"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Faba tiimi/pariturnaus elokuussa

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

TheEmu

Faba tiimi/pariturnaus elokuussa

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Varasin meille T-Talolta viikonlopun 21.-22.8. Yläsalissa on tarkoitus järkätä tiimi/pariturnaus fabaan. Formaattina "viimeistä kertaa seiskaedikkaa" (ns jäähyväisturnaus). Varmaankin voisi vetää semmoisena häröturnauksena (FTC:tä on varmaan vähä "turha" pelata ku kasiedikan myötä turnausmeta muuttuu kuitenkin ihan toisenlaiseksi).

Ideoita saa esittää ja lisäapua kyllä kaivataan turnaukseen. Erityisesti pari-kolme varapelaajaa olisi hyvin tarpeellisia.

Varasin myös alasalin (se on puoli-ilmainen tohon päälle), joten olisi toivottavaa jos sinne järjestettäisiin jotain toimintaa. 40k-turnaus? 40k-apocalypseä? WM/H? (Lotri-kortti) =)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Crescent

Re: Faba tiimi/pariturnaus elokuussa

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Kasi edikka tulee 10.7? Toi ois yli kuukausi sen jälkeen, kiinnostaako ketään seiska enää sillon siinä määrin, että tapahtumaan tulis t-talon verran ihmisiä? Ite oon vähän skeptinen sen suhteen että kannattaako enää seiskaa peluuttaa. Joku varovaisempi turnaus kasiedikkaa vois olla paikallaan, mut minkäänlaista suunnitelmaa armeijoitten koostahan on mahdoton heittää tässä vaiheessa.

Niin tai näin, ni kyl mä oon paikal foamei roudaas tms.
Hepta

Viesti Kirjoittaja Hepta »

Tiimiturnaus kuulostaa kyllä aikas hienolta. Oon kanssa mukana avittelemassa ja koetenpa jotain ideoitakin heittää ilmoille... myöhemmin.

Komppaan kyllä Janne tuossa, että ajankohta on liian myöhäinen "jäähyväisturneelle". Yli kuukausi uutta sääntöpakettia tarkoittaa sitä, että pelaajat ovat nälkäisiä kokeilemaan uusia juttuja turnaustasolla. Palaaminen vanhaan systeemin ei ainakaan mua houkuta niin hirviästi (paitsi jos uusi edikka on täysi susi...).
TheEmu

Jees, kasiedikka kuulostaa kyl ihan hyvältä. Jotenki kuvittelin että se ois ilmestyny vasta heinäkuun loppupuolella niin ett ois aika paljon vähemmän aikaa sääntöpaketille.

"Häröformaatti" on sitten vaan vielä enemmän omiaan, kun ei tommoisessa ajassa vielä mitään metapeliä ehdi miettimään kokonaan läpi. Tiimiturnaus (3 pelaajaa) vai pariturnaus?

Regards, Scissors. "
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Tiimiturnaus vaatii paljon enemmän, niin vetääjiltä kuin pelaajilta. Kunnon "härö" pariturnaus kivoilla skenuilla olisi kai paras ja pehmein lasku kasilaitokseen. Itse ainakin tulisin... ;)
TheEmu

Noniin, tässä on nyt päässyt käymään niin, että kasiedikan huhut on aikalailla tappanut fabaturnausmotivaation omalta osaltani (en vielä heitä kirvestä kaivoon, mutta en kyllä hypikään riemusta). Sen sijaan Warmachine/Hordes puksuttelee täysillä.

Elikäs, järjestäisinkin paljon mieluummin WM/H-turnauksen ko. päivinä. Masiinaturnauksella tuskin saadaan vuokrakuluja kunnolla makseltua, onko halukkaita järjestämään jotain turnausta siihen samalla? Mikä vaan käy sinänsä mulle; voi olla isokin turnaus, jolloin me masiinapelaajat voitais mennä alakertaan, tai pienempi, jolloin se toinen peli vois olla alakerrassa.

Regards, Scissors. "
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Onko Machina pelaajat tekemässä vallankaappauksen Ordossa? ;)
Omasta mielestä meillä ei ole ollut kunnon Faba saati 40k turnaus Turussa pitkään aikaan. Tämä olisi oiva tilaisuus siihen.
Ei tartte olla kovin häppöinen tai erikoinen, perusturnauskin kelpaa kun ei ole ollut moisia aikoihin.
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

Samsson kirjoitti:Machina pelaajat ovat tehneet vallankaappauksen Ordossa! :(
Korjattu. ;)
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
TheEmu

Samsson kirjoitti:Onko Machina pelaajat tekemässä vallankaappauksen Ordossa? ;)
Warmachine/Hordes on tekemässä vallankaappausta paitsi Ordossa, myös koko Suomessa. Muahahaa.

Tosiaan, faba/40k-turnaus tohon WM/H-turnauksen kylkeen ois tosi hyvä. Ongelmana on enempi se järjestäjän puute.

(Oot muuten ainoa hallituksen (varsinainen) jäsen, joka ei pelaa WM/H, olisiko jo sinunkin aika...) =)

Edit: Ordolla on käynyt vähän silleen, että vanhat faba ja 40k-järjestäjät on kadonneet johonkin (ei-figuilun piiriin ilmeisesti). Uutta sukupolvea on noussut tilalle, mutta meillä onkin ollut vähän uudet pelit mukanamme. Mitä vaan saa tietysti edelleen järjestää, ja kyllä mä ainakin henk koht näkisinkin mieluusti faba- tai 40k-turnauksia Ordon järjestäminä, mutta itse järjestän mieluummin WM/H-tapahtumia. Ordolla ei vaan tällä hetkellä ole mitenkään liikaa turnausjärjestäjiä. =(

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”