihen on kova.
Valitsin perus-Denan siitä, kun sillä on Stealth... normaali "oho, pomo kuoli" -meisinki vähenee merkittävästi. :)
Muuten olisikohan ideoita, kuinka änkeä Nightmare matobotin tilalle stealth-lähentelijäksi?
Omalla kohdallani pistoolihaamu on loistanut hewyjaakkojen hidastelussa, ja on kyennyt esim. harventamaan meniittikilpparista tukisooloja rankalla kädellä. Kerran matobotin kanssa liimasi koko magehunter-unitin. Viime pelissä sitten olikin Ayana&Holt takalinjassa, niin ei päässyt tekemään oikeastaan mitään. Että vähän vaihtelee kyllä joo, mutta uskoni siihen on kova.
Valitsin perus-Denan siitä, kun sillä on Stealth... normaali "oho, pomo kuoli" -meisinki vähenee merkittävästi. :)
Muuten olisikohan ideoita, kuinka änkeä Nightmare matobotin tilalle stealth-lähentelijäksi?
No heivaamalla loputkin Revenantit mäkeen...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Hyvä yrkkä.Celebdae kirjoitti:No heivaamalla loputkin Revenantit mäkeen...
Välillä tuntuu, että olen maailman ainoa masinisti, jolla on tyyli ennen tarkoitusta.
Darragh pitää jättää pois, koska ratsut eivät oikein kuulu piraateille. Kansiin painetusta fluffista mulla on erittäin hatara käsitys, ei mitään hajua siitä kuka ketäkin palvelee. :) Ajattelin tässä autuaassa tilassa pysyäkin, niin pysyy kädet vapaina, eikä mitään ö-luokan novelleja nyt pirukaan muutenkaan lue.
Toi leviathan on vähän orpo tuolla, vaikka ei se dennyn kanssa huonokaan ole. Se syö silti armottomasti focusta, mitkä denny tykkää slingata vastustajaa päin muin keinoin. Sen tilalle sais varmaan ängettyä Nightmarea?
Revenant Crew on vaan vähän turhan kallis ja huonoja matchuppeja vastaan vaikea pitää hengissä, mutta kyllä sillä pelaa.
Madon sais vaihdettua nightmareen vaihtamalla Combinen pois, mikä ei välttämättä ole paras vaihtoehto. Yksiköistä tuskin haluat karsia ja denny ilman vähintään kahta kanaa voi olla vähän nihkeä. Jäljelle jää siis levi ja soolot.
Wraithin ja bloatin voi teoriassa poistaa, Denny on tarpeeks hyvä kusemaan jaakkoja ja jalkaväkeä ihan yksinäänkin, vaikka kyllä se pistol wraith on kiva olla. Skarlock on aika must ja siren on ihan käytsy.
Revenant Crew on vaan vähän turhan kallis ja huonoja matchuppeja vastaan vaikea pitää hengissä, mutta kyllä sillä pelaa.
Madon sais vaihdettua nightmareen vaihtamalla Combinen pois, mikä ei välttämättä ole paras vaihtoehto. Yksiköistä tuskin haluat karsia ja denny ilman vähintään kahta kanaa voi olla vähän nihkeä. Jäljelle jää siis levi ja soolot.
Wraithin ja bloatin voi teoriassa poistaa, Denny on tarpeeks hyvä kusemaan jaakkoja ja jalkaväkeä ihan yksinäänkin, vaikka kyllä se pistol wraith on kiva olla. Skarlock on aika must ja siren on ihan käytsy.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Kiitti vihjeistä, pitää pureskella.
- The Captain
- Valvoja
Eikös kaikki ole huonoja matchuppeja vastaan huonoa? Tällaiset yleisluontoiset palautteet ilman sen tarkempia yksityiskohtia (mm. mitä ne huonot matchupit ovat ja voiko niitä counteroida jollain muulla listan osalla) tuntuvat vähän turhilta.The_Edge kirjoitti:Revenant Crew on vaan vähän turhan kallis ja huonoja matchuppeja vastaan vaikea pitää hengissä, mutta kyllä sillä pelaa.
Älä huoli, minä lähden kaveriporukan masiinakampanjaan Talion charterilla ilman Shaeta (ja siis ilman tykkiä). Minulle WM on ennen kaikkea fiilistelypeli, jossa ei tarvitse samalla lailla hioa listojaan mikrometrin tarkkuudella, eikä silti ammu itseään jalkaan niin merkittävästi kuin joissain peleissä. Tietysti joka listalla on aina jokin heikkous, mutta hurjan pitkälle pääsee jo sillä, että osaa hahmottaa omien ja naapurin yksiköiden kyvyt ja synergiat paremmin kuin se kaveri pöydän toisella puolella. Jos ei osaa, niin johan se toinen pelaaja ansaitseekin voittaa, oli sillä kovempi lista tai ei.Lassek kirjoitti: Välillä tuntuu, että olen maailman ainoa masinisti, jolla on tyyli ennen tarkoitusta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.