Necrot pieksi mun mariinit
Necrot pieksi mun mariinit
Siis, pelattiin tuossa ihan kaverin kanssa n. 1200p matsia. En nyt ihan tarkkaa porukkalistaa rupea pisteleen mut että mulla assault, scout ja tactical squad sekä chaplain, captain, dredi ja 1 lighting claw ja 1 normu termis squadi oli. Vastassa 3 warrior squadii, destroyereitä, monoliitti ja Nightbringer.
Sen verran pieni kenttä ettei transporttei.
Si alko ihan jees, mitä nyt hyppyreppuporukka otti takkiisa.
Kaveri ootti et termikset oli closikses ja hiippaili C'tanilla ohi ja lahtas mun taktiset. Sitte ku termikset listi necru unitin, monoliitti odotti vieressä ja tuhos dredin. Scoutit yritti pakosalle mut sai destroyereiltä turpiin. Mulla meni joukot ja oli viittä soturii vaille phase out.
Vaadin revanssin, mitään ideoita teillä?
Sen verran pieni kenttä ettei transporttei.
Si alko ihan jees, mitä nyt hyppyreppuporukka otti takkiisa.
Kaveri ootti et termikset oli closikses ja hiippaili C'tanilla ohi ja lahtas mun taktiset. Sitte ku termikset listi necru unitin, monoliitti odotti vieressä ja tuhos dredin. Scoutit yritti pakosalle mut sai destroyereiltä turpiin. Mulla meni joukot ja oli viittä soturii vaille phase out.
Vaadin revanssin, mitään ideoita teillä?
Sotussa pyörii kolmea porukkaa,
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
Ja sitten on Arrcane, tyhmien kysymystensä kanssa.
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
- Half-breed
Re: Necrot pieksi mun mariinit
Tulitukea. Jos saat Monoliitin alas, niin warrut on täysin armoillasi. Lisäksi ne taksit on oikeasti käteviä oli pöytä miten pieni tahansa (Ja koskaan ei pelata pöydällä mikä ei ole väh. 48"x48".) Toisen sankarin voisit potkia pois, sillä yhdellä pärjää tämänkokoisissa peleissä ja sankarit vie pisteitä. Pienissä peleissä muutenkin kannattaa panostaa määrään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Devastator
vedä warruja pataan
phase out ftw
phase out ftw
mauno kirjoitti:....Sotavasara.netissä ei missään nimessä ole tarkoitus tappaa.
Kyllähän se tuon kokonen kenttä oli, kyllähän niitä nurkista nuita rainoja löytyy, käyttöön vaan sitten. Mites se jumala, annan vaan piekseä meikän troopit?Half-breed kirjoitti:Lisäksi ne taksit on oikeasti käteviä oli pöytä miten pieni tahansa (Ja koskaan ei pelata pöydällä mikä ei ole väh. 48"x48".)
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
No Nightbringerin välttelyssäkin ne transportit on iso apu.
Et tietenkään anna vaan tappaa, tee siitä nyt ainakin niin hanakalaa kuin mahdollista. Vaikuttais siltä, että sun armeijalla ei ole tarpeeksi ampumista sen tappamiseen, joten kannattanee yrittää keskittyä niihin, mikä menee rikki (eli niihin Necroneihin).
Et tietenkään anna vaan tappaa, tee siitä nyt ainakin niin hanakalaa kuin mahdollista. Vaikuttais siltä, että sun armeijalla ei ole tarpeeksi ampumista sen tappamiseen, joten kannattanee yrittää keskittyä niihin, mikä menee rikki (eli niihin Necroneihin).
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Nightbringerin suurin vihollinen on sniperit (ja CSM demoniprinssi). Jos sen haluat tappaa niin niillä se hoituu..
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Jaa että rhinot alle ja ammutaan sitä ihan perkeleesti kaikella mistä patruuna lähtee? Se on jumala, loppujen lopuksi tosi kova hemmo ja rynnäkössä omistaa hienot 6 iskua. Se on hentoja ihmisiä vastaan paljon se. Saa jo ruveta panssarintorjuntaraketteja sitä vastaan.
Edit: kyllähän sniput tiettyyn pisteeseen asti toimi yöntuojaa vastaan.
Edit: kyllähän sniput tiettyyn pisteeseen asti toimi yöntuojaa vastaan.
Viimeksi muokannut Arrcane, Ke 19.05.2010 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
chaoksella ainakin necronit voittaa joko täydellä lascannon helvetillä tai land raiderilla täynnä termiksiä. joko täys melee tai täys ranged.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
- Half-breed
Juu on se kova lähiksessä. Siksi sitä ei sinne kannata päästää. Conankin on ihan kusessa jos kukaan ei tule sen lähelle, vaan pysyy kaukana pippuroimassa sitä.Arrcane kirjoitti:Jaa että rhinot alle ja ammutaan sitä ihan perkeleesti kaikella mistä patruuna lähtee? Se on jumala, loppujen lopuksi tosi kova hemmo ja rynnäkössä omistaa hienot 6 iskua. Se on hentoja ihmisiä vastaan paljon se. Saa jo ruveta panssarintorjuntaraketteja sitä vastaan.
Hyvä mantra joka kannattaa opetella: ampujat lähistellään, lähistelijät ammutaan.
