Olen aikoja sitten kerännyt grimgorin horde armeijan, ja nyt vasta laitan kuvia esille, ja olen alkamassa nyt tekemään näistä vihoviimeisen armeijani, eli nämä kuvat mitä nyt tulee ovat pari vuotta vanhoja ja joitan korjailen.
Tässä on ensimmäinen GH Spear Chukka, johon pistin siis black orcin ampumaan, kun kerran on Blorkki armeija
Palautetta otetaan iloisesti vastaan, ja jos antaisitte ehdotuksia pilkkausten sijan niin olisin kiitollinen :) näitä tulee lisää piakkoin
Viimeksi muokannut Ansku, Pe 07.05.2010 11:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Omaperäinen, hyvintehty sekä ennekaikkea hieno figu, tykkään. :) Vaikea sanoa joitain tiettyjä asioita mitkä tekevät figun hienoksi, varmaankin juuri tuo konversio. Ainoana miinupuolena on tuo hiukan hämärä kuva, varsinkin Chukkasta osa on niin varjossa ettei erota yksityiskohtia kunnolla... mutta muuten oikein kiva figu, jatkoa odotellessa.
Tässä nyt uusin figuuri, pahoittelen ensin siitä että ukko näyttää ihan puurolta, mutta kamera on aika huono laatuinen, niin en saanut kuvaa jossa se oikeastaan näyttää hyvältä ukkelilta, no tässä se kuitenkin on, plus, en osaa tehdä torahampaista hienoja, joten ei tarvitse niistä kommentoida ollenkaan
Juups, nuo on hyviä. Kuvat vähän hämäriä, muttei se kauheasti haittaa... käytät paljon metalliväriä, toivoisin jotain värikkäämpää vaikka mustaa armoreihin (vaikka se ei ole värikästä)
Iho Spear Chukkajätkällä näyttää vähän kirkkaammalta kuin tolla toisella. Onko kamerassa vikaa vai näenkö omiani?
Oikeastaan big bossin ihossa on enemmän korostuksia :) ja totta paljon metallia on, muttakun blorkit ovat aivan varpaita myöten metallin peitossa, minulla on perus blorkkeja, mustilla haarniskoilla, mutta ne ovat vielä WIP