Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
enköhän minä pyri melko liki neljään paikalle. Cryx on yhä huollossa, mutta eiköhän Legioona ja Privateerit viihdykettä tarjoa.
"First do some harm" -goblin medic field surgery guide
-
Der Dexter
jostain viidestä eteenpäin paikalla.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Josko tonne kuudelta ehtisi. Circleä on ~30 pistettä...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
ylihuomenna yritän ehtiä mestoille illaksi, joshan vain saisin vaihdettua tuon iltavuoron aamuksi, kattoo miten neuvottelut huomenna etenee että onnaako.
jo ei nappaa, niin sitten pitää tyytyä tuimaan metaan kotipenkillä...
jo ei nappaa, niin sitten pitää tyytyä tuimaan metaan kotipenkillä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
En itse ehi paikalle tällä viikolla, joten pitää kattoa ensiviikolle sitten.
No jos joku löytyy, niin klo 17-> ovet auki.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
vakiporukat minä ja luultavasti Henry, vierailevana tähtenä Jara saattaa piipahtaa paikalle. Villestä ei toistaiseksi tietoa.
-
Der Dexter
sen verta kusee, että taas on populaa kipiänä, ja joku lakkokin tulossa, niin ei kyl saa tota vuoroo vaihdettua poies, joten joutusen tänkin torstain skippaamaan peli-illasta.
jos ketään kiinnostaa sparrata punakonetta vastaan muutoin kuin torstaisin, niin ottakaa yhteyttä, mulla on täällä leppävaarassa pelipöytä maastoineen, aivan junien vieressä.
formaattina tietysti 50 pts Erittäin Tiukka Cilpailu-listoja.
jos ketään kiinnostaa sparrata punakonetta vastaan muutoin kuin torstaisin, niin ottakaa yhteyttä, mulla on täällä leppävaarassa pelipöytä maastoineen, aivan junien vieressä.
formaattina tietysti 50 pts Erittäin Tiukka Cilpailu-listoja.
Joo, meikäläinen on tulossa mestoille mikäli nyt mitään maailmaa mullistavaa ei tapahdu, kuten tuossa aikaisemmin mainittiinkin.
Itse varmaan ilmestyn paikalle viiden ja kuuden välillä.
Tulen huomenna viiden jälkeen.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Pahoittelen vähän hävytöntä mainosta, mutta laitanpa tännekin, jos joltain on mennyt kokonaan silmien ohi.
12.-13.06.2010 järkätään Turussa turnaus, johon toivotaan että mahdollisimman moni lähtisi mukaan pelailemaan. Teidän kerholtanne (tai ainakin pääkaupunkiseudulta) on ainakin pari autollista ihmistä ilmoittautunut, joten kulkeminenkaan tuskin on ongelma. Ja turnausmaksuunhan sisältyy majoitus.
Ollaan koitettu pitää turnaus mahdollisimman aloittelijaystävällisenä (ei esim. aikarajoja, joita tulevaisuudessa tod näk tullaan näkemään), joten tämä on hyvä turnaus myös niille, joilla turnauskokemusta on vähän tai ei ollenkaan. Mutta toki paikalta löytyy hyvin osaaviakin pelaajia (mm. hallitsevaa suomenmestaria pääsee haastamaan), ettei mistään leikkiturnauksesta ole kyse. =)
12.-13.06.2010 järkätään Turussa turnaus, johon toivotaan että mahdollisimman moni lähtisi mukaan pelailemaan. Teidän kerholtanne (tai ainakin pääkaupunkiseudulta) on ainakin pari autollista ihmistä ilmoittautunut, joten kulkeminenkaan tuskin on ongelma. Ja turnausmaksuunhan sisältyy majoitus.
Ollaan koitettu pitää turnaus mahdollisimman aloittelijaystävällisenä (ei esim. aikarajoja, joita tulevaisuudessa tod näk tullaan näkemään), joten tämä on hyvä turnaus myös niille, joilla turnauskokemusta on vähän tai ei ollenkaan. Mutta toki paikalta löytyy hyvin osaaviakin pelaajia (mm. hallitsevaa suomenmestaria pääsee haastamaan), ettei mistään leikkiturnauksesta ole kyse. =)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
Oh joy of joys, tällä viikolla pääsee vihdoin peli-iltaan, joten valmistaudutaanpas lapset joukolla pieksämään punakoneesta viimeisetkin ruosteet pihalle.
eli 50 pinnaa punakonetta pieksämään, saa yrittää, feel the hate.
eli 50 pinnaa punakonetta pieksämään, saa yrittää, feel the hate.
Minun pitäisi ehtiä tällä viikolla paikalle, jos mitään mullistavaa ei tapahdu. Elikkäs isoa Legioonan petoa on taas kentällä.
Klo 17 -> ovet siis auki ylihuomenna!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Koitanpas katsoa josko pääsisi vierailemaan tuossa illemmalla, saisi taas vähän testailtua tuota ympyrää :P
Sama. Tulen siinä viiden hujakoilla.Rasmus- kirjoitti:Koitanpas katsoa josko pääsisi vierailemaan tuossa illemmalla, saisi taas vähän testailtua tuota ympyrää :P
-
Der Dexter
kuinkas paljon on kansaa tulossa torstaina, vai jääkö peli-illan osallistujat poies wapun seurauksena?
itse olen ainaskin tulossa, joten jokusen pelin aattelin haastetta ottaa, ainaskin originaalin taistelusuunnitelman mukaan...
itse olen ainaskin tulossa, joten jokusen pelin aattelin haastetta ottaa, ainaskin originaalin taistelusuunnitelman mukaan...
taitaapi olla että multa jää välistä, liikaa kaikkee muuta.