Eli kuovio menee näin: scoutit menee rhinoon ja flankkaa. Sitten ampuu C'tania. Assault squad käy morjenstaan destroyereitä. Sit termikset pistää warriorit matalaks. Taktiset monoliitin kimppuun. Dredi auttaa Meltalla.
Noinko?
Noinko?
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
- Half-breed
Noup. Scoutit ei todellakaan haaskaa aikaa liikkuen johonkin. Infiltroi ne niin voit pistää ne juuri oikeaan paikkaan.
Taktisten kannattaa mielummin ampua joko warruja, tai monoa riippuen niiden aseista. Dredin samaten.
Toiset termokset sitten pois. Kaksi jengiä on liikaa tämänkokoiseen peliin.
Taktisten kannattaa mielummin ampua joko warruja, tai monoa riippuen niiden aseista. Dredin samaten.
Toiset termokset sitten pois. Kaksi jengiä on liikaa tämänkokoiseen peliin.
Ifiltrtaatiota tuossa meinasin, tein sitten varmaan sen huonosti selväks. Ja kumpihan joukko sieltä män? Lightning claws waikos AoBR porukka?
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
- Half-breed
Assaultit jos niillä ei ole taksia. AoBRit muutoin. AoBReille sitten spessuase asap.Arrcane kirjoitti:Ifiltrtaatiota tuossa meinasin, tein sitten varmaan sen huonosti selväks. Ja kumpihan joukko sieltä män? Lightning claws waikos AoBR porukka?
Just. Kiitos ja hyvää päivää heille jotka tämän myöhemmin lukevat.
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
Kaameita pro jannuja,
Matti meikäläisiä,
Yleinen käsitys lienee on, että monoliitteja ammutaan vain siinä vaiheessa kun ei muuta yksinkertaisesti ole. Ne kandee siis jättää rauhaan ja tappaa muita niin, että tulee phaseout. Monot on vaan niin kestäviä.Half-breed kirjoitti:Tulitukea. Jos saat Monoliitin alas, niin warrut on täysin armoillasi.
plasmaa ne necronitkin tottelee, otat plasma/lascannon tiimejä rhinoissa, yhet snipu scoutit, assault termarit taksissa ja kappalaisen niiden mukaan.
drediäkin voi käyttää mutta omasta mielestä vähän turha necroneita vastaan...
meltagunit on necroneita vastaan melko turhia kun ei ne sitä monoa saa tuhottua ja plasma gun tappaa tehokkaammin jalkaväkeä/destroyereitä, ja tietysti kannattaa tosiaan keskittyä warrujen tuhoamiseen.
meltagunit on necroneita vastaan melko turhia kun ei ne sitä monoa saa tuhottua ja plasma gun tappaa tehokkaammin jalkaväkeä/destroyereitä, ja tietysti kannattaa tosiaan keskittyä warrujen tuhoamiseen.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Miten niin ei melta tuhoa monoa?santso kirjoitti:plasmaa ne necronitkin tottelee, otat plasma/lascannon tiimejä rhinoissa, yhet snipu scoutit, assault termarit taksissa ja kappalaisen niiden mukaan.
S8 + 6 = 14, eli glansing hit, Heität kutosen niin mono hajoaa, koska AP1.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Niin no santso varmaan tarkoitti että todenäköisyys meltalla tuhota monoliitti on niin huono että mielummin kannattaa käyttää se special weapon slotti ja pisteet plasmoaan ja pistää niitä warruja pataan niin paljon että tulee phase outti. Koska kyllä tuo todenäköisyys aika huonoksi menee jos kaksi kutosta pitää peräjälkeen heittää.Ratovaari kirjoitti:Miten niin ei melta tuhoa monoa?santso kirjoitti:plasmaa ne necronitkin tottelee, otat plasma/lascannon tiimejä rhinoissa, yhet snipu scoutit, assault termarit taksissa ja kappalaisen niiden mukaan.
S8 + 6 = 14, eli glansing hit, Heität kutosen niin mono hajoaa, koska AP1.
Ampuisin kyllä sillä meltallakin jotain perusnecroa. Monoliittia ei juuri kannata edes kokeilla space marineiden vehkeillä ampua. Lascipredalla sitä voi vielä juuri ja juuri kokeilla, jos sellainen jostain syystä listassa on. Myös dreadnoughtilla voi käydä lähiksessä onneaan kokeilemassa, jos sinne asti pääsee, mutta muuten kannattaa antaa sen vaan olla.
- Chaos legion
Vindicatori sen palasiksi laittaa... Ordinancet toimii sitä vastaan ja str 10. Eli semmonen listaan niin se lähtee. + tolla vindicatorilla voi lätyttää ihan perus warrujakin.Myyra kirjoitti:Ampuisin kyllä sillä meltallakin jotain perusnecroa. Monoliittia ei juuri kannata edes kokeilla space marineiden vehkeillä ampua. Lascipredalla sitä voi vielä juuri ja juuri kokeilla, jos sellainen jostain syystä listassa on. Myös dreadnoughtilla voi käydä lähiksessä onneaan kokeilemassa, jos sinne asti pääsee, mutta muuten kannattaa antaa sen vaan olla.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o