örkit vs eldar?
- Rumiluntti
Re: örkit vs eldar?
Ei se Ghaz anna enää mitää iloa siihen waaghiin kun mitään waaagh! heittoa ei ole enää tässä edikassa, on vaan se fleet.
Ei edellisessäkään edikassa ollut mitään Waagh!-heittoa, oli vain se fleet. Mutta siitä huolimatta se Ghazkul antoi siihen varman pituuden, eli eiköhän se toimi nykyäänkin. Eikä tietenkään pidä unohtaa yleistä Fearlessia tai herran omaa invua, jotka ovat voimassa Waahgin ajan.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kun Iso-G huuta että "Perkele" niin kaikki juoksee waagh-heitossa onnistuttuaan aina sen 6" ja omaavat fearlessin sekä fleetin. Myös vastustajan vuoron. Lisäksi Iso-G saa sen 2+ invun. Muuta kysyttävää? Jos pelataan footsloggaa niin silloin pelataan myös Ghazia. Piste.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
- Rumiluntti
Viime edikassa sillä fleetillä liikuttiin, nykyään liikutaan juoksemalla ja fleet antaa assaulttia sen jälkeen.
Waaagh! movementtia ei ole, joten ghaz sa huutaa perkelettä ihan niin paljon ku lystää, pojat heittelee juoksunoppaa.
Waaagh! movementtia ei ole, joten ghaz sa huutaa perkelettä ihan niin paljon ku lystää, pojat heittelee juoksunoppaa.
- Varjonkutoja
Joo, niinhän se nykyään menee ilmeisesti, ainakin kun pelaa aivottomien ihmisten kanssa/turnauksissa. Kyllä minä ainakin antaisin örkkipelaajan fleetata sen 6" kasamöllin avulla...Rumiluntti kirjoitti:Viime edikassa sillä fleetillä liikuttiin, nykyään liikutaan juoksemalla ja fleet antaa assaulttia sen jälkeen.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
- Devastator
kuule jos yrittäisit laittaa pilkun viilamiseen jotain järkeä
ei ole olemassa waagh movementtia
waagh sääntö antaa fleetin vuoron ajaksi
ei ole olemassa waagh movementtia
waagh sääntö antaa fleetin vuoron ajaksi
mauno kirjoitti:....Sotavasara.netissä ei missään nimessä ole tarkoitus tappaa.
- Rumiluntti
Säännöt on sääntöjä ja ghazin vähänkään kiinnostava ominaisuus rikki.
Ghazi on kallis megabossi vähän viilatuilla stateilla ja one-use invulla :/
Modelli on kyl mahtava.
Ghazi on kallis megabossi vähän viilatuilla stateilla ja one-use invulla :/
Modelli on kyl mahtava.
Nyt on kyllä tainnut kavereilla jäädä codex lukematta tai sitten homma kusee ja pahasti. Waaagh antaa fleetin ja G sanoo että kaikki runaa automaattisesti 6" sun muuta. Ei ole mitään waaagh movea eli G:n rulet on täysin valideja. En näe tässä mitään ongelmaa, mutta voin erehtyäkin kun ei olenyt codexia käsillä.
Ookkei asia tarkastettu. Siellä kieltämättä puhutaan waaagh movementista mutta pitäisi tyhmemmänkin nyt tajuta että sillä tarkoitetaan runnimista. En oikeasti ymmärrä mitä ihmiset valittaa.