"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

milliput

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Houndi

Re: milliput

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Tulkitsin nopealla vilkaisulla vielä, että tuo kuva on lisätty Photobuckettiin aikoja sitten, (on viimeisellä sivulla)
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Kuva löytyy myös kyseisen Darzonin omalta DeviantArt-sivulta, eikä hän anna ymmärtää, ettei olisi itse konffannut ja maalannut sitä. Lisäksi kuva tosiaan on jo vuodelta 2007.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Kolmastoista kirjoitti:Kuva löytyy myös kyseisen Darzonin omalta DeviantArt-sivulta, eikä hän anna ymmärtää, ettei olisi itse konffannut ja maalannut sitä. Lisäksi kuva tosiaan on jo vuodelta 2007.
Ja jos sijaintia on uskominen, on hänellä pitkä matka tulla Suomeen "pikkuveljelleen" figua näyttämään Ameriikoista asti.

tau battlesuit: Jos haluat elvistellä toisten töillä, kannattaa ensin nähdä pikkuisen vaivaa. Jos taas ko. nappi ihan oikeasti on "isoveljesi", hommaa lähikuvia miekasta, kilvestä ja muista "muokatuista" osista.
Kaaosurpo

Viesti Kirjoittaja Kaaosurpo »

Kolmastoista kirjoitti:Kuva löytyy myös kyseisen Darzonin omalta DeviantArt-sivulta, eikä hän anna ymmärtää, ettei olisi itse konffannut ja maalannut sitä. Lisäksi kuva tosiaan on jo vuodelta 2007.
Deviantart-sivujen mukaan tämä mystinen nimimerkki tau battlesuit:in "veli" asuu myös yhdysvalloissa.

Mitä nyt? No näen esim. seuraavan skenaarion vastauksena: tau battlesuit tietty lainaa kaveriltaan kameran, ottaa lähikuvan kilvestä ja mailaa sen veljelleen joka uppii sen accounttiinsa jälleen vuonna 2007 käyttäen hyväkseen jonkinlaista aikakonetta tai madonreikää.

Tämän jälkeen isoveli rekisteröi itsensä tänne Sotavasaraan ja postaa tähän säikeeseen kuvan ja jotain seuraavanlaista: "Howdy sotawasarat. Mun littlebroidi tau battlesuit on tosi cool dude ja on convertannut that figure. Best wishes from Texas: Darzoni".
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Risto.Salonen kirjoitti:Tuskin edes henkilö, jonka profiilissa lukee 12 vuotta, olisi niin tyhmä, että tekisi suoran linkityksen kuvaan, jonka aikoo "varastaa".
Valitettavasti on nähty tyhmempiäkin tempauksia myös aikuisiltakin.
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”