Incoming: Chaos Daemons!
Incoming: Chaos Daemons!
Näin on näppylät, mikäli GW:n uutiskirjettä on uskominen. Ensi elokuussa sekä FaBa- että 40K Demonit saavat kasan uusia figuja. Huhut kertovat uusien figujen olevan uudet Greater Daemonit, loput lesser daemoneista muoviseksi, sekä muovinen demoniprinssi, jonka kuva on pyörinyt Internetin Empyreanissa jo kuukausia. Slaanesh mounteista ei ole mitään havaintoja, eli sori vaan. Ei tosin tarkoita, etteikö voisi tulla, en ole vain britannian ystäviltäni kuullut mitään.
Tässä lainaus uutiskirjeestä:
"In August, the immortal legions of the Ruinous Powers - the Chaos Daemons - will pour forth once more from the Realm of Chaos to drown the Warhammer world and the galaxy of the 41st Millennium beneath a tide of blood and destruction. Even now, mystics are assailed by nightmarish visions of horror and death, the fractured minds of madmen echo with sibilant whispers, and the doomed clutch symbols of their weak gods closer to them.
A host of incredible new Citadel miniatures for both Warhammer 40,000 Chaos Daemons armies and Warhammer Daemons of Chaos armies will soon be released upon mortal battlefields. All will be revealed in July here on the Games Workshop website and in August's issue of White Dwarf magazine, so keep an eye out for more information."
-T
edit: vastaheränneiden silmien väärät tulkinnat poistettu, eli sääntiksiä ei ole tulossa. Figuhuhut omasta "lähteestä" briteissä, josta kerrankin on jotain iloa. :D
Tässä lainaus uutiskirjeestä:
"In August, the immortal legions of the Ruinous Powers - the Chaos Daemons - will pour forth once more from the Realm of Chaos to drown the Warhammer world and the galaxy of the 41st Millennium beneath a tide of blood and destruction. Even now, mystics are assailed by nightmarish visions of horror and death, the fractured minds of madmen echo with sibilant whispers, and the doomed clutch symbols of their weak gods closer to them.
A host of incredible new Citadel miniatures for both Warhammer 40,000 Chaos Daemons armies and Warhammer Daemons of Chaos armies will soon be released upon mortal battlefields. All will be revealed in July here on the Games Workshop website and in August's issue of White Dwarf magazine, so keep an eye out for more information."
-T
edit: vastaheränneiden silmien väärät tulkinnat poistettu, eli sääntiksiä ei ole tulossa. Figuhuhut omasta "lähteestä" briteissä, josta kerrankin on jotain iloa. :D
Viimeksi muokannut Tylran, Su 16.05.2010 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Idleness is the pathway to damnation.
Re: Incoming: Chaos Daemons!
Ainakaan tuo nyysletteri ei kyllä puhu säännöistä mitään, modeleista vaan? Varmaan sit siinä wd:ssä on juttua aiheesta. On sitä demoniprinssiä odotettukin. DOCin army bookin päivitys olis vähän liian myöhään/aikaisin, uuden edikan takia. Epäilen vahvasti.
Joo. Tämä on nyt sellainen paljon puhuttu "toinen aalto". Vastaavanlaisia on nähty muutama aikaisemminkin, mainittakoon vaikka Janu-Waaaghry tasan vuosi örkkicodexin jälkeen, Empire-aalto viime kesänä ja viimeisimpänä ensi lauantain örkkijulkaisu. Uutta armeijakirjaa tai codexia ei siis kannata odottaa, mitä suurimmalla todennäköisyydellä julkaisu koostuu 2-3 muovilootasta ja mahdollisesti muutamasta metallivigusta.
Koska armeijakirjan julkaisun yhteyteen mahtuu vain rajallisesti uutta gummia, wave releaset mahdollistavat kuuman kaman tuomisen markkinoille myöhemminkin. Malliesimerkki tästä on 40k-örkit. Tuorein Codexi ilmestyi 2008 tammikuussa viiden muoviboksin kera, mutta sen jälkeen on tullut kuusi uutta muovilootaa.
