skyclaw + wolf guard jump packilla
-
Qwertyuiop
skyclaw + wolf guard jump packilla
Rakkautta ja valoa.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: skyclaw + wolf guard jump packilla
Vanguard veteraanit vaniljoilla ja punaisilla mariineilla saapi deepata+chargata (omin rajoituksinsa) samalla rundilla. Muut ei saa, kun kyseisen tempun salliva erikoissääntö puuttuu.
Bloodclaw-modelit saa sen +2iskua, WG ei saa, ja niinkuin codexissa lukee, headstrong-sääntö ei päde jos ryhmässä on hahmoja/WG:tä.
Bloodclaw-modelit saa sen +2iskua, WG ei saa, ja niinkuin codexissa lukee, headstrong-sääntö ei päde jos ryhmässä on hahmoja/WG:tä.
-
Qwertyuiop
Rakkautta ja valoa.
Toi muuten lukee täydellisen selkeästi siinä codexissa.
Wolf Guardia ei voi laittaa Skyclaweihin... :P
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Sekin vielä. :)
- Guardsniper
mr.empire kirjoitti:Tuli mieleen myös off topic lisäkysymys, voiko jotku unitit assaultoida suoraan diip strikaamalla. Tai voiko mitkään vai saako niitä aina ampua yhen vuoron poikkeuksetta ? Jos ni mitkä unitit saa suoraan assaultoida.
Onhan vielä ainakin kaamos marsujen demoneillakin mahdollisuus assaultoimiseen deeppaus vuorolla...Oberon kirjoitti:Vanguard veteraanit vaniljoilla ja punaisilla mariineilla saapi deepata+chargata (omin rajoituksinsa) samalla rundilla. Muut ei saa, kun kyseisen tempun salliva erikoissääntö puuttuu.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Qwertyuiop
Rakkautta ja valoa.
- Kaapelikala
Rakettireppuwolfguardit ihan keskenään ilman mitään junnuja?mr.empire kirjoitti:Aika hyöty toi 25pts jump pack upgrade noilla wolf guardeilla ku ei saa liittyä skyclaweihi.
-
Qwertyuiop
Rakkautta ja valoa.
Viimeksi muokannut Qwertyuiop, Ma 15.04.2013 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
noniin kuolee ja maksaa paljon, samoissa hinnoissa ne on vanguarditki ja muut härpäkkeet hyppyrepuilla.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Örkeilläkin on sen spessun kanssa..Guardsniper kirjoitti:mr.empire kirjoitti:Tuli mieleen myös off topic lisäkysymys, voiko jotku unitit assaultoida suoraan diip strikaamalla. Tai voiko mitkään vai saako niitä aina ampua yhen vuoron poikkeuksetta ? Jos ni mitkä unitit saa suoraan assaultoida.Onhan vielä ainakin kaamos marsujen demoneillakin mahdollisuus assaultoimiseen deeppaus vuorolla...Oberon kirjoitti:Vanguard veteraanit vaniljoilla ja punaisilla mariineilla saapi deepata+chargata (omin rajoituksinsa) samalla rundilla. Muut ei saa, kun kyseisen tempun salliva erikoissääntö puuttuu.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.