Juu niin. No Maelistakin tuolla saisi vain sen Battalionin ja armeijakirjan. Ei sitä etteikö niillä jo saisi jonkinlaista peliä aikaiseksi, mutta ainakin toinen boksi nihtejä olisi vielä hyvä saada mukaan, niin alkaa peleissä olla jo kokoa ja makua, kun peli ei ratkea yhden yhden yksikön suoritukseen.Auriainen kirjoitti:Minä laskeskelin että se 70€ riittää hyvin tuohon bretonnian alottamiseen jos tilaa ulkomailta. Tosin jos on hirveet postikulut ni sehän lisää sitten hintaa kans..
Kuinka aloitan keräämisen?
- Half-breed
Re: Kuinka aloitan keräämisen?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Maelissa ei ole postiukuluja jos tilaa yli 10£:lla...Half-breed kirjoitti:Juu niin. No Maelistakin tuolla saisi vain sen Battalionin ja armeijakirjan. Ei sitä etteikö niillä jo saisi jonkinlaista peliä aikaiseksi, mutta ainakin toinen boksi nihtejä olisi vielä hyvä saada mukaan, niin alkaa peleissä olla jo kokoa ja makua, kun peli ei ratkea yhden yhden yksikön suoritukseen.Auriainen kirjoitti:Minä laskeskelin että se 70€ riittää hyvin tuohon bretonnian alottamiseen jos tilaa ulkomailta. Tosin jos on hirveet postikulut ni sehän lisää sitten hintaa kans..
En kyllä itse lähtisi ilman sankareita pelaamaan, koska aika helpostyi voi aloittelijalla mennä house-rulet (itse keksityt säännöt) ja oikeat säännöt sekaisin.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
joo maelista meinasin tilata (eikös se ollu se sivu minkä aatami linkkas) ja hyvä jos ei tule postikuluja. Vielä en ehkä mene tilaamaan mitään, mutta sitten kun oon pari demopeliä käyny kahtomassa, tosin vaikuttaa niin mielettömän mielenkiintoselta että vois pistää tilaukseen tässä kohtapuoliin :)
Ostolistalla: Battalion, Bretonnia Lord, Bretonnia battle standard bearer ja armeijakirjan sais tuolta myynti osiosta 5€ kokonaishinta siis 74.3€ ihan hulluna :S mitenkähän saisin äidin tuosta osan maksamaan :D Ja se tuskin luottaa tuohon myynti palstan "rahat tilille ja paketti postiin" tyyliin..
E: Onko vielä muita kauppoja ulkomailla mistä vois tilata tuota bretonnian armyä ku tuntu maelista olevan loppu tuo battalion..
Ostolistalla: Battalion, Bretonnia Lord, Bretonnia battle standard bearer ja armeijakirjan sais tuolta myynti osiosta 5€ kokonaishinta siis 74.3€ ihan hulluna :S mitenkähän saisin äidin tuosta osan maksamaan :D Ja se tuskin luottaa tuohon myynti palstan "rahat tilille ja paketti postiin" tyyliin..
E: Onko vielä muita kauppoja ulkomailla mistä vois tilata tuota bretonnian armyä ku tuntu maelista olevan loppu tuo battalion..
"Suomalainen ottaa vodkan jäillä, ruotsalainen jätkän voilla."
- Half-breed
Ja minä en muka sitä tiedä. Jos olisit niitä hintoja katsonut, niin huomaisit että 50€ (Battalion.) + 15€ (Armeijkirja.) = 65€, joten eipä sitä muuta saakaan enää 70€ ostettua, kuten tuossa sanoin.aatami kirjoitti:Maelissa ei ole postiukuluja jos tilaa yli 10£:lla...
@Auriainen
Jos ei ole luottoa ostaa tuolla tsydeemillä tavaraa, niin sitten postiennakollakin voi ostaa kamaa, kunhan myyjälle sopii. Hintaa tulee lisää tällöin tosin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
En lähtisi ostamaan sankareita blisterissä ainakaan alkuun. Ritariboksissa tulee breteillä aika monta nappia, osan niistä voi ihan hyvin koota vähän erilailla=sankari.
Maelilla kestää reilu viikko, ehkä kaksi jos jotain tavaraa ei ole hyllyssä, mutta lähes aina sieltä maksamansa tuotteet saa.
