Warmachine-verkostoituminen
Warmachine-verkostoituminen
Hoi,
Pienenä harrastajakuntana ison (GW:n pelit) varjossa vaikuttaisi fiksulta ajatukselta harrastaa verkostoitumista, jotta saadaan Warmachinen ja Hordesin pelaaminen kasvamaan. Mitä keinoja meillä olisi tällaiseen jo nyt? Mitä voitaisiin kehittää lisää? Irc-kanavat, sähköpostilistat, webisivu, jossa pelin esittelyä ja tiedoitusta tapahtumista, pelikerhoja, mitä vielä? Onko muuten olemassa Warmachine-aiheista irc-kanavaa esim. IRCnetissä tai Quakessa? Säännöllisesti kokoontuvista, kenelle tahansa avoimista pelikerhoista voisi olla hyvä saada infoa. Itse tiedän yhdestä, joka kokoontuu joka torstai Lauttasaaressa. Onko muita?
Pienenä harrastajakuntana ison (GW:n pelit) varjossa vaikuttaisi fiksulta ajatukselta harrastaa verkostoitumista, jotta saadaan Warmachinen ja Hordesin pelaaminen kasvamaan. Mitä keinoja meillä olisi tällaiseen jo nyt? Mitä voitaisiin kehittää lisää? Irc-kanavat, sähköpostilistat, webisivu, jossa pelin esittelyä ja tiedoitusta tapahtumista, pelikerhoja, mitä vielä? Onko muuten olemassa Warmachine-aiheista irc-kanavaa esim. IRCnetissä tai Quakessa? Säännöllisesti kokoontuvista, kenelle tahansa avoimista pelikerhoista voisi olla hyvä saada infoa. Itse tiedän yhdestä, joka kokoontuu joka torstai Lauttasaaressa. Onko muita?
- Kaapelikala
Re: Warmachine-verkostoituminen
IRC toimii, jos toimii. Kaikki eivät osaa/jaksa/(perhanan trustit) irkata. Verkkosivut ja sähköpostilistat olis oikeesti jees. Demotusta kaikissa tapahtumissa isommissa määrin, eikä mitenkään vain yhdellä pöydänkulmalla. Vaan ihan oikea demopöytä jossain. Pelikerhoja ei hirveästi ole, joten näitä tarttee lisää.Navdi kirjoitti:Hoi,
Lärvikirja! Tuonnekin vois laittaa ryhmän, jos joku jaksaa.
Lauttiksessa kokoontuvan kerhon ongelma on maksullisuus (240e/vuosi on paljon rahaa). Marginaalipelien Basaari pyhittää jomman kumman kokoontumispäivistään (vuoden alusta sekä ma että to) "niille muille peleille", joihin WM/H:kin sijoittuu, joten siellä pystyy pelailemaan kanssa. Hapessa kanssa pelaileevat jotain, en tiedä mitä. Kehäkolmosen ulkopuolisista kerhoista en tiedä, joten niistä viisaammat voivat kertoa.
Juu, Hapessa on tosiaankin lähes joka viikko ollut ainakin yksi WM/H -matsi menossa, eli pelaillaan tätäkin siellä.Kaapelikala kirjoitti:Hapessa kanssa pelaileevat jotain, en tiedä mitä. Kehäkolmosen ulkopuolisista kerhoista en tiedä, joten niistä viisaammat voivat kertoa.
Hapen seuraava peli-iltama on 12.1. tiistaina ja ainakin mulla on siellä masinafigut mukana joten tulkaa pelaamaan vaan. MAsina/Hordes pelaaminen Hapessa oli n. kk vähän vähempimuotoista, koska kukaan ei ole jaksanut opetella mk2 sääntöjä, mutta minä ainakin ajattelin upgreidata itseni mk2 aikaan 12. päivään mennessä :)
No opiskelijat ja muut vähävaraiset pääsevät puoleen hintaan ja satunnaisesti toistaisin saa ihan vapaasti käydä maksamatta mitään. Jäsenenä tilaa saa sitten toki käyttää aina muulloinkin ja myös muihin peleihin, eikä ole kiire häipyä aikaisin pois. Mutta jos se (tai sijainti) ei jollekulle toimi, niin ohan se hyvä olla myös näitä muuten vähän rajoitetumpia pelipaikkoja.Kaapelikala kirjoitti: Lauttiksessa kokoontuvan kerhon ongelma on maksullisuus (240e/vuosi on paljon rahaa).
Joku yhteinen nettisivu/härpäke toki voisi olla ihan kiva juttu, joskin toimiihan tämä palstakin toistaiseksi. En toki pistä pahakseni jos joku jotain muuta luo! Nurkkakuntaisuus on pahasta ja siksi toivoisi väkeä muualta sitten vaikka osallistumaan muihin tapahtumiin kuten turnauksiin tai järkkäämään niitä itse.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
ja nyt ei olekaan vähään aikaan masiinan osalta ollutkaan turneita, puoleevn vuoteen varmaan joku 1-2, siinä missä pari vuotta sitten oli aika paljon tiuhempi tahti. Varmaan lähinnä merkki siitä, että pelaajakunnalla ollut hieman muita kiireitä. ja suuri osa ainakin minulle verkostoitumista on ollut muitten pelaajien kanssa turnauksissa, kun näkee erilaisia kokoonpanoja, uusia castereita ja naamoja pitkästä aikaa.
eiköhän taas kohtapuoliin saada pari turnausta, jossa saa vanhan remmin kasaan, niin sanotusti.
eiköhän taas kohtapuoliin saada pari turnausta, jossa saa vanhan remmin kasaan, niin sanotusti.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Kaapelikala
Uskallan olettaa, että ensi vuoden puolella ainakin pk-seudulla on muutamat turnaukset.Der Dexter kirjoitti:ja nyt ei olekaan vähään aikaan masiinan osalta ollutkaan turneita, puoleevn vuoteen varmaan joku 1-2, siinä missä pari vuotta sitten oli aika paljon tiuhempi tahti. Varmaan lähinnä merkki siitä, että pelaajakunnalla ollut hieman muita kiireitä. ja suuri osa ainakin minulle verkostoitumista on ollut muitten pelaajien kanssa turnauksissa, kun näkee erilaisia kokoonpanoja, uusia castereita ja naamoja pitkästä aikaa.
-
Der Dexter
käytössä melkoisen hyvät lauttasaaren tilat, jossa maastoa ja pöytiä vlamiina isommallekin köörille, ja pienellä järkkäyksellä helposti saatavilla isompi turnee. Jaakko varmaan toiminee isompana puuhapetenä, kun kerran on avaimet sinne, mutta varmaan siinä kun fieldtest on päätöksessä ja enempi tai vähempi varmat säännöt hordesille tulee, niin sitten uskoisin pamahtavan.
tai sitten voishan sitä iskeä ihan masiinan viralliset MkII avajaiset, tosin pedot saavat vain luun nurkkaan, kun joutuvat bileitä kattomaan sivusta.
tai sitten voishan sitä iskeä ihan masiinan viralliset MkII avajaiset, tosin pedot saavat vain luun nurkkaan, kun joutuvat bileitä kattomaan sivusta.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Kaapelikala
Mikäli Hedelmäpeliä saa kiinnostumaan, niin joo. MB tuon järkkäisi, mutta siitä sitten tarkemmin kun aika tulee.finmirage kirjoitti:Ajattelitko järjestää ?
Facebookissa on kansainvälinen warmachine jengi. Mutta joku taidokas varmaan osaisi väsätä Warmachine/Hordes Suomi yhteisön sinne? Taidokkaalla tarkoitan jotakuta muuta kuin minua, sillä minä en ole mikään tietotekniikan ihmelapsi :'D
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
- The Captain
- Valvoja
Mites tuo Sotavasara.net, joka on kuulemma Suomen suurin miniatyyripeliaiheinen keskustelufoorumi? Sitähän voisi kätevästi käyttää harrastajien väliseen yhteydenpitoon. Tarvitseeko pyörää oikeasti keksiä uudestaan?
Kouvolassa olisi tarkoitus aloitella (epä)säännöllistä Warmachine-pelailua, ja demotustakin on jo luvassa lauantaina 8.5. klo 10 - 14 Muoviepoxin tiloissa.
Kouvolassa olisi tarkoitus aloitella (epä)säännöllistä Warmachine-pelailua, ja demotustakin on jo luvassa lauantaina 8.5. klo 10 - 14 Muoviepoxin tiloissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.