Koska armeijakirjan julkaisun yhteyteen mahtuu vain rajallisesti uutta gummia, wave releaset mahdollistavat kuuman kaman tuomisen markkinoille myöhemminkin. Malliesimerkki tästä on 40k-örkit. Tuorein Codexi ilmestyi 2008 tammikuussa viiden muoviboksin kera, mutta sen jälkeen on tullut kuusi uutta muovilootaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- jupu_pupu_mies
Hah vaikka uudet horrorit tulisikin en luovu kokonaan tinahorroreistani:). Mutta joo ihan hyvö että tulee olen jo pitkään miettinyt plaguebearereiden hankkimista mutta metalliset syö liikaa kukkaroa, 25 loota maksaa 100e joka on "hiukan" liikaa
Uusi prinssi vihdoinkin ja toivottavasti pleasureseekerit myös, ne nyt kaikkein eniten figua kuitenkin tarvitsevat :) Ei olisi pahitteeksi sekään että tulis vaikka Kairos ja Blue Scribetkin.
Joutuu taas sitten hankkimaan demonia, tosin muoviplaguet ja horrorit jää ostamatta kun kerran metalliversioita löytyy jo kuutisenkymmentä yhteensä.
Nyt kun vielä saisi kuvia niin saa sitten nähdä täytyykö tuokin lupaus perua :D Ellei muuta niin sitten noista muovisista saattaisi saada kivasti renegade kaartia.
Joutuu taas sitten hankkimaan demonia, tosin muoviplaguet ja horrorit jää ostamatta kun kerran metalliversioita löytyy jo kuutisenkymmentä yhteensä.
Nyt kun vielä saisi kuvia niin saa sitten nähdä täytyykö tuokin lupaus perua :D Ellei muuta niin sitten noista muovisista saattaisi saada kivasti renegade kaartia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- LAV-Kitsune-
Kauanhan tuossa kesti, että tuli / tulee ne kunnon core demonit muovisina. Itse ainakin nähnyt näin faban puolella aina enemmän peluutettavan horroreita ja bearereita ja mokomat ovat ne ainoat metalliset. Hieno uutinen, vaikka kaikki löytyykin jo metallisina. Pitänee niitä silti ostaa boxi tai pari, että saa sekoitettua vähän uutta näköä tuonne vanhojen yksiköiden sekaan. Demoniprinssi ja horrorit tulee olemaan kyllä omalla kohdalla se mitä odottaa erittäin kovasti. Toivottavasti tulee paljon demonillisia bitzejä niin voi rakennella vielä enemmän kaikenlaisia horrori konversioita ^^
Joo, eli siis tosiaan lisäyksenä alkuperäiseen postaukseeni: tiedot uusista figuista huhuja, enkä ota mitään vastuuta paikkansapitävyydestä. Näin olen kuullut, ja kerron vain mitä olen kuullut. Huhut varmaan vielä osittain spekulaatioita, mutta kuulemma jotain sculpteja ainakin bearereista löytyy, ja ulkomaanfoorumeilla on parista Bearerien kuvasta kiistelty, että onko GW livauttanut metallisten bearereiden joukkoon pari uuttakin figua. En usko, että on, mutta kuitenkin.
Warseerista tutusti: "Take this with a huge pinch of salt".
Warseerista tutusti: "Take this with a huge pinch of salt".
Idleness is the pathway to damnation.
- Crusher Zogoth
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... 5a&start=2
Tsiigailkaas uudet nätit figuurit tuolta. Onkohan GW nyt mokaillut jotain, ku näkyy jo nyt ilman mitään hypetystä?
Horrorit ovat varsin nättejä ja uskon että hyvällä maalikerroksella saa vielä tyylikkäämmän. Fateweaver on päheä samoin kuin crusherit. Changeling ei oikein säväytä, mutta on silti vahva sculpti. Prinssi on melko ok ja muoviakin kai niin kyllä kelpaa. Pää vain vaihtoon niin hyvä tulee. Seekerien madoista pidän, mutta ratsastajien pose on kuraa.
