"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necrot pieksi mun mariinit

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Myyra

Re: Necrot pieksi mun mariinit

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Vindille vaan on yleensä aika paljon parempiakin kohteita niin ei viiti tuhlata monoliittiin.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Myyra kirjoitti:Vindille vaan on yleensä aika paljon parempiakin kohteita niin ei viiti tuhlata monoliittiin.
Ei aina välttisti oo, ja yksi necron "cycklaaja" vähemmän helpottaa kummasti. Range on kuitenkin vain se 2 jalkaa, niin voi hyvin käydä niin että range warruihin voi hiukan arvelluttaa/ei yllä.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Varjonkutoja kirjoitti:Ei aina välttisti oo, ja yksi necron "cycklaaja" vähemmän helpottaa kummasti. Range on kuitenkin vain se 2 jalkaa, niin voi hyvin käydä niin että range warruihin voi hiukan arvelluttaa/ei yllä.
Warrujen aseilla on sama kantama ja jos niillä haluaa jotain tehdä, niin ne on tuotava tuolle kantamalle, jolloin Vindin pitäisi olla efektiivisellä 30" kantamallaan niihin yleensä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Half-breed kirjoitti:
Varjonkutoja kirjoitti:Ei aina välttisti oo, ja yksi necron "cycklaaja" vähemmän helpottaa kummasti. Range on kuitenkin vain se 2 jalkaa, niin voi hyvin käydä niin että range warruihin voi hiukan arvelluttaa/ei yllä.
Warrujen aseilla on sama kantama ja jos niillä haluaa jotain tehdä, niin ne on tuotava tuolle kantamalle, jolloin Vindin pitäisi olla efektiivisellä 30" kantamallaan niihin yleensä.
No ei ne warrut aina ihan tyrkyllä siihen windin eteen ole laitettu? ;) Ja monon kantama on kanssa se sama kuin windillä, jos joku nyt sitä päätykkiä käyttää cyclaamisen sijaan
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
GoldfishSM

Viesti Kirjoittaja GoldfishSM »

Vielä tohon jumalan tappamiseen haluaisin sanoa (ei pystynyt aikaisemmin, ongelmia firefoxilla sisäänkirjautumisessa), että noi Sterguardien hellfire toimii hyvin sitä vastaan hyvin. Se nelosen invu ei sitä kaikelta pelasta, jos on tarpeeksi porukkaa. Millään muulla en itse lähtisi yrittämään, sen suuren toughnessin takia kaikki vain kuolevat lähellä.
Titius Pullo

Viesti Kirjoittaja Titius Pullo »

Nightbringerin suurin vihollinen on sniperit (ja CSM demoniprinssi). Jos sen haluat tappaa niin niillä se hoituu..
Päteekö myös Huiputtajaa (Deceiver) vastaan?
Derivointi on miesten touhua.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Titius Pullo kirjoitti:Päteekö myös Huiputtajaa (Deceiver) vastaan?
Pätee jokaista ison T omaavaa jantteria vastaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Marsutin mrk III

Viesti Kirjoittaja Marsutin mrk III »

Se phase-out on kyllä hyvä juttu. Tonnin pelissä Vanguard veteraanit powerswordien ja jumpackien kanssa vie niitä warruja,kunhan niitä ei ammuta. 25 armoreja ignoaraavaa hittiä on aika kova.Ainut huono puoli on että maksaa aivan h***etikseen.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

ei kyl vanguardeja lähtis suositteleen kun kuitenkin assault termut on necron pelaajan pahin painajainen(ja samalla se the lähis yksikkö marsuilla) lyö ne viellä sisälle land raideriin niin hyvä tulee.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”