Deathwing 1750 pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kylis

Deathwing 1750 pts

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Olen ajatellut aloittaa Deathwingin, kun niiden fluffi ja itse armeija kiinnosta valtavasti. Tälläistä olen siis ajatellut:

HQ:

Belial @ 130 pts
-Lightning Claws

Troops:

Deathwing Terminators @ 275 pts
-Apothecary; Power Fist & Heavy Flamer
-Standard Bearer; Power Fist & Storm Bolter
-2x Lightning Claws
-Thunder Hammer & Storm Shield
Belial tänne(?) ja Crusaderiin

Deathwing Terminators 235 pts
-Cyclone Missile Launcher
-Thunder Hammer
-2x Power Fist & Storm Bolter

Deathwing Terminators @ 245 pts
-Assault Cannon
-2x Lightning Claws
-2x Power Fists & Storm Bolters

Elites:

Dreadnought 175 pts
-Venerable
-Twinlinked-lascannon
-Missile launcher

Dreadnought 175 pts
-Venerable
-Twinlinked-lascannon
-Missile launcher

Heavy Support:

Land Raider Crusader @ 265 pts
-Extra Armour

Land Raider @ 250 pts

Total: 1750 pts

Paranusehdotuksia otetaan enemmän kuin mielellään vastaan.
Viimeksi muokannut Kylis, Pe 09.04.2010 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Magnumit on täällä aina valmiina.
sheeple

Re: Deathwing 1750 pts

Viesti Kirjoittaja sheeple »

Venerable Dreadnoughtit on ikävän vaikeita saada alas ja toimivat hyvin tulitukena. Tarkoituksena on ilmeisesti pitää ne erossa lähitaisteluista mahdollisimman kauan? Itse en ole ihastunut missile launchereihin, koska ilman dreadnought close combat weaponia lähitaistelu on yhtä tuskaa ja sitoo helposti monen vuoron ajaksi.

Standard brearerin powerfistin ja storm bolterin vaihtoa lekaan tai kynsiin voisi harkita. Ryhmä kuitenkin liikkuu crusaderissa, eikä siksi pääse kovin usein ampumaan. Apotecharya kannattaa samasta syystä miettiä uudestaan, koska se ei voi auttaa ollessaa sidottuna lähitaisteluun.

Listassa ei ole yhtään teleport homeria, joten mahdolliset deep striket voivat olla vaarallisia. Jos tilanteen tiedostaa, sen kanssa pystyy kyllä elämään. Yksi minimikokoinen ryhmä ravenwing bikereita auttaa tässä, jos deep strikeihin haluaa varmuutta.

Tuolla pääsee kyllä alkuun ja voi kokemuksen karttuessa viilailla itselleen paremmaksi sopivaksi listaksi. Deathwing ei ole niitä helpoimpia listoja pelata, mutta sillä voittaminen tuntuukin sitten paljon hienommalta.
Peace of Blake be with you
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

Pelin parhaimman armeijan olet valinnut. Tämä ainakin oma mielipide ;D

Belial on hyvä noin, mutta apoteekkarille tai lipunkantajalle laittaisin lekan ja kilven, toiselle kynnet. Crusaderiin Belialin kanssa, poppoossa 4 kynsillä varustautunutta ja 2 Lekoilla ja kilvillä varustautunutta termosta on kova sana. Toisaalta voisit myös pudottaa yhdet kynnet pois ja tilalle power fist+hevi flamer jampan käristämään ennemmin assaulttia.

Onkos toisen lantikan tarkoitus kuskata jotakin ryhmää? Jos on, niin muuta ryhmä lähikseen varustautuneeksi, eli kynsiä ja lekoja mukaan. Jos lantikka on tulitukena, niin anna olla, toisaalta vaihto crusader versioon ja ryhmän kuskaus lähikseen voisi olla tehokkaampi tapa, sillä Dredeistä lähtee sitä AT tulta ihan kiitettävästi, samoin siitä objektiivilla kykkivästä ryhmästä, joka on luultavasti tuo jossa on cyclone? Kannattaa vaihtaa se hammeri jamppa ihan normaaliksi power fisti+ storm bolter jampaksi, ampuupahan enemmän.

Jos tuon ryhmän, jossa on arska ja 2 clawi termosta on tarkoitus deepata, kynnet pois ja p-fistit ja s-boltterit tilalle. Ne ekstra kudit on kivoja. Jos taas menee lantikalla lähikseen, niin arska kannattaa vaihtaa hevi flameriin ja antaa enemmän lähis varustusta, kynsiä suosittelisin.
sheeple kirjoitti: Apotecharya kannattaa samasta syystä miettiä uudestaan, koska se ei voi auttaa ollessaa sidottuna lähitaisteluun.
Jos olet apoteekkarin asiestuksen vaihdon kannalla, olen samaa mieltä, eli lähis aseet käsiin. Jos taas olet sen poistamisen kannalla niin vastustan, sillä jos lantikka ammutaan alta niin apoteekkari on hyödyllinen pelastamaan niitä termoksia.
sheeple kirjoitti:Venerable Dreadnoughtit on ikävän vaikeita saada alas ja toimivat hyvin tulitukena. Tarkoituksena on ilmeisesti pitää ne erossa lähitaisteluista mahdollisimman kauan? Itse en ole ihastunut missile launchereihin, koska ilman dreadnought close combat weaponia lähitaistelu on yhtä tuskaa ja sitoo helposti monen vuoron ajaksi.
Toisaalta jos dredi sitoo vastustajan pariksi vuoroksi, on siitäkin siinä mielessä hyötyä ettevät ne vihut ole termosten kimpussa.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Kylis

Apothecaryn varusteet on lähinnä tyylisyistä, mutta Standard Bearerille laitan varmaankin thunder hammerin & storm shieldin. Saakos muuten apoteekkarille heavy flamerin?
Tupsu

Viesti Kirjoittaja Tupsu »

Kylis kirjoitti:Saakos muuten apoteekkarille heavy flamerin?
saa, löytyy FAQ:sta
Kylis

Tupsu kirjoitti:
Kylis kirjoitti:Saakos muuten apoteekkarille heavy flamerin?
saa, löytyy FAQ:sta
LAitoin sitten sille sen heavy fleikan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”