Tie Kevääseen - Warhammer kampanja 2010
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Sör-Skaven
Re: Tie Kevääseen - Warhammer kampanja 2010
DraSa" - Joonas ja minä ollaan vastakkain 4. kierroksella ja myö pelataan meidän peli huomenna.
Peli nyt siirtyi kun itse olin ***** tyhmä, en muistanut nyt ollenkaan ,että se oli tänään... :S
Pyydän syvästi anteeksi Jonilta joka raahautui fantsuun nyt aivan tyhjästä syy oli kokonaan mun.
Peli nyt siirtyi kun itse olin ***** tyhmä, en muistanut nyt ollenkaan ,että se oli tänään... :S
Pyydän syvästi anteeksi Jonilta joka raahautui fantsuun nyt aivan tyhjästä syy oli kokonaan mun.
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Dodii, Seban luvalla mie noi paritukset nyt pyöräytin kun seballa riittää kiireitä.
Elikkäs, 4. kierros:
Joel vs. Pekka M.
Kaarle vs. Pekka T.
Joni vs. Joonas
Seba vs. Olli T.
Olli K. vs. Peetu
Salsa vs. Tino
Elikkäs, 4. kierros:
Joel vs. Pekka M.
Kaarle vs. Pekka T.
Joni vs. Joonas
Seba vs. Olli T.
Olli K. vs. Peetu
Salsa vs. Tino
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Juuh, milloin sitä Tino joutaa pelaamaan?
Mulle käy muuten paitsi tiistai ja torstai.
Mulle käy muuten paitsi tiistai ja torstai.
GOLD FOR THE GOLD GOD! COINS FOR THE COIN THRONE! oh wait what?!
Hyvyyden liittouman horjumaton kivijalka näytti taas mistä liskot pissii! Pahuuden lippulaiva on upotettu! NYT VASTAHYÖKKÄYKSEEN!
Pekille kiitokset viihdyttävästä pelistä, vaikka nappien poisto laudalta olikin aika yksipuoleista.
Hyvyyden liittouman horjumaton kivijalka näytti taas mistä liskot pissii! Pahuuden lippulaiva on upotettu! NYT VASTAHYÖKKÄYKSEEN!
Pekille kiitokset viihdyttävästä pelistä, vaikka nappien poisto laudalta olikin aika yksipuoleista.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Raahattuaan itsensä vihdoin järjettömän kokoisen koulutyötauhkan, sekä muuttokuorman alta voi Tor Álfheimrin prinssikin taas ojentaa jousensa Hyvyyden allianssin käyttöön. Eiköhän viedä pojat vielä tämä kierros kunnialla loppuun ja lopeteta kampanja sitten jollakin soveliaalla loppurymistelyllä =).
Olli! Milloin suippokorvainen herrarotu saa möyhentää vihernahkoja?
Olli! Milloin suippokorvainen herrarotu saa möyhentää vihernahkoja?
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Orcs are da best
Oikeastaan mikä tahansa ensi viikon arkipäivä, ellei jotain odottamatonta tapahdu. Viikonlopusta en ole varma. Ajasta ei niin väliä, teitysti koulun rajoissa.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Tällä viikolla et ehdi? Esimerkiksi perjantaina päivästä voisi olla oikein hyvä sauma. Ensiviikkokin toki käy, ei siinä. Oletko koulussa päivisin, vai voidaanko pelata keskipäivän tienoilla? Mulla on ensiviikolta tiistai vapaata, joten silloin sopisi mainiosti, jahka milloin pääset koulusta.Orcs are da best kirjoitti:Oikeastaan mikä tahansa ensi viikon arkipäivä, ellei jotain odottamatonta tapahdu. Viikonlopusta en ole varma. Ajasta ei niin väliä, teitysti koulun rajoissa.
- Orcs are da best
Ja kuinka ollakkaan! Jotain odottamatonta tapahtui. Mursin jalkani. Olen kuukauden aika raskaasti liikuntarajotteinen. En toinna Fantsuun asti lehteä raahautumaan.
Eikös sitä olla puhuttu siitä mitä ulkomaailmassa tapahtuu... Nörtit on jo hyvin lähellä täydellistä turvaa, mutta tässä nähdään se kun pienikin hairahdus ulkoilmaan voi aiheuttaa vaikka mitä. Constant Vigilance! Ehkä opimme tästä taas tärkeän läksyn!Orcs are da best kirjoitti:Ja kuinka ollakkaan! Jotain odottamatonta tapahtui. Mursin jalkani. Olen kuukauden aika raskaasti liikuntarajotteinen. En toinna Fantsuun asti lehteä raahautumaan.
