40k pelimiehiä etsitään?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 40k pelimiehiä etsitään?
lähden ma aamu 4 aikaa kyproksel, et saa nähdä miten kerkee. Seuraava taisto sitten 15.5 eteenpäin ->
Soi viulu
Näin se on nähtävä. Sinne jonnekkin se itselläkin menee. HÖH.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hehe, Jussi saa tyytyä 1vs1:een Sampsan kanssa vähäksi aikaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
jaahas, olis poltteet taas pelaamaan,, mitenkä ens viikon alussa olisi karjuilla aikaa? 4 peli tai 2 peöi, ei kauheasti väliä.. maanantai-tiistai klo. 12-> esim.. ehkä sunnuntainaki
EI?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tenttejä tenttejä kuuluu Tampereelle. Ei hammerointia ainakaan täältä suunnasta.
Palataan loppukuussa asiaan.
Palataan loppukuussa asiaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
mulle käy millo vaan, 17-18pv on kokeet kyllä muttei ne haittaa
Soi viulu
mites tiistai kävis? joskus 2 aikaa? jos 3 jannua tulee niin voidaan sopi joku 1vs2 yms random räpsy.. Mites Harri ja/tai Bringer mahdollisesti ehtisi?
EI?
Joo käyb, ainiin siit laivareissusta niin taidan passata, meni baksit tohon kyprosreissuun :) Mut jos annan rahaa ja tuot mul patterin nuuskaa?
Soi viulu
-
Bringer-of-Doom
Oikein hyvin käy tuo tiistai päivä, kellon aikakin käy hyvin, vielä kun saisi vähän osoitetietoa, ettei ihan metsään lähde pelailemaan... Mitenkäs pisteraja? se 1000 pistettä vai?
Tiistaina saattaisi käydä joskus iltasella mutta vähän heikkoa on. Ei kannata mitenkään varautua siihen että pääsisin.
Kalat meni kotio...
satakunnakatu 12 a osote, täs ex-shity marketin ja poliisilaitokse välis... ja eks se 1000-1250p iha jees.. sampsa voi otel jos tykkää ni 2000-2500p mukaa, jos tulee 3 naamaa vaan ni saadaan 1 vs. 2... jos se 1000p tuntuu liia piänelt:) itekki voin yksi pelail.. mut 2 aikaa tais ol ja tänne näin.. kysymyksiä voi tiedustella numerost: 0400486364.. ja hyvä olis kyl jos harriki ehtis paikal, mut ei mitää mahti paineita:)
EI?
Joo oon voittajafiiliksel tänää, kannattaa varoo, pääsin just ruotsin kokeest läpi H2. Oon siel siin 2 mais.
Soi viulu
Mua ei tosiaan ihan hetkeen kannata kutsua pelaileen, ellei lainaukkoja löydy. Myin Chaosmariinit poies, eivät tuntuneet oikealta. Katsotaan josko alkaisi hyvin hiljalleen blood angeleita keräileen tai guardia. Jos saisi sen 500 pojoo kasaan.
Kalat meni kotio...
mites, saatasko torstaiks pienet 40-skoolailut? joskus pual 5 aikaa.. aikasemmi en oikee pääs ku harjottelus haistelees..
EI?