Eli mulla on pikkunen ongelma, aattelin napata kaks squadia näitä ihania trooppien nylkijöitä. Kysymys olis siis kuinka kannattaisi pistää trooppi kompositio?
8+BL, 8+BL
5+BL, 11+BL
vaiko sitten ostaa lisää?
Tämä siis ei ole vaan se kysymys, mikä on tehokkain vaihtoehto, vaan minkä pystyy infiä tehokkaasti ja outflankkiä
Genestealerit
Genestealerit
You can run and hide as much as you want, but the Devourer will still eat you.
Zandrekhin dementialista w 4/d 0/l 2
Zandrekhin dementialista w 4/d 0/l 2
-
Sami Jumppanen
Re: Genestealerit
Itse en pelaa nideillä, mutta sen voin sanoa, että liian pieni ryhmä on turhan kanssa. Ja muista, että Geneillä ei ole kranuja tai mitään vastaavaa, joten maastossa olevat tyypit lyövät ekana ja genejen pitäisi selvitä hengissä siitä ja saada aikaan vahinkoakin. Eli unohda tuo 5+1 ryhmä heti alkuunsa. Nuo 8+1 ryhmät saattaisivat toimiakin, mutta muista, että ne lyövät maastoon tunkiessaan viimeisenä ja niiden pitäisi saada aikaan vahinkoakin.Bereal kirjoitti:Eli mulla on pikkunen ongelma, aattelin napata kaks squadia näitä ihania trooppien nylkijöitä. Kysymys olis siis kuinka kannattaisi pistää trooppi kompositio?
8+BL, 8+BL
5+BL, 11+BL
vaiko sitten ostaa lisää?
Tämä siis ei ole vaan se kysymys, mikä on tehokkain vaihtoehto, vaan minkä pystyy infiä tehokkaasti ja outflankkiä
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Kyllä jo 8 nidin ryhmä tekee pahaa jälkeä pehmeisiin kohteisiin kuten kaartiin, mutta ottaa jo pahasti iskua jos vastassa on jokin joka osaa lähistellä. Toisaalta isommasta ryhmästä ei ole paljon hyötyä koska näitä ei ole tarkoitettu pitkään otteluun vaan nopeaan kohteen repimiseen mielummin ekalla rundilla. Tällöin suosittelen tuollaisia 8 ryhmiä, jotka sitten out-flankin jälkeen ovatkin uhrattavissa.
-
da' stormboy
Re: Genestealerit
Kyllä ne genarit hyvin pärjää jo kahdeksan joukoissa, ihan käytännön kokemuksesta voin sanoa. Ja infiltrate/outflank varmistaa kyllä sen että sinne closikseen pääsee ihan hyvin(ilmankin että tarttee rynnätä maaston läpi nii että vastustaja pääsee iskee ensin). Sanon vaan että 2X 8 genestealerii on ihan hyvä, tunget mukaan vielä broodlordin ja tilanteen mukaan pari upgradee nii on siinä sulla closisjoukko! Ja ainakin mulla vaikka muu yksikkö kuolis niin lordi on vielä pelin lopussaki hengissä! Mutta ei niilläkään ihan minne tahansa pidä mennä, hoitelet vaan ne vastustajan parhaimmat ampujat nii et pääset muilla yksiköillä turvallsisesti tappeluun. Ja jos ei ole ampumis armeiha vastassa niin initiative 6 varmistaa että kyllä siinä ihan hyvin pääsee iskee ekana, ja ne on sellanen tappojoukko että se on yleensä sillä selvä. En kuitenkaan hirveästi rupea neuvomaan koska käytännön kokemus on paras tapa kartuttaa tietoa.
ps: Itse käytän yhtä 8 + BL joukkoa, kaikilla scything talonsit ja broodlordilla ehkä implant attack, hyvin pärjää neki.
=)
ps: Itse käytän yhtä 8 + BL joukkoa, kaikilla scything talonsit ja broodlordilla ehkä implant attack, hyvin pärjää neki.
=)
Suuren örkkijohtajan sanoin: Lets stomp sum 'umies!