Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
yritän tulla perjantaina, varmaan 40k taikka heresy vaihteeksi näin päin
Jiiihaaa!!!
-
Shadowdwarf
Tulossa ollaan. Ja pelillä ei väliä. klo 16:n jälkeen pääsen taas tulemaan paikalle.
-
Marsutin mrk III
Juu tulossa ollaan, kaikki käy.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Currynator
Ok sanotaan näin että huomenna pelit alkaa klo 16 mutta aikasemmin saa tulla ja olisi myös toivottavaa että saamme pöydät sun muut etukäteen pistettyä. Noh yksi 40k peli ainakin tulee. Jos joku haluaa fabaa niin sanokaa.
- C´tan lord
fabaa tai dh
-
Marsutin mrk III
Jos saisin lainata ogrejen army bookin ja saisin pelata ogreilla nii fabaa :).
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
heresy tai 40k, mutta tuon kuitenkin fbn ja 0k sceneä jota täällä on yhä
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
No heresyä en tule nyt vetämään joten kuten jo sanoin yksi 40k peli tulee ja toinen peli fabaa.
Jesse, ootko kumpaa tulossa pelaamaan? Voin sitten laittaa toisen pelin pyörimään jo aikasemmin jos sakkia tulee aikaseen.
Jesse, ootko kumpaa tulossa pelaamaan? Voin sitten laittaa toisen pelin pyörimään jo aikasemmin jos sakkia tulee aikaseen.
-
Shadowdwarf
Toimin varapelaajana, eli laita aikaisemmin alkamaan, nopeammin alotuskuntoon laitettava peli. Mä tulen sit siihen mikä jää.
-
Marsutin mrk III
En pääsekkään tulemaan, Vielä kipeänä...
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Currynator
Laitetaas nyt etukäteen tänne juttua seuraavasta pelipäivästä. Eli eli pelit olisivat perjantaina ja/tai sunnuntaina. Päivistä en ole vielä 100-varma koska menen lauantaina turussa käymään ja saattaa olla että minulla on muuta tekemistä jompakumpana päivänä (saatan olla esim. Mikon luona ropeamassa). Siitä sitten tarkemmin myöhemmin. Yksi mahdollisuus on pitää pelit myös keskiviikkona tai torstaina, minulla ei ole koulua silloin joten jos kysyntää on niin voimme pitää pelit silloinkin.
Kertokaa mielipiteenne ja mahdollisesti mitä haluatte pelata.
Kertokaa mielipiteenne ja mahdollisesti mitä haluatte pelata.
tulossa perjantaina, kaikki kelpaa
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
-
Shadowdwarf
Jooh, kyllähän molemmat päivät käy. Ja muuten malifauxin figuni saapuivat. Sitä vissiin mahtuu pelaamaan keittiön pöydällä eikö mahdukin?
- C´tan lord
Molemmat käy. Tänääki vois ottaa jonkun pienen mätön fabaa.
- Currynator
Noh kukaan ei oikein sanonnut mitään joten olin sopinut muuta täksipäiväksi. Perjantaina eka peli. Mihis aikaan sakki pääsee tulee?
-
Shadowdwarf
Klo 16 jälkeen. Pelitoivomus 40k tai malifaux. P.S. Mun vanhempi csm kodekka saapui, joten haluan pelata sillä sitten jos pelaan 40k:ta.
- C´tan lord
Klo 2 jälkeen, faba/dh
- Currynator
OK sanotaan nyt näin. Pelit taas alkaisivat klo 16 mutta aikasemmin saa tulla auttamaan sun muuta. Peleistä en osaa yhtään sanoa, yks toivomus fabaa, yks 40k:ta tai malia ja kaks ihan samaa. No näillä pelaajilla jotka ovat ilmoittautuneet (eli minä, Jesse, Eemi ja Peetu) ehdotan että pelaamme yhden faba pelin ja yhden 40k pelin. Minä voin pelata fabaa Peetun kaa ja Eemi 40k:ta Jessen kaa. Tietenkin jos viimehetken ilmoituksia tulee niin muutamme järjestelyt ja ehkä saamme tilaa malillekin. Käykö näin alustavasti tämä järjestely?
Edit: Unohin että Mikkokin tulee eli meitä olisi viisi ja hän halusi fabaa myös. Eli eiköhän sama järjestely pysy mutta fabassa onkin liittopeli.
Edit: Unohin että Mikkokin tulee eli meitä olisi viisi ja hän halusi fabaa myös. Eli eiköhän sama järjestely pysy mutta fabassa onkin liittopeli.
eli en olekkaa pääsemässä, peetu kyllä mutta minä enCurrynator kirjoitti: kaks ihan samaa. No näillä pelaajilla jotka ovat ilmoittautuneet (eli minä, Jesse, Eemi ja Peetu)
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
-
Marsutin mrk III
En ole tulossa tällä kertaa.
Metal is what we love.
Metal is what we love.