Suurempaa Apocalypse peliä kesällä?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Da Big Boss
Suurempaa Apocalypse peliä kesällä?
Mulla on tylsää ja kesällä sitä tekemistä pitäisi olla. Hammeri skenet ovat täällä kuolleita, niin eiköhän niitä voisi yrittää elvyttää.
Mitään tarkempia puhumatta, olisiko tämän paikan peliporukoilla intoa järjestää ja toteuttaa jonkin sortin 10k vs 10k apocalypse peli, jonka tapaisia on nyt muissa peliporukoissa tapahtunut.
Itse tuskin pystyisin järjestämään sellaista, mutta olisiko kenelläkään intoa semmoiseen?
Mitään tarkempia puhumatta, olisiko tämän paikan peliporukoilla intoa järjestää ja toteuttaa jonkin sortin 10k vs 10k apocalypse peli, jonka tapaisia on nyt muissa peliporukoissa tapahtunut.
Itse tuskin pystyisin järjestämään sellaista, mutta olisiko kenelläkään intoa semmoiseen?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Re: Suurempaa Apocalypse peliä kesällä?
Minulla olisi periaatteessa intoa kasata maastot ja pöydät, mutta tilat tarttisi jostain hommata. Btw, GW:ssä on ensi lauantaina apocalypseä.
- Da Big Boss
GW:n apocci ei kiinnosta, tekee mieli tavata tämän alueen porukkaa, vaikka sielläkin voisi. Muutenkin tästä voisi tulla isompi kuin normaalisti.
Minä olen valmis tuomaan sen 2250 pts örkkejä. Muuten en paljoa voi auttaa.
Minä olen valmis tuomaan sen 2250 pts örkkejä. Muuten en paljoa voi auttaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Kiinnostusta olisi tulla pelaamaan, mutta maastoa ja kenttiä ei ole. Jos nyt löytyy porukkaa niin tulen pelaamaan.
Btw, ilmiselvä syy miksi tämä peliporukka on kuollut, on GW. Se järjestää niin paljon tapahtumia ja pelejä yhdessä paikassa.
Btw, ilmiselvä syy miksi tämä peliporukka on kuollut, on GW. Se järjestää niin paljon tapahtumia ja pelejä yhdessä paikassa.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Hii, vaikka en Kytkoota pelaile, voisin tuota miettiä. Tilaa meiltä pitäisi löytyä, tosin ehkei perheeltä kärsivällisyyttä. Tosin maastoa en ehkä niin massiivisissa mitoissa saisi aikaiseksi, jos vain muutkin osallistuvat saattaa onnistuakkin. Kentän kokoamisen pitäisi onnistua, jos vain ilmoitetaan millaisen kokoinen sen pitäisi olla. Saa nyt nähdä, jos tästä tulee mitään voisin harkita kyllä sijoitusta tuohon kenttään. Ja kaikki muu pitäisi löytyä, voisin tehdä hieman Rauniotaloja, jotakin esim. Asteroideja, tjms. Ja tietysti suuri Pumping station pitää olla, roskavuonoineen kaikkineen. Juu, pitää pitää se materiaalien rajoitusmielessä.
Ehkä, ehkä ei.
Niin juu, löytyy vain 500p. örkkejä, mutta jos kenttä ja tila löytyy täältä, olisiko mahdollista päästä semmoisella Forcella reinforcaamaan? ^^
Hmm... Pitää miettiä jospa Nuorisotalo olisi halukas vuokraamaan tilan, on siellä todella iso salikin. Jon suostuu, haluaisivatko kaikki osallistuvat pulittaa osansa vuokrasta?
Taidan tunkea lusikkani liian moneen soppaan. Todellakin. Hui.
Ehkä, ehkä ei.
Niin juu, löytyy vain 500p. örkkejä, mutta jos kenttä ja tila löytyy täältä, olisiko mahdollista päästä semmoisella Forcella reinforcaamaan? ^^
Hmm... Pitää miettiä jospa Nuorisotalo olisi halukas vuokraamaan tilan, on siellä todella iso salikin. Jon suostuu, haluaisivatko kaikki osallistuvat pulittaa osansa vuokrasta?
Taidan tunkea lusikkani liian moneen soppaan. Todellakin. Hui.
Minulta löytyy pelipöytö kolmeen osaan jaettavaksi ja maastoa kahteen pöytään, eli jos joku tarvii, niin täältä saa lainata.
Mielenkiitoa kyllä olisi. Itse saisin raahattua paikalle 3000p. Marsuja ja ehkä jotain muutakin (Chaos marsuja ja renegade ig:tä) vähän.
Mutta kellään ei siis ole mitään paikkaa missä pelata? Mutta jos joku saa varattua paikan, ja pöytiä, olen valmis sitoutumaan pieneen maaston tekoon ja vuokranmaksuun. Oma pelimesta, eli kellari on sen verta pieni ja huonosti kalustettu ettei sinne saa mitään isompaa mahtumaan.
Apoa odotellessa...
Mutta kellään ei siis ole mitään paikkaa missä pelata? Mutta jos joku saa varattua paikan, ja pöytiä, olen valmis sitoutumaan pieneen maaston tekoon ja vuokranmaksuun. Oma pelimesta, eli kellari on sen verta pieni ja huonosti kalustettu ettei sinne saa mitään isompaa mahtumaan.
Apoa odotellessa...
Voiko mato kaatua?
Mikäs siinä. Antaa madon tehdä mitä mato haluaa.
Tarjoanpa tässä samantien käyttöön Espoon Puolenkuun Pelien pöytiä ja maastoja. Sijaitsee Heikintorilla Tapiolassa. Tulkaa mestoille juttelemaan, niin pannaan tapahtumaan.
Oliskos myymälässä mahdollisuutta jättää nappeja lojumaan yön yli? Mikäli peli niin vaatisi?
Voiko mato kaatua?
Kyllä. Siellähän nuo olisivat tallessa lukkojen takana.[Acid] kirjoitti:Oliskos myymälässä mahdollisuutta jättää nappeja lojumaan yön yli? Mikäli peli niin vaatisi?