"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Drop podin maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
St. Apollo

Re: Drop podin maalaus

Viesti Kirjoittaja St. Apollo »

N1n0 kirjoitti:Tosimies ei käytä pohjamaalia figuissaan vaan undercoatin tilalle tulee käsin maalattu basecoat.
Tosimies ei maalaa purkkimaaleilla, hän maalaa spraymaaleilla ja laittaa pohjamaalin.

Asiaan, kannattaa ensin tosiaankin maalata se keltainen ja sitten rajata keltasen päälle teipeillä mustien paikat. Jos maalarinteippi ei jaksa suojata, suosittelen harkitsemaan Tamiyan maskiteippiä, on 2mm paksua, ja olen itse juuri käyttänyt sitä tuossa hommassa, helpottaa paljon ja on laadultaan hyvää!
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!

Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

N1n0 kirjoitti:Mitä teippiä käytit? Itse käytän sellaista todella "tiukkaa" mustaa teippiä, johon ei mitenkään pääse mitään alle.
Tullu käytettyä lähinnä sitä mikä ekaksi käsiin on tarttunut. Maalarinteippi on sieltä paremmasta päästä.
Viikatemies Jr

Viesti Kirjoittaja Viikatemies Jr »

St. Apollo kirjoitti: Asiaan, kannattaa ensin tosiaankin maalata se keltainen ja sitten rajata keltasen päälle teipeillä mustien paikat. Jos maalarinteippi ei jaksa suojata, suosittelen harkitsemaan Tamiyan maskiteippiä, on 2mm paksua, ja olen itse juuri käyttänyt sitä tuossa hommassa, helpottaa paljon ja on laadultaan hyvää
24 tuntia myöhässä mulle toi tieto
St. Apollo kirjoitti: Tosimies ei maalaa purkkimaaleilla, hän maalaa spraymaaleilla ja laittaa pohjamaalin.
näin on
The war never changes.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”