"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kiinnostusta turneeseen Ropeconissa?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Kiinnostusta turneeseen Ropeconissa?

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Kuten otsikossa seisoo, olisiko immeisillä kiinnostusta? Jos on, niin semmoisen voisihe vetäistä. 6 tuntia, kolme kiekkaa?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ropetus
Valvoja

Re: Kiinnostusta turneeseen Ropeconissa?

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Täällä olisi ainakin yksi kiinnostunut. On ollut melkoista hiljaiseloa tämänkin pelin saralla, että conissa voisi hyvinkin pelailla. Ja saisi vielä jonkin tekosyyn ottaa figuurit mukaan coniin.

-Roope
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Noh, kaipa sitä voisi harkita. Mukaan vaan kaikki.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Kyllä sitä mielellään lähtisi uudestaan matkaan, riippuen vähän miten sijoittuu aikatauluissa.
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Tätäkin tulee pelailtua niin harvakseen, että mukavaahan se olisi vähän pelailla. Jos aikataulut natsaa, niin tulen mukaan.
Rats keep running!
Hammerheart

No mikä aikataulutus olisi hyvä? Eli minkä kanssa ei saisi mennä päällekkäin? Kun immeisiä kuitenkin on sen verta vähän, niin teoriassa ainakin on jonkinlainen mahdollisuus konsensukseen.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Viime vuotinen sunnuntai-aamu toimi vallan mainiosti. Silloin ei mitään kovin kummaa ollut samaan aikaan mutta tästä vuodesta ei voi tietty olla varma. Aiempina päivinä on jo ehtinyt kaubamajailla/tms. eli hyvä hetki valloittaa vähän helvettiä itselle.
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Mites? Tuleeko jotain häppeninkiä tämän pelin saralla coniin? Otan ainakin figut mukaan, että jonkun pelin voi ottaa jos ei mitään virallista järkätä.

-Roope
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Samoin, napit menee army transportin pohjilla kätevästi syrjäyttämättä mitään mille on varmasti käyttöä, mutta nyt kun isommat turnaukset ovat jo antaneet kuulua itsestään niin miten on HD:n laita? 40k näköjään meni nappaamaan perjantaipaikan ja jatkaa lauantaina, mikä tekee hommasta hiukan vaikeampaa toisille... Jos faba aloittaa lauantaina, niin perjantain voisi mun puolesta uhrata HD:lle (priorisointia, fb hd 40k)

EDIT: faba näyttäis tosiaan olevan lauantaina, eli perjantai kokonaisuudessaan tai lauantaina aamusta vois olla jees, tai sitten tulkaa nykimään hihasta niin pelaillaan muuten vaan.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Taidan itse pyöriä Great War demottajana, niin HD jäänee tällä kertaa vähiin, ellei HH innostu yksin turneeta vetämään (maastot toki multa siihen saa jos nikseen tulee).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hammerheart

Ei vissiin turneeta tällä kertaa (kun immeisiä olisi ollut tyyliin viisi), mutta otan kyllä ainakin itse napit messiin. Jahka se enkkukirja tulee, niin eiköhän HD:kin saada vielä renessanssiin eli toivonmukaan enemmän turneeta ensi Ropeconissa (ja siis tietty muulloinkin).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”