"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä uusia osia Deldar warrioreihin...?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Fooqa
Viesti:

Mistä uusia osia Deldar warrioreihin...?

Viesti Kirjoittaja Fooqa »

olin jo maalannut muutamia figuja kunnes liimapurkki teki temput jonka ansiosta pari figua "suli :cry: " pöydälle... ja nyt tarvitsisin hiukan lisää osia... en kuitenkaan haluaisi ostaa koko pakettia :? ja koska olen vasta alkaja en viitsi tekemään niitä itse (miten ton alottajan nyt ottaa... :wink: )

Kiitos jo etu käteen kaikille vastaajille...
Suonissani vertaa salohaltian veri...
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Voit esim. ottaa yhteyttä kauppaamme Mustaan Suteen (jonka sivut ovat vieläkin pahasti vaiheessa...) joko sähköpostilla [email protected] tai puhelimella ja kertoa mitä tarkalleen haluaisit.

Vanhan mutta voimassaolevan PDF hinnaston löydät vaikka täältä josta katsomalla esim. DARK ELDAR WARRIORS BODIES kehikko maksaa 2£/kpl.

Tilauksesi kokonaishinta ja toimitusaika voidaan vahvistaa tilauksen yhteydessä ja voimme myös postittaa osat suoraan sinulle kotiin mikäli et pääse niitä liikkeestämme noutamaan.

Mikäli on jotain kysyttävää niin rohkeasti vain kysymään :)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

Hmmpä hmm...erittäin mielenkiintoista tuo teidän hinnastonne herra Mustan Suden edustaja....miksikäs se on muuten englanniksi ja punnissa *silmäääiskevä hymiö* ?

Olen näes itse jo jonkin aikaa mietiskellyt mistä saisin osia, mutta tuollahan teillä näyttäisi olevan. Saattaisi jossain vaiheessa kappaakin tulla sinne päin...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Fooqa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fooqa »

Kiitoksia todella paljon :) ... täytyy seurailla tilannetta jos pääsisin jopa käymään siellä... (ongelmana on n. 1h matka hesaan :| )
Suonissani vertaa salohaltian veri...
ankara halla
Valvoja

Musta Setä kirjoitti:Hmmpä hmm...erittäin mielenkiintoista tuo teidän hinnastonne herra Mustan Suden edustaja....miksikäs se on muuten englanniksi ja punnissa *silmäääiskevä hymiö* ?

Olen näes itse jo jonkin aikaa mietiskellyt mistä saisin osia, mutta tuollahan teillä näyttäisi olevan. Saattaisi jossain vaiheessa kappaakin tulla sinne päin...
Heh... tähän kysymykseen on myös jo aiemmin vastattu täällä josta häpeämättä leikkaa/liitän Banen vastauksen...
Bane kirjoitti:
Pahvi kirjoitti:Löytyykö liikkestänne tuoreempaa hinnastoa?

Tuo Pdf on vähintään vuoden vanha ja siitä puuttuu koodit...
Tuorempaa hinnastoa ei harmi kyllä saa edes GW:ltä. Heiltäkin viesti kuuluu vain että osien tietoja löytyy White Dwarfeista ja GW:n Online Storesta.

Itse juuri tutkin GW OSin haku toimintoa ja sieltä löytyy aika hyvin lähes kaikki mitä voit tarvita. Koodit ja lukumäärät vain ylös ja pistät sähköpostilla tai tulet paikanpäälle meille listan toimittaen. Koodit ovat kohtuullisen pitkät joten kannattaa olla tarkkana niiden kanssa. Nimetkin voi laittaa selvennykseksi, esim:

1kpl Tau Shield Drone Generator / 994 7011 300 204 / £1
mauno kirjoitti:Onko Forgeworldin tuotteita mahdollista tilata Mustan Suden kautta?
Ja ForgeWorld tilaukset onnistuvat samalla tavalla. Koodi ja helpottava nimiselvennys, esim:

1kpl Dreadnougth Plasma Cannon / AS033 / £5

Jos tähän tulee jotain erikoista, Archon Everhate korjaa kommenttia.
Joten tilanne on todellakin tämä, että GW ei ole vielä päivittänyt omia PDF hinnastojaan euroaikaan. Tuon hinnaston hinnoista dollarit ovat tietenkin lähinnä eurohintoja mutta sen tarkemmin en nyt kotoa pysty sanomaan.
ankara halla
Valvoja

Fooqa kirjoitti:Kiitoksia todella paljon :) ... täytyy seurailla tilannetta jos pääsisin jopa käymään siellä... (ongelmana on n. 1h matka hesaan :| )
Eipä kestä ja tervetuloa käymään!
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Dark Eldarit on kyllä ihan mahtavia miniatyyrejä! Ostan nyt sadan euro eestä niitä. Heh
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”