...muista sit kuntouttaa se kunnolla kunhan paranee. :)
- Orcs are da best
Juu juu... Mun osalta kanpanja taisi sitte olla tässä.
- GobbladasSquig
Fear not dark side of evilyness! Mie voin tuurata haavoittunutta örkkikenraalia tällä rundilla, satun olemaan just sopivasti Joensuussa. :) Mites Seba olis jos pelataan huomenna tai sunnuntaina, ehkä Peetulla?
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- Orcs are da best
WAAAAGGHH!!!
Örkit eivät koskaan tuhoudu lopullisesti! Jos yksi kaatuu odottaa sata lisää korvaamaan sen paikan! =)
Örkit eivät koskaan tuhoudu lopullisesti! Jos yksi kaatuu odottaa sata lisää korvaamaan sen paikan! =)
- GobbladasSquig
Niin miullekin mainostettiin ja lisäksi vielä että regeneraatio tarkoittaa sitä et kun kaks kaatuu niin yks nousee. Mutta kaksi kaatui eikä yksikään noussut... :(
Tor Álfheimrin prinssi, Cynathiel Iltatähti löysi takapihaltaan joukon haisevia örkkejä, jonka seurauksena haltiat toteuttivat nopeasti lopullista ratkaisua alemman rodun edustajille. Edes kauheista kivipeikoista ei ollut vastusta hyveellisten haltioiden kirveille ja taikamiekoille, jotka pätkivät mörköjä poikki ja pinoon, kunnes peikot juoksivat kauhuissaan pakoon ja jäivät hyvyyden valovoimaisten joukkojen alle.
Itse kuulin jotain huhua enemmänkin nuolikuuroista ja vasamista, joiden avulla tonttujen ei tarvinnut käväistäkään pariakymmentä metriä yhtäkään örkkiä lähempänä...Gilaelin kirjoitti:Tor Álfheimrin prinssi, Cynathiel Iltatähti löysi takapihaltaan joukon haisevia örkkejä, jonka seurauksena haltiat toteuttivat nopeasti lopullista ratkaisua alemman rodun edustajille. Edes kauheista kivipeikoista ei ollut vastusta hyveellisten haltioiden kirveille ja taikamiekoille, jotka pätkivät mörköjä poikki ja pinoon, kunnes peikot juoksivat kauhuissaan pakoon ja jäivät hyvyyden valovoimaisten joukkojen alle.
Pah! Kolmannen maailman rotujen surkeaa propagandaa! Herra pedon olisi pitänyt nähdä, kun Cynathiel paini henkilökohtaisesti röllien kanssa.Rune kirjoitti:Itse kuulin jotain huhua enemmänkin nuolikuuroista ja vasamista, joiden avulla tonttujen ei tarvinnut käväistäkään pariakymmentä metriä yhtäkään örkkiä lähempänä...Gilaelin kirjoitti:Tor Álfheimrin prinssi, Cynathiel Iltatähti löysi takapihaltaan joukon haisevia örkkejä, jonka seurauksena haltiat toteuttivat nopeasti lopullista ratkaisua alemman rodun edustajille. Edes kauheista kivipeikoista ei ollut vastusta hyveellisten haltioiden kirveille ja taikamiekoille, jotka pätkivät mörköjä poikki ja pinoon, kunnes peikot juoksivat kauhuissaan pakoon ja jäivät hyvyyden valovoimaisten joukkojen alle.
- Orcs are da best
Kykkien kiven takana piilossa epätoivoisesti odottaen, että onnekas nuolen osuma hoitaisi homman kotiin.
Pyh, eipä moisesta ole kuin lähinnä sirkushuviksi.
Pyh, eipä moisesta ole kuin lähinnä sirkushuviksi.
- GobbladasSquig
Haltiat tai kuka vain kehtaa saavat kyllä revanssista Ostium-viikonloppuna, otan pari omaa figua matkaan. ;) Niin siis, jos saatte hommat pyöriteltyä niin mie voin tuurata Ollia vitosrundillakin. Eli Seba, vedähän langat yhteen!