"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Transfereita

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Samsson
Valvoja

Transfereita

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ensinäkin, käytätkö transfereita?! Miksi? Näyttävyys, fluffi tai luulet sen olevan pakollista...?

Itse laitan joskus silloin tälliön transferit paikoilleen, mutta ne eivät ole tärkeitä itse pelaamisen kannalta. Figu saa jättää maalauspöydän ilman tranfereita, mutta mielellään saisi palata kuukauden sisäällä...

Ennen yritin pitää sellaista sääntöä itselleni että transferit ovat päällä, muuten ei ole kentälle menoa. Mutta kun muutamassa turnauksessa kävi, niin miehiä piti olla ja transferilla tai ilman, oli pakko ottaa mukaan... Sinne meni siis se sääntö... :roll:

Onko kukaan saannut transfereita figusta pois ilman että se on mennyt rikki?! Minulla on muutama bikersit joilta haluaisin saada transferit pois. (ovat vinoja sekä väärissä paikoissa) Valitettavasti lisää transfereita ei ole kertynyt näille, joten minun pitäis saada nämä pois rikkomatta ne, tai siirtää ne heti oikeaan paikkaan.
Ideoita?!
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

itse olen laittanut muutaman transferin tankkeihini,tavallisille marineille en paljoa ole transfereita laittanut,ovat vaikeita laittaa ja ne kuluvat helposti.....kyllähän se niin on ettei se mariini ole valmis vielä jos siinä ei ole transfereita mutta ei se transferin laitto pakko juttu ole :wink:
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

En yleensä käytä transfereita, mutta pariin Noise marineen, jotka oon tehny khorne berzerkkereistä, oon laittanu slaanesh-merkin peittämään sitä khornea. Kunhan oon saanu uudet äijät niitten tilalle, myyn ne pois.
Viimeksi muokannut Maelis, Pe 25.04.2003 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cultisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cultisti »

Samsson: ootkos kokeillut vettä? saattaapi lähteäkkin, jos hiukka liottaa.... en kyllä sitten oo kokeillu muuten ku figuun, jossa on ollu transferi n.3 tuntia!

-J-
Pain is an illusion of the senses despair an illusion of the mind
-Assassin Proverb-
Samsson
Valvoja

Cultisti kirjoitti:Samsson: ootkos kokeillut vettä? saattaapi lähteäkkin, jos hiukka liottaa.... en kyllä sitten oo kokeillu muuten ku figuun, jossa on ollu transferi n.3 tuntia!

-J-
Ihan vain kostutin, mutta en raaskinnut upottaa koko figu veteen... Maalaus saattaa kärsiä...vai?
Ehkä kosteuspyyheellä?!

EDIT: Tuli muuten 1000 postia täyteen! :D
Cultisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cultisti »

Maalithan on vedenpitäviä kuivumisen jälkeen, mutta Åbon vesi saattaa tietty jättää epäpuhtauksia kuivuessaan... Jos toi kostuttaminen ei auttanut, ni en sitten enää tiedä... =(

-J-
Pain is an illusion of the senses despair an illusion of the mind
-Assassin Proverb-
Samsson
Valvoja

Cultisti kirjoitti:Maalithan on vedenpitäviä kuivumisen jälkeen, mutta Åbon vesi saattaa tietty jättää epäpuhtauksia kuivuessaan... Jos toi kostuttaminen ei auttanut, ni en sitten enää tiedä... =(
Vedenpitäviä, vai?! Pitää sitten Taalintehtaan vedellä kokeilla! :D
Åbon vesi on kyllä jostain vedetty... Eteenkin keväällä!

Kosteuspyyhe voisi olla rock... Pitää kokeilla sekin!
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

minulla ainakin ne toimii täydellisesti... kostutan ensin pensselillä kohdan ja irroitan sen transferin 'levystä'. Sitten kostuketta, useimmiten lämmintä vettä mukista pensselistä ja sitten pensselillä siirrän sen varovaisesti kohdalleen. Asentoa saa helposti siirrettyä lisäämällä vettä.

Sitten kun se on täysin kuivunut niin maalaat sen pohjavärillä kaikki ylisuuret kiiltävät osat, siis sehän jää kiiltäväksi pinnaksi.

Toivottavasti auttoi.
niih.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Olisiko yksi vauhtoehto jos spray lakkaisi transferin päälle? Voisi muuten pitää sen kiinni ja eikä kuluisi pois...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Samsson
Valvoja

Siis kyse ei ole siitä että kuluisi pois, vaan että HALUAN että se tippuu pois! :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”