"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Battletech:ia Fantsussa?

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Sami Jumppanen

Battletech:ia Fantsussa?

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Olisiko kiinnostuneita pelaajia? Nyt alkuun mielellään pelaisin sellaisia vastaan, jotka tuntevat pelin kun itsellä on mennyt hieman aikaa pelien välillä, mutta jatkossa voisin pelata demopelejäkin.

Figuja kyllä löytyy, joten ei tarvitse käyttää niitä pahvilappuja.
Sami Jumppanen

Re: Battletech:ia Fantsussa?

Ilmeisesti tilanne on hieman odotettua vakavampi pelaaja rintamalla ja joudun nyt sitten kouluttamaan uusia pelaajia, jos kiinnostuneita löytyy.
Orcs are da best

Viesti Kirjoittaja Orcs are da best »

No, siis mua kiinnostas ja olen jopa tässä hiljakkoin lukenut manuaalinkin, joskin en ole itse peliä kokeillut. Eli miusta pelikaverin saat jos kelpaa.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Saurok

Viesti Kirjoittaja Saurok »

Battletechiä on tullut seurattua ja nyttemmin pelattua aika runsaasti.

Tällä hetkellä tilanne on sellainen etten Kajaanista pääse pelaamaan ennen Heinäkuun loppua. Mutta sen jälkeen
peliseuraksi sinne voin tulla milloin kerkeän.

Mitä aikakautta yleensä pelataan? Tähän mennessä olen itse keskittynyt lähinnä 3025 - 3039 ajalle, ja varmaankin jatkan pikