http://privateerpress.com/hordes/galler ... ask-master
Ja henkilökohtainen suosikkini:

http://privateerpress.com/hordes/galler ... ar-rasheth
Rasse-setä luultavasti lähtee tilaukseen heti kun tulee myyntiin säännöistä riippumatta :P

Skorne ja Peikot ovat ne kaksi ekaa kirjaa joten ne ovat saaneet nyt eniten huomiota, että ei sinänsä ihme... tosin vastahan Circlellekin previkoitiin jo toinenkin heavy että saapi nähdä koska nährään lisää legioonakivaa.Pseudok kirjoitti:Juu heti kun näin tuon Rashethin tiesin kuka tulee olemaan toinen warlock Skornelleni ^^ Sen verran upea kaveri.
Tosin tuo paingiver ei oikein vakuuta... jos säännöt ovat kertakaikkisen upeat niin ehkä sorrun ostamaan sen mutta muuten saa jäädä kaupan hyllylle.
Skinwalkerit luonnollisesti kiinnostavat... viisi tyyppiä antaisi odottaa viiden medium basen muovikittiä. Näin ohimennen voisi mainita että kivaa että Circlekin saa julkaisuja vaikka jäikin summer rampagessa hännille ^^ Sen sijaan legioona ihmetyttää, eihän siitä tiedetä oikein muuta kuin nyt nämä lesserit ja scythean?
Jösses... Eiköhän tuo ole DAS sikapetskules kirjoitti:Sika:
Korjattu.Merimetsä kirjoitti:Jösses... Eiköhän tuo ole DAS sikapetskules kirjoitti:Sika:
Mä järkkään ja jotain apuvoimaa on myös ehkä tulossa Varkauden suunnalta. Toki lisäapu ei pahitteeksi ole, etenkään demottamisessa. Perusmaastoa (metsiä ja kukkuloita) löytyy varmasti riittävästi, mutta monipuolisuus toki olisi vielä parempi, jos sopivaa "viitsin ja uskallan tuoda coniin" -kamaa on tarjolla.TheEmu kirjoitti:Kuka järjestää Ropeconissa masiinajuttuja ja mitä?
Tarvitsetteko apua? Työvoimaa, maastoja, jotain semmoista?
Itse asiassa Der, sillä Das on femiini, eikä tuo kauhian tyttömäiseltä näytä, oikeasti.Merimetsä kirjoitti:Jösses... Eiköhän tuo ole DAS sikapetskules kirjoitti:Sika:
No jos nyt totta puhutaan, niin Das on neutri, Die se feminiini.Der Dexter kirjoitti:Itse asiassa Der, sillä Das on femiini, eikä tuo kauhian tyttömäiseltä näytä, oikeasti.Merimetsä kirjoitti:Jösses... Eiköhän tuo ole DAS sikapetskules kirjoitti:Sika:
Eikä mikään näistä säännöistä päde oikeasti jos sana on suomenkielinen, jolloin sen etuliitettä ei voi määritellä saksankielellä.Celebdae kirjoitti:No jos nyt totta puhutaan, niin Das on neutri, Die se feminiini.Der Dexter kirjoitti:Itse asiassa Der, sillä Das on femiini, eikä tuo kauhian tyttömäiseltä näytä, oikeasti.Merimetsä kirjoitti:Jösses... Eiköhän tuo ole DAS sikapetskules kirjoitti:Sika: