"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paljonko maksaa figun maalauttaminen?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Kaikki Suomen parhaimmat maalarit asuvat tunnetusti (tällä hetkellä) Lahdessa (vitsi, vitsi, vaikka täällä onkin monta helkkarin hyvää maalaajaa)

Kaverini Esa Rämö esim. pyytää normaalin rivimiehen kokoisesta GW figusta 15?

Kun pyysin migsulaa maalaamaan jotain, niin vastaus oli kauhistuttavat 10?/h (Esa maalaa ihan yhtä hyvin, tosin sillä on niin hitosti maalattavaa ettei sille viitti omiaan tunkea)

Itse maalaisin 2? per figu, maalaustason mukaan. Jostakin syystä wh40k figuja on helpompi maalata kuin fantsun figuja (wh40k:ta vuoden verran, fantsua kuusi vuotta]
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Onkohan ketään joka suostuisi maalaamaan mun 5 täyttä Tactical Squadia jotka olen ostanut käytettyinä (eli niissä on ties mitä sotkua päällä) suunnilleen mun omalla tasolla?
zqmfgb
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Paljon maksais jos mä tahtoisin maalauttaa mun Cave trollin ja nyt kyselen vain että paljonko se maksaisi että en vielä sitä minnekkään tyrkytä, mutta olisi ihan hauska tietää jos vaikka maalauttaisi?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

LAndE kirjoitti:Paljon maksais jos mä tahtoisin maalauttaa mun Cave trollin ja nyt kyselen vain että paljonko se maksaisi että en vielä sitä minnekkään tyrkytä, mutta olisi ihan hauska tietää jos vaikka maalauttaisi?
Riippuu aivan kenellä sen maalauttaisit. Threadia taaksepäin selailemalla näkee jotain esimerkkejä hintatasosta.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

LAndE kirjoitti:Paljon maksais jos mä tahtoisin maalauttaa mun Cave trollin ja nyt kyselen vain että paljonko se maksaisi että en vielä sitä minnekkään tyrkytä, mutta olisi ihan hauska tietää jos vaikka maalauttaisi?
Taisin maalata tollasen cave trollin vitosella. Ei siinä tuntipalkoille päässy, mutta kiva figu oli maalata.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Itse jos maalaisin figuja (Ja jos taidot riittäisi siihen :wink: ) pyytäisin "ärsyttävästi" maalattavista kuten FB rykmenteistä, paljon enemmän kun esimerkiksi cave trollista jonka maalaisin bonesripperin mainitsemalla viidellä eurolla.
Jos

Viesti Kirjoittaja Jos »

Paljollako joku muuten olisi valmis maalaamaan Green Knightin tai Morgianan? Tässä vaiheessa tämä on vasta hintatiedustelu (tarjouksen voi laittaa vaikka PM:nä tai ketjun jatkoksi), koska jossain vaiheessa ajattelin nuo figut hankkia ja harkitsen niiden maalauttamista, mikäli en siihen mennessä ole kehittynyt omasta mielestäni tarpeeksi hyväksi maalaajaksi.
Day
Valvoja
Viesti:

figun maalauttaminen

Viesti Kirjoittaja Day »

Heippa.

Itse ryhtyisin maalaamaan characteria hinnasta 10-20e, riippuen aivan siitä, kuinka paljon pitää panostaa. Jos figuun saa kokeilla kaikkea omasta mielestä uutta ja jännää, hinta on halvempi. Jos figua pitää konvertoida runsaasti tms., hinta on taasen kalliimpi.

hiphei,
Eino
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”