( Näyttää siltä että oma Vassalini ei ole aikoihin päivittänyt itseään automaattisesti ja nyt uusimpaan versioon onkin saatavilla jo Mk2 moduuli.
Mutta missään ei ole oikein minkäänlaista mainintaa asiasta, ei hypetystä isoilla foorumeilla eikä sen puoleen mitään muutakaan?
Moduulille ei ole latauslinkkiä edes Vassalin omilla sivuilla mutta sain linkin vahingossa Damn Dirty Vassalites -porukan keskustelualueelta. Ja näyttäisi kaikki toimivan, moduuliin on laitettu modelit ihan uusinta Warpwolf Stalkeria myöten.
Jäin kaipaamaan warcasterin control rangen tapaista mittaa unittien leadereille mutta ei liikaa voi kai toivoa. Mutta onko tuon mainostaminen jotenkin kielletty vai miksi yhtäkkiä tunnen oloni kovin vainoharhaiseksi? Vai onko tuo vain niin uusi juttu että ilmestyi suurin piirtein toissapäivänä tai jotain? Virusohjelma ei antanut mitään palautetta tiedostosta... :S )
Versio ladattavissa allaolevasta linkistä.
http://www.mediafire.com/?djm4r0ymnwy
Vassal MK2 - Virallinen julkaisu!
Vassal MK2 - Virallinen julkaisu!
Viimeksi muokannut Pseudok, La 29.05.2010 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Re: Vassal MK2
Taitaapi johtua hypetyksen vähäisyys siitä, että uudelle moduulille ei ole (vielä) saatu PP:n virallista hyväksyntää. Niin, paatuneemman GW-pelurin silmin tuo voi kuulostaa uskomattomalta, mutta Vassalin mkI-versio oli PP:n ihan virallisesti hyväksymä. Eiköhän tämä uusikin tule olemaan. Ja kun linkin kerran löysit, niin pistä toki tännekin (ei sillä että ehtisi itse kovin nopeasti testaamaan, kun kaikki kaatuu päälle - mitä pirua mä ylipäänsä täälläkään teen? =).
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Joo kannatan, että pistäisit linkin tynkää siihen uuteen versioon :) Tahtoisin päästä pelailemaan päivitetyillä modeleilla.
Jaa, sitä sanoillaan vähän niin kuin Closed Betaksi niin en taida rohjeta nyt linkkiä levitellä, mutta sen verran voin sanoa että kaiken tarpeellisen tiedon aikaisemmassa viestissä sen löytämiseksi taisin antaa :/
Re: Vassal MK2 - Virallinen julkaisu!
Heitetään tätä nyt vähän ylemmäksi että hoksaa paremmin että viestiä on päivitetty.