Shas´el
missile pod
plasma rifle
targeting array
hard wired multi-tracker
Hard wired target lock
yht 97
Troops
10x fire warriors
team leader
marker light
bonding knife
yht 125
Devilfish
distruptor pod
target array
yht 90
10x fire warriors
team leader
marker light
bonding knife
yht 125
Devilfish
distruptor pod
target array
yht 90
10x fire warriors
team leader
marker light
bonding knife
yht 125
17x kroots
yht 119
Fast attack
5x path finders
yht 60
Devilfish
distruptor pod
target array
yht 90
Pirahna
fusion blaster
target array
distruption pod
yht 75p
Pirahna
fusion blaster
target array
distruption pod
yht 75p
Heavy support
2x broadsides
Teamleader
target lock
2x multi tracker
drone controller
2x shield drones
yht 185
Hammerhead
railgun
smart missile system
Target lock
distruption pod
yht 175
Hammerhead
railgun
smart missile system
target lock
distruption pod
yht 170
yht 1601
Tämä lista oli 3:manneksi viimeinen. Ihmettelen vain että miten muka voisi parantaa tätä? Minusta aika min-max lista, että onko se vaan niin että taulla ei voi enään voittaa vai oliko se vaan siitä, että olen tottunut pelaamaan agressiivisesti? Sen opin, että team leaderit pois ja niitten tilalle ne 2 lisä palo miestä, bondingilla ja markeirilla ei tehnyt yhtään mitään koko turnauksessa...
Turnaus Tau 1600
- Chaos legion
Turnaus Tau 1600
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
-
Cmd. Shadowsun
Re: Turnaus Tau 1600
Mihis jätit kaikki suitit? :P
Pirajat ovat ehkä hieman ylikalliita tehoon nähden. Missä ihmeessä on hammerheadien multi-trackerit? Itse myös suosin broadsideilla ASS:ää multi-tracerien sijasta, saavat siten liikkua... Tehoa saisi lisää kyllä suiteista, ovat taun ehkä iskukykyisin joukko. Palomiehiä voisi ehkä vähentää, jos autoissa makoilevat ja en kyllä niitä markkereita laittaisi näille. Millaista on kroottien teho ollut?
Missä oli turnauksessa hankalat asiat? Vehiclet vai jalkaväki? Se mikä oli vaikeaa, panosta siihen enemmän.
Pirajat ovat ehkä hieman ylikalliita tehoon nähden. Missä ihmeessä on hammerheadien multi-trackerit? Itse myös suosin broadsideilla ASS:ää multi-tracerien sijasta, saavat siten liikkua... Tehoa saisi lisää kyllä suiteista, ovat taun ehkä iskukykyisin joukko. Palomiehiä voisi ehkä vähentää, jos autoissa makoilevat ja en kyllä niitä markkereita laittaisi näille. Millaista on kroottien teho ollut?
Missä oli turnauksessa hankalat asiat? Vehiclet vai jalkaväki? Se mikä oli vaikeaa, panosta siihen enemmän.
I don't suffer from insanity - I enjoy every minute of it.
- Haizelhoff
- Valvoja
Laitan nyt tonne väleihin italicsilla
Ei myöskään kannata syyttää listaa sijoituksesta. top 5:ssä listalla on väliä, mutta ei se lista tee miestä.
Kaiken tän negatiivisen kommentin jälkeen voisin kuitenkin toivottaa onnea ja yritystä. Silloin kun Tau armeija toimii niin se on pirun nättiä katottavaa. :)
Listastasi puuttuu tulivoima, itse saan paljon enemmän tulivoimaa 1500 pisteeseen kuin sinä olet saanut 1600. fire warrioreita pienemmiks ja yks yksikkö pois niin että saat crisis suiteja. Tällä hetekllä sun armeijas pyörii kolmen yksikön ympärillä: broadsidien ja kahen hammerheadin. Piranhat on kontestoijia/ blockereita. Pathfinderit on support yksikkö. Krootit on käytännössä kuplamuovia tai oman objektiven istujia, ja palomiehet on hyviä ainoastaan tekemään fisuista skooraavia. Ei se yks fire knife shas'el sua pelasta. Suosittelisin että lähet täysin thjästä rakentamaan tätä uusiks, ja otat crisis suiteja mukaan kunnolla.Chaos legion kirjoitti:Shas´el
missile pod
plasma rifle
targeting array
hard wired multi-tracker
Hard wired target lock
yht 97
Ei nyt mitään kummempaa kommentoitavaa. Mietin vaan tota target lockia, ei välttämättä tarpeen
Troops
10x fire warriors
team leader
marker light
bonding knife
yht 125
fisuun kun menevät niin otat vaan sen 6 palomiestä ilman mitään upgradeja
Devilfish
distruptor pod
target array
yht 90
Erittäin outo loadout, itse olen kyllä dumbfishien ystävä mutta mitä ihmettä se targetting array tekee. Multi tracker sinne tilalle
10x fire warriors
team leader
marker light
bonding knife
yht 125
Devilfish
distruptor pod
target array
yht 90
Erittäin outo loadout, itse olen kyllä dumbfishien ystävä mutta mitä ihmettä se targetting array tekee. Multi tracker sinne tilalle
10x fire warriors
team leader
marker light
bonding knife
yht 125
17x kroots
yht 119
Jos saat peluutettua näitä oikeissa tehtävissä, mielellään ld boostaajalla niin ihan hyvä juttu
Fast attack
5x path finders
yht 60
Ihan hyvä yksikkö
Devilfish
distruptor pod
target array
yht 90
Pirahna
fusion blaster
target array
distruption pod
yht 75p
Piranhat yheks yksiköks
Pirahna
fusion blaster
target array
distruption pod
yht 75p
Piranhat yheks yksiköks
Heavy support
2x broadsides
Teamleader
target lock
2x multi tracker
drone controller
2x shield drones
yht 185
multitrackereita SMS kanssa? vaiha targetting arrayhin tai ASS
Hammerhead
railgun
smart missile system
Target lock
distruption pod
yht 175
tähän vielä multitracker niin avot
Hammerhead
railgun
smart missile system
target lock
distruption pod
yht 170
tähän vielä multitracker niin avot
yht 1601
Tämä lista oli 3:manneksi viimeinen. Ihmettelen vain että miten muka voisi parantaa tätä? Minusta aika min-max lista, että onko se vaan niin että taulla ei voi enään voittaa vai oliko se vaan siitä, että olen tottunut pelaamaan agressiivisesti? Sen opin, että team leaderit pois ja niitten tilalle ne 2 lisä palo miestä, bondingilla ja markeirilla ei tehnyt yhtään mitään koko turnauksessa...
Ei myöskään kannata syyttää listaa sijoituksesta. top 5:ssä listalla on väliä, mutta ei se lista tee miestä.
Kaiken tän negatiivisen kommentin jälkeen voisin kuitenkin toivottaa onnea ja yritystä. Silloin kun Tau armeija toimii niin se on pirun nättiä katottavaa. :)
- Chaos legion
Kiitoksia kommenteista, tajuan nyt taasen hieman paremmin, missä meni mönkään. Mutta joka tapauksessa, Tau ei ole minun agressiiviselle tyylille hyvä armeija, joten myyn sen pois. Myynti palstalta voi sitä katsella :D
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
(゚、 。 7
l、 ~ヽ