Mistä mount of slaaneshit
Mistä mount of slaaneshit
Elikkä demoni armeijani slaanesh osaston lukumäärää pitäisi nostaa ja ajattelin konvata itselleni
herald of slaaneshin chariotissa(tämä on siis 40k projekti).itse heraldina käytän uusia muovisia jolle ehkä lisään
extra kädet ja jotain komeaa, chariot syntyy itse kaikenlaisista bitzeistä (tai jos olen liian laiska ostan kaupasta chaos chariotin),
mutta ongelmaksi syntyy ratsut kun ei yhdelläkään kaverilla noita vanhoja mounteja ole enkä muualta jaksa hakea eikä
gamesworkshop näitä enää myy (ei ainakaan minun tietääkseni) niin mistä saisi vastaavia? Halvaksi tavaksi
tulisi pinkit warhoundit mutta minun mielestäni ovat liian pieniä moiseen. Elikkä
onko teillä muilla ideoita mieluiten halpoja näiden tekemiseen.
herald of slaaneshin chariotissa(tämä on siis 40k projekti).itse heraldina käytän uusia muovisia jolle ehkä lisään
extra kädet ja jotain komeaa, chariot syntyy itse kaikenlaisista bitzeistä (tai jos olen liian laiska ostan kaupasta chaos chariotin),
mutta ongelmaksi syntyy ratsut kun ei yhdelläkään kaverilla noita vanhoja mounteja ole enkä muualta jaksa hakea eikä
gamesworkshop näitä enää myy (ei ainakaan minun tietääkseni) niin mistä saisi vastaavia? Halvaksi tavaksi
tulisi pinkit warhoundit mutta minun mielestäni ovat liian pieniä moiseen. Elikkä
onko teillä muilla ideoita mieluiten halpoja näiden tekemiseen.
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
- Half-breed
Re: Mistä mount of slaaneshit
Tämä, tai sitten voit käyttää vaikka Fiendejä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tai sitten tekee tuosta Half-Breedin linkkaamasta figusta sen matkustajaosan ja laittaa niitä fiendejä vetämään sitä.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Muovisista Dark Elf Cold Oneista saisi pienellä greenstuffailulla ihan kelpoja seekereitä.
Tai sitten voit odottaa josko kesällä tulisi uudet huhutut muoviset seekerit.
Konvertattu Fiendi-chariotti
Tai sitten voit odottaa josko kesällä tulisi uudet huhutut muoviset seekerit.
Konvertattu Fiendi-chariotti
Ja fiendi-chariotille tulisikin hintaa se 2xMonsu + osat chariottiin, sekä ratsastaja... Itse odottaisin noita uusia, muovisia seekereitä.
2
- Hammerheart
Itse suunnittelen tekeväni High Elffien chariotista. Seepraraidoitus hevosille (tai leijonille, miten vain), mulkosilmät, pitkät kielet ja lonkerot korvien tilalle tms. Sitten joko laittaa leijonille kaviot hevosilta tai tassut hevosille leijonilta. Tai sitten vaikka molemmat eli niin, että chariottia vetää yksi hevosleijona ja yksi leijonahevonen. Kaiken lisäksi tuo Helffien vaunuosakin on jokseenkin helppo tehdä Slaanesh-teemaiseksi ja haltiamiehistöä voi vielä käyttää hyödyksi konvatessaan heraldia.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- Rumiluntti
Spawneista saa vaikka mitä hassuja osia.