Tälläistä tällä kertaa. Vaikuttava aalto tulossa ja taitaa olla vaihteeksi uuden armeijan paikka vaikka ei ole plague bearereita tulossa. Good job GW.
Edit : Näyttääpä siltä että tuo linkki ei enään toimi. GW lienee huomannut mokailunsa ja poistanut sen artikkelin.
Tsiigailkaas uudet nätit figuurit tuolta. Onkohan GW nyt mokaillut jotain, ku näkyy jo nyt ilman mitään hypetystä?
Horrorit ovat varsin nättejä ja uskon että hyvällä maalikerroksella saa vielä tyylikkäämmän. Fateweaver on päheä samoin kuin crusherit. Changeling ei oikein säväytä, mutta on silti vahva sculpti. Prinssi on melko ok ja muoviakin kai niin kyllä kelpaa. Pää vain vaihtoon niin hyvä tulee. Seekerien madoista pidän, mutta ratsastajien pose on kuraa.
Tälläistä tällä kertaa. Vaikuttava aalto tulossa ja taitaa olla vaihteeksi uuden armeijan paikka vaikka ei ole plague bearereita tulossa. Good job GW.
Edit : Näyttääpä siltä että tuo linkki ei enään toimi. GW lienee huomannut mokailunsa ja poistanut sen artikkelin.
Viimeksi muokannut Crusher Zogoth, Su 23.05.2010 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Simon! Omae no doriru wa ten ni mukkate horu doriru da! Nigeru tame janee!"
-Lord Kamina
-Lord Kamina
Mitä? Ei bearereita eikä suurta epäpuhdasta? Olen vähän pettynyt.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
- Da Big Boss
Vähän ristiriitaiset fiilisket figuista loppujen lopuksi. Osa todella komeita jotka tahtoisi heti, osan ollessa todella huonoja vitsejä. Jälkimmäiseen lukeutuu Demoniprinssi, seekkerit, horrorit sekä Fateweaver. The changeling on komein ylivoimaisesti, sillä tästä näkyy se mitä muiden Tzeentchien figujen kannattaisi näyttää. Se on epäselvä eikä sillä tunnu olevan minkäänlaista loogisuutta tai yritystä olla se jokin.
Uudet horrorit ovat huono vitsi. Nykyiset ovat komeimmat demonit nyt, mutta kun ne pitää korvata. Ääh, yksi huti lisää GW:ltä minun mielestäni.
Uudet horrorit ovat huono vitsi. Nykyiset ovat komeimmat demonit nyt, mutta kun ne pitää korvata. Ääh, yksi huti lisää GW:ltä minun mielestäni.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- jupu_pupu_mies
Minusta taas demoniprinssi on oikein hieno figu, horrorit on todella huvittavia ja niitä on pakko ostaa 1 paketti huvittavuuden takia. (taitaa olla se gaywayn myyntikikka tällä kertaa ;).
- Half-breed
Tuon demoniprinssin ongelma on se että se on samalla kaamosmarsujen demoniprinssi, joten sen on näytettävä jotenkuten entiseltä kaamosmarsulta, toisinsanoen sillä on power armourin jämät päällään. Tuo power armour ei sitten kunnolla istu demonilistan demoniprinssiin, joka ei ole useimmiten entinen kaamosmarsu, vaan entinen kultisti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Niin, pitää kuitenkin muistaa että prinssiboxissa tullee useampiakin vartaloita, kun tietenkin fabaankin tulee ei power armor versio. Horrorit on hienoja ja minä tykkään, voittaa ne ainakin nykyiset horrot. Seekerien madot on hienoja (paitsi tuo joka seisoo vain), mutta ratsastajat on liian tönkösti kyydissä, mutta kaipa niitä voi tunkea dynaamiseenkin asentoon (jos ei muuten niin leikkurie, liimaan ja mahdollisesti stuffin avulla). Juggernautti on hieno, ja asento on mahtava. Mutta näyttää tuo kyllä myös siltä etei se alustalleen mahdu, joten mukavaa taas alkaa tunkea b2b jonkun kanssa.
