Aivan älyttömän hienoa tavaraa. Muista nyt laittaa jotkut naikkoset viittomaan toisilleen, niinkuin missäs kirjassa se nyt olikaan... :D
Olisiko mahdollista saada yhteiskuvaa kaikesta valmiista tavarasta?
True-scale Pre-heresy Death Guard
Re: True-scale Pre-heresy Death Guard
Devastator-kessu on sanoinkuvaamattoman upea. Lisää!
Hevi on hiton pähee! =) Voin melkein kuvitella miten se iskee ton putkilon maahan ja nostaa singon harteilleen. KAPUM!
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
Drakojan: Erittäin hyvä ajatus. Näinhän neidit viestivät muunmuassa Flight of Eisensteinissä.
Olen seikkaillut tuolla ulkomaan peelojen foorumeilla, laitetaampa tännekkin lisää.
Koko urakka tällä hetkellä.

Hyppymarsu.

Typhonille parta ja tukka.

Mykkälottien komentajan tapainen.

Kiitosta kommenteista.
Olen seikkaillut tuolla ulkomaan peelojen foorumeilla, laitetaampa tännekkin lisää.
Koko urakka tällä hetkellä.

Hyppymarsu.

Typhonille parta ja tukka.

Mykkälottien komentajan tapainen.

Kiitosta kommenteista.
Alles super gut!
-
Raivomuumi
Törkeen hienoja. Anioo mikä jäi niin toi typhoonin viikate on mun mielestä vähän hassusti tollei itteensä päin käännettynä, mutta tämä vaan mun mielestä. Mutta Keep It Up!
Sain myös inspikset jatkaa omia konvertoienteja!
Sain myös inspikset jatkaa omia konvertoienteja!
Heavy on kyllä aikas hiano! :) Kovat äijät kantelee ig:n sinkoja yhellä kädellä... ;)
Nämä on kyllä mahottoman hienoja!
Katson tästä kyllä inspiraatiota kunhan maelstromista rupeaa tulemaan noita figuja että saan oman DG-armeijan aloitettua!
Niin, ja noita Terminaattoreita ois kiva nähdä lisää, jos saisit edes yhden typhuksen lisäksi valmiiks näytettäväks, olis hyvä.
Katson tästä kyllä inspiraatiota kunhan maelstromista rupeaa tulemaan noita figuja että saan oman DG-armeijan aloitettua!
Niin, ja noita Terminaattoreita ois kiva nähdä lisää, jos saisit edes yhden typhuksen lisäksi valmiiks näytettäväks, olis hyvä.
"Serve the emperor today, for tomorrow you might be dead."