Paljonko maksaa figun maalauttaminen?
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Kaikki Suomen parhaimmat maalarit asuvat tunnetusti (tällä hetkellä) Lahdessa (vitsi, vitsi, vaikka täällä onkin monta helkkarin hyvää maalaajaa)
Kaverini Esa Rämö esim. pyytää normaalin rivimiehen kokoisesta GW figusta 15?
Kun pyysin migsulaa maalaamaan jotain, niin vastaus oli kauhistuttavat 10?/h (Esa maalaa ihan yhtä hyvin, tosin sillä on niin hitosti maalattavaa ettei sille viitti omiaan tunkea)
Itse maalaisin 2? per figu, maalaustason mukaan. Jostakin syystä wh40k figuja on helpompi maalata kuin fantsun figuja (wh40k:ta vuoden verran, fantsua kuusi vuotta]
Kaverini Esa Rämö esim. pyytää normaalin rivimiehen kokoisesta GW figusta 15?
Kun pyysin migsulaa maalaamaan jotain, niin vastaus oli kauhistuttavat 10?/h (Esa maalaa ihan yhtä hyvin, tosin sillä on niin hitosti maalattavaa ettei sille viitti omiaan tunkea)
Itse maalaisin 2? per figu, maalaustason mukaan. Jostakin syystä wh40k figuja on helpompi maalata kuin fantsun figuja (wh40k:ta vuoden verran, fantsua kuusi vuotta]
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
- Henri Ketonen
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Riippuu aivan kenellä sen maalauttaisit. Threadia taaksepäin selailemalla näkee jotain esimerkkejä hintatasosta.LAndE kirjoitti:Paljon maksais jos mä tahtoisin maalauttaa mun Cave trollin ja nyt kyselen vain että paljonko se maksaisi että en vielä sitä minnekkään tyrkytä, mutta olisi ihan hauska tietää jos vaikka maalauttaisi?
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
bonesripper
Taisin maalata tollasen cave trollin vitosella. Ei siinä tuntipalkoille päässy, mutta kiva figu oli maalata.LAndE kirjoitti:Paljon maksais jos mä tahtoisin maalauttaa mun Cave trollin ja nyt kyselen vain että paljonko se maksaisi että en vielä sitä minnekkään tyrkytä, mutta olisi ihan hauska tietää jos vaikka maalauttaisi?
Paljollako joku muuten olisi valmis maalaamaan Green Knightin tai Morgianan? Tässä vaiheessa tämä on vasta hintatiedustelu (tarjouksen voi laittaa vaikka PM:nä tai ketjun jatkoksi), koska jossain vaiheessa ajattelin nuo figut hankkia ja harkitsen niiden maalauttamista, mikäli en siihen mennessä ole kehittynyt omasta mielestäni tarpeeksi hyväksi maalaajaksi.
figun maalauttaminen
Heippa.
Itse ryhtyisin maalaamaan characteria hinnasta 10-20e, riippuen aivan siitä, kuinka paljon pitää panostaa. Jos figuun saa kokeilla kaikkea omasta mielestä uutta ja jännää, hinta on halvempi. Jos figua pitää konvertoida runsaasti tms., hinta on taasen kalliimpi.
hiphei,
Eino
Itse ryhtyisin maalaamaan characteria hinnasta 10-20e, riippuen aivan siitä, kuinka paljon pitää panostaa. Jos figuun saa kokeilla kaikkea omasta mielestä uutta ja jännää, hinta on halvempi. Jos figua pitää konvertoida runsaasti tms., hinta on taasen kalliimpi.
hiphei,
Eino
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277