Changeling olisi muuten täydellinen, mutta nuo kaksi pikkukättä rumentavat tuota aika lailla. No mutta kyllä minä tuon silti nappasen mukaan, ei niitä lisäkäsiä tarvi sille laittaa. Ja hassusti olen eri mieltä DBB:n kanssa; Mun mielestä toi on juuri sellainen "selvä ja loogiinen" joka oikeasti näyttää siltä joltain mutta silti se on kaoottinen ja Tzeentchimäinen ja kaikkea. Toi on niinku harmoninen ja tyylikääs, ei sellanen epämuodostunut möykky (niinkuin vanhat horrot nyt esimerkiksi).
Kairoski on tosihieno, vaikka tosin tuo sauva on hölmö. Mutta kaiken kaikkiaan ihan kivoja figuja, jee jee
Changeling olisi muuten täydellinen, mutta nuo kaksi pikkukättä rumentavat tuota aika lailla. No mutta kyllä minä tuon silti nappasen mukaan, ei niitä lisäkäsiä tarvi sille laittaa. Ja hassusti olen eri mieltä DBB:n kanssa; Mun mielestä toi on juuri sellainen "selvä ja loogiinen" joka oikeasti näyttää siltä joltain mutta silti se on kaoottinen ja Tzeentchimäinen ja kaikkea. Toi on niinku harmoninen ja tyylikääs, ei sellanen epämuodostunut möykky (niinkuin vanhat horrot nyt esimerkiksi).
Kairoski on tosihieno, vaikka tosin tuo sauva on hölmö. Mutta kaiken kaikkiaan ihan kivoja figuja, jee jee
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Da Big Boss
Oho, GW:llä on sivuillaan jokin päivitys kun en pääse tsekkaamaan sitä juggernauttia. Onko se oikeasti uusi? Jännää, minä kuin katoin, että se on sama vanha mutta jonkun studiolaisen konvaamana versio. Hieno figu, muistan tosin vielä.
Tekisi nyt vielä mieli katsaista ne horrorit. Se maskipäinen näytti ihan siistiltä.
Tekisi nyt vielä mieli katsaista ne horrorit. Se maskipäinen näytti ihan siistiltä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- LAV-Kitsune-
Melkein iski paniikki, kun GW sivu olikin alhaalla ja ei meinannut löytyä nuita kuvia heti muualta. Nyt kun löytyi niin ihan hienon näköisiä ovat suurin osa. Half breedin kanssa olen samaa mieltä prinssin mariinimaisuudesta, ei oikein sovellu fabaan, mutta toivottavasti niitä erilaisia osia tulee mukana, jotta voi kasailla erilaisia prinssejä. Kairos on yksi minun lemppari spessuistani ja tykkään figusta, mutta onko tuo sixpack!? Eikö Kairos nimenomaan heitetty sinne pyörteeseen tai jonnekin ja se palasi sieltä keho näivettyneenä ja heikkona, mutta mieli kaiken nähneenä ja juuri sen vuoksi se on heikompi kuin Lord of change fyysisesti. Himuiset arska lihakset. Horrorit puolestaan on ihan järkyttäviä, aivan kuin jotain nyljettyjä örkin ja squigin rumiä äpärälapsia. Mikä pakko nuita lihaksia on survoa joka paikkaan, nämä ovat nimenomaan niitä heikkoja demoneita fyysisesti ja lihakset on isommat kuin bloodlettereillä. Noista puuttuu lisäksi lähes kaikki se kaoottisuus mitä edellisissä figuissa on ollut. Jopa vanhat imukuppisormet ovat kevyesti näitä hienompia. Changeling on aivan upea ja sellaisia ostan varmaan muutaman ihan vain heraldeiksi. Tuon kun pistää vielä flying tapin päähän ja siivet selkään, niin asento tekee siitä siivillä entistä upeamman ja figu todella näyttää lentävän upeasti. Tällaisia lisää! Seeker ratsut ovat mahtavia ja yksinäänkin näyttäisivät jo hyviltä, ratsastajat puolestaan, kuten moni jo onkin sanonut, ovat hyvin staattisia ja tylsän näköisiä. By the way, onko nuo cavalry baset uusi juttu, sillä ennen en ole tuollaisia ainakaan 40k:ssa nähnyt. Bloodcrusheri nyt on melko samantyylinen verrattuna edelliseen eikä siinä ole lähes mitään erilaista kun vertaa toisten figujen muutoksiin. Ärsyttävää silti figu on edelleen niin iso, ettei se mahdu baselle ja satavarmasti kaatuilee ja katkeilee jalkojen liimauskohdasta.
