Kaartin platoona.
Kaartin platoona.
Tuli viime pelissä pientä erimielisyyttää kaartin killpointeista.
Saako jokaisesta infantry platoonan sguadista killpointin,
vai saako killpointin vasta koko platoonan tuhoamisesta?
Saako jokaisesta infantry platoonan sguadista killpointin,
vai saako killpointin vasta koko platoonan tuhoamisesta?
Re: Kaartin platoona.
Siinä sanotaan selvästi, että ne lasketaan erillisiksi yksiköisiksi, jollain jokaisesta yksiköstä saa yhden killpointin.
Magnumit on täällä aina valmiina.
[quote="Kylis"]Siinä sanotaan selvästi, että ne lasketaan erillisiksi yksiköisiksi, jollain jokaisesta yksiköstä saa yhden killpointin.[/quote
Hurraa. Kaverin kaartiarmeijasta irtoaa pelkästään jalkaväestä jo 10 killpointtia :D
Vastaavasti mun mariineista irtoaa yhteensä vain 8 killpointtia.
Hurraa. Kaverin kaartiarmeijasta irtoaa pelkästään jalkaväestä jo 10 killpointtia :D
Jep. Mutta vastaavasti kaverisi kaarti scoraa useammalla yksiköllä objektiivipeleissä.Puulaaki kirjoitti:Hurraa. Kaverin kaartiarmeijasta irtoaa pelkästään jalkaväestä jo 10 killpointtia :D
Perusskenaarioissa massa voittaa 2-1.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Ei siitä niin kauheasti kuitenkaan ole iloa, jos scoraavia yksiköitä on kauheasti enemmän kuin objektiiveja.Scoundrel kirjoitti:Jep. Mutta vastaavasti kaverisi kaarti scoraa useammalla yksiköllä objektiivipeleissä.Puulaaki kirjoitti:Hurraa. Kaverin kaartiarmeijasta irtoaa pelkästään jalkaväestä jo 10 killpointtia :D
Perusskenaarioissa massa voittaa 2-1.
Onpahan vara menettää niitä taistelun tiimellyksessä.
- The Captain
- Valvoja
On, jos ne scoraavat äijät ovat käytännössä savettomia T3-jamppoja. Muutama sellainen yksikkö haihtuu taistelun aikana ilmaan melkein huomaamatta, joten kyllä niitä kannattaa olla jokunen ylimääräinen. Varsinkin vastustajan puolelta objectiveja on vaikea hakea vain sillä määrällä trooppeja kuin on objectivejakin.Myyra kirjoitti: Ei siitä niin kauheasti kuitenkaan ole iloa, jos scoraavia yksiköitä on kauheasti enemmän kuin objektiiveja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mainittakoon nyt sekin, että jos kaveri käyttää "Combined Squads" sääntöä (yhdistää useita Infantry Squadeja isommaksi ryhmäksi), saat vain sen yhden killpointin koko lössistä. Tällain kaartiarmeijasta saa karsittua paljon kill pointeja ja pidettyä yksiköt kestävinä.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa