Ahoy, nyt voisi melkeinpä olla tarpeeksi motivoitunut saamaan kääpiöt maaleihin, joten listakin piti värkätä. Tässä on, sanokaapa mitä olette mieltä. Joo, se on tylsä gunline, mutta kun liike on 3 niin ei silloin paljoa juhlita...
Runelord
- Anvil of Düüm, shield, great weapon, gromril armour
- RO Stone, RO Resistance, RO Furnance, (2x) RO Spellbreaking
= 399 points.
Master Engineer
- Brace of pistols
- RO Stone, RO Luck
= 100 points.
(10x) Thunderers
- shields, musician
= 155 points.
(10x) Thunderers
- shields, musician
= 155 points.
(10x) Quarrellers
- shields, musician
= 125 points.
(10x) Quarrellers
- shields, musician
= 125 points.
(20x) Ironbreakers
- full command, RO Battle, RO Determination
335 points.
(7x) Miners
- musician
82 points.
Dwarf Cannon
- engineer with brace of pistols
- RO Forging
150 points.
Bolt Thrower
- RO Penetrating
85 points.
Bolt Thrower
- RO Penetrating
- RO Burning
90 points.
Organ Gun
120 points.
Gyrocopter
140 points.
No, ei mikään kääpiölistoista juustoisin, mutta gunline mikä gunline. Lista on 189 pistettä vajaa, mitä lisää? Korjatkaa jos Runien kohdalla olen failaillut, olen viimeksi pykännyt kääpiölistan vuonna kivi ja keppi tai jotain...
ETC-Dwarfes - tylsä gunline.
- Scumboogie
Re: ETC-Dwarfes - tylsä gunline.
Juuh, aivan perus gunline se siinä on.
Tuolla on nuo breikkerit, niin ne voisi saada sen sankarinsa ja minereihin en luota kovin paljoa. Itse olen pari kertaa minereita pelannut ja ne joko unohtaa helposti tai saa sen yhden sotakoneen pois silloin, kun on jo myöhäistä.
Kai sille Master engineerin tilalle parempaa löytyy? Jos vaikka hommaa ylimääräistä 250p. ja ottaa vaikka 25 warrua kilvillä suojamaan alasinta.
Tuolla on nuo breikkerit, niin ne voisi saada sen sankarinsa ja minereihin en luota kovin paljoa. Itse olen pari kertaa minereita pelannut ja ne joko unohtaa helposti tai saa sen yhden sotakoneen pois silloin, kun on jo myöhäistä.
Kai sille Master engineerin tilalle parempaa löytyy? Jos vaikka hommaa ylimääräistä 250p. ja ottaa vaikka 25 warrua kilvillä suojamaan alasinta.
- Scumboogie
Joo, minerit on sen takia että saadaan vähän niitä sotakoneita pois, mahdollisesti march blockaamassa ja tekemässä jotain jännää. Kumminkin kun on alasin niin minerit voivat hyökätä samalla vuorolla kun tulivat pöydälle, mikäli vastustajalla on yksiköitä alle 9" päässä pöydänreunasta (kuten oletettavasti on, varsinkin sotakoneiden laidalta). Master Engineer on vain sen takia että saadaan tykki joka tekee D6 haavaa ja Entrenchmentti joko tykille, urkutykille tai alasimelle. Alasinhan menee metsään tai sellaisen taakse, joten en ota hirveästi paineita sen suojaamisesta.
- Amazing Slug
Iron breakkerit on kyl huumorimiehiä. Breakkaa joka hiton kombatis lol. Hammererit on 35/36 unbreakable. On kuulemma hyvä techi. Vaihda.
Mitä toi Gyro muka tekee. 140 pistettä great eaglesta on vähän turhan paljon. Tosin evade ja point denial ominaisuudet ei oo ihan turhia. Mmh. Pitäs harjotella.
Unohdit rune of challengen ja bösbin.
Lopuilla pisteillä voi ottaa vaikka pari ampujaa lisää. Sul on vasta 40/45. Jos pisteitä jää enemmän, how about slayer jono?
Ja sit vaan harjottelet nurkkaan linnottautumista. Kato ETC-kartat, jos pelaat niil kompeil. Niillä kartoilla on aika hyvät positiot anvileille ja linnoille.
Mitä toi Gyro muka tekee. 140 pistettä great eaglesta on vähän turhan paljon. Tosin evade ja point denial ominaisuudet ei oo ihan turhia. Mmh. Pitäs harjotella.
Unohdit rune of challengen ja bösbin.
Lopuilla pisteillä voi ottaa vaikka pari ampujaa lisää. Sul on vasta 40/45. Jos pisteitä jää enemmän, how about slayer jono?
Ja sit vaan harjottelet nurkkaan linnottautumista. Kato ETC-kartat, jos pelaat niil kompeil. Niillä kartoilla on aika hyvät positiot anvileille ja linnoille.