Komeita on, varsinkin Changeling ja Kairos..
Horrorit on kanssa aika upeita, aika pitkälti samaa sarjaa kuin metalliset, mutta vielä vähän enemmän demonitunnelmaa.
Seekerit turhankin paljon muistuttaa kakkosedikan vanhuksia, nelosedikan virtaviivaiset versiot huomattavasti parempia.
Mutta kyllä nämä vitosen daemonetet on ehkä enemmän siihen androgyyniseen suuntaan mitä slaaneshdemonit pitäisikin olla.
Horrorit on kanssa aika upeita, aika pitkälti samaa sarjaa kuin metalliset, mutta vielä vähän enemmän demonitunnelmaa.
Seekerit turhankin paljon muistuttaa kakkosedikan vanhuksia, nelosedikan virtaviivaiset versiot huomattavasti parempia.
Mutta kyllä nämä vitosen daemonetet on ehkä enemmän siihen androgyyniseen suuntaan mitä slaaneshdemonit pitäisikin olla.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Prinssiä vaivaa mielestäni lievä sarjakuvamaisuus, roideja on vedetty, Hulk Smash! Onkohan tuolla mukana mitään asetta?Half-breed kirjoitti:Tuon demoniprinssin ongelma on se että se on samalla kaamosmarsujen demoniprinssi, joten sen on näytettävä jotenkuten entiseltä kaamosmarsulta, toisinsanoen sillä on power armourin jämät päällään. Tuo power armour ei sitten kunnolla istu demonilistan demoniprinssiin, joka ei ole useimmiten entinen kaamosmarsu, vaan entinen kultisti.
Ihan näteiltähän noi näyttää... Ois voinut demoni armeijan teko jatkua jos ois tullu noita plague beareita muovisina... Ei sitte...
Noi on mopojen baseja tai ainaki orkien mopot on noilla baseilla.LAV-Kitsune- kirjoitti:...By the way, onko nuo cavalry baset uusi juttu, sillä ennen en ole tuollaisia ainakaan 40k:ssa nähnyt. ...
Ent. Imperial General
Kyllä on muuten hienot demonit gw tehnyt. tuo changeling on yksi hienoimmista figuista minkä koskaan olen nähnyt
ja tuotahan käyttää myös heraldina.kairos oli yllätys ja hyvä sellainen. mutta en kyllä nää mitään järkeä tehdä uutta modelia
crushereille (vaikka muoviset ovatkin tervetulleita) kun niitä tuli jo ekassa aallossa. olisi voinut gw tehdä sen sijaan
ne muoviset plaguebearerit.
ja tuotahan käyttää myös heraldina.kairos oli yllätys ja hyvä sellainen. mutta en kyllä nää mitään järkeä tehdä uutta modelia
crushereille (vaikka muoviset ovatkin tervetulleita) kun niitä tuli jo ekassa aallossa. olisi voinut gw tehdä sen sijaan
ne muoviset plaguebearerit.
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
GW teki todellisen kardinaalimunauksen kun jätti plaguebearerit ja greater deamonit muovittamatta. Bearerien metallisuuden vielä kestäisi jos ne eivät olisi niin järkyttävän rumia. Olisivat tehneet niistä samanlaisia kuin tässä uudemmassa taiteessa eli pönäkämpiä ja ne hienot miekat random veitsien sijaan.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.