Tere,
Tässä taas maalausprojekteihin paussin jälkeen palanneena huomasin, että hermo menee tai ainakin sitä koetellaan tuossa extreme highlightien teko vaiheessa. Termiksien armorin reunoja vedellessä vaalealla sävyllä tuntuu tuskalliselta saada ohuen ohuita viivoja aikaiseksi ilman jatkuvaa paikkamaalausta. Varsinkin jalkojen takana olevat paksut tukivarret on hankalia. Onko immeisillä mitään vinkkiä miten saada nämä jotenkin järkevämmin varjostettua. Käsi on kyllä vakaa mutta tuntuu epäinhimillisen hankalalta juuri tämä vaihe. Onko kyse vain kärsivällisyyden kasvattamisesta :)
Jos on jotain vinkkejä tai esimerkkikuvia miten itse olette juuri termikset highlightannut niin laittakaapa näytille!
tattis
-Mika
Viimeisten highlightien teko ongelma
- Kaapelikala
Re: Viimeisten highlightien teko ongelma
Kuvia ei valitettavasti ole. Itse olen käyttänyt siveltimen sivua (sitä karvaista osaa, ei kuitenkaan kärkeä) ja vetänyt sivuttain n. 45 asteen kulmassa.
Tyyliin näin:
Tyyliin näin:
Koodi: Valitse kaikki
==> pensseli
/\ kulmaRe: Viimeisten highlightien teko ongelma
....so obvious :P
kokeillaan. Pitää vähentää kahvinjuontia ja ostaa kunnon suurennuslasi niin eiköhän homma onnistu :) Kiitos vinkistä
kokeillaan. Pitää vähentää kahvinjuontia ja ostaa kunnon suurennuslasi niin eiköhän homma onnistu :) Kiitos vinkistä