Eli tosta saanee vähän edullisemman vaihtamalla noi 2 blisteriä yhteen boksiin ritareita, extrabonuksena saa pelikentälle toisen (pienemmän) ritariyksikönkin.Auriainen kirjoitti: Ostolistalla: Battalion, Bretonnia Lord, Bretonnia battle standard bearer ja armeijakirjan sais tuolta myynti osiosta 5€ kokonaishinta siis 74.3€ ihan hulluna :S mitenkähän saisin äidin tuosta osan maksamaan :D Ja se tuskin luottaa tuohon myynti palstan "rahat tilille ja paketti postiin" tyyliin..
Maelilla kestää reilu viikko, ehkä kaksi jos jotain tavaraa ei ole hyllyssä, mutta lähes aina sieltä maksamansa tuotteet saa.
Eli vaihtoon menee Bretonnia lord ja Bretonnia battle standard bearer? ja tilalle boxi ritareita?
Juu, pelaamaan pääsee tosin pelkällä isolla boksillakin, jos tekee niistä ritareista noi kaks sankaria. Ritariboksin haluat kuitenkin jossain välissä sen kaveriksi, miksipä ei siis samalla kertaa.
Joo miksipä ei, mieluummin kyllä ensin tilaisin tuon alotusboxin ja sitten codexin ja sitten kuhan olen ne maalaillu voisin sitten ostaa seuraavan, ettei tarviis niin älyttömästi rahaa mällätä samalla kertaa.
Mites maelstromin maksutavat?
Mites maelstromin maksutavat?
Luottokortilla (myös electron) onnistuu, nettipankkitunnuksia tarviit ainakin electronilla maksaessa.
Selvä, sit eiku säästämään! jo 14.05€ kasassa :P Äiti tosin lupas vähän sijottaa kans :)
Ota huomioon, että jos ostat ton extra ritariboxin, niin varaudu itse muokkaamaan kaksi ritaria kenraaliksi ja battle standard-beareriksi.
Väliaikaisiksi ainakin.
Väliaikaisiksi ainakin.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Mä taisin juuri ton takia ehdottaakin sitä ylimääräistä ritariboksia blisterien tilalle?
No se muokkaaminen tapahtuu varmaan silleen, että maalaa ne vähän eri tavalla?
Joo, ja enempi kamaa päälle kehikoista, ja mahd. kustomoituja lisäyksiä sopivasta massasta, lennokkaampi asento, isompi miekka, ja mitä nyt kaikkea...Auriainen kirjoitti:No se muokkaaminen tapahtuu varmaan silleen, että maalaa ne vähän eri tavalla?
Tekee hiukka kaltevan basen vaikkapa 15astetta, ja näin muuttuu myöskin aika lailla erilaiseksi.
2
- Kaapelikala
Tai iskee vaikkapa kiven alustaan. Lippumiehelle askartelee paperista lipun ja kenraalille annetaan joku hieno pää ja ylimääräistä tilpehööriä.N1n0 kirjoitti:Tekee hiukka kaltevan basen vaikkapa 15astetta, ja näin muuttuu myöskin aika lailla erilaiseksi.
Kivien kanssa saa olla yleensä hieman variollaan, sommittelu ja koko vaihtoehdot tuottavat ainakin itelleni vaikeuksia. Jos taas haluaa asettaa baselle alustakiven figulle, saa mittailla ja hioa kiveä aikalailla että se istuisi kokonaisuuteen. Olen nähnyt kauheita alustakiviä, jotka ovat olleet aivan älyttömän kokoisia, vaikka eivät ole välttämättä siltä näyttäneet ennen liimausta.Kaapelikala kirjoitti: Tai iskee vaikkapa kiven alustaan.
Taisi mennä ehkä hieman sivuraitelle mutta saimpas ilmaistua... :D
Okei :D vielä en oikeen ymmärtäny, mutta kyselenpähän sitten ennen maalailemista
Nii tohon alustaan lisätty kaks kivee? No miten ne kenraalit, lippumiehet yms menee.
Eli lippumiehelle joku lippu käteen?
Ja kenraalista hienompi kun muista normihahmoista?
Eli lippumiehelle joku lippu käteen?
Ja kenraalista hienompi kun muista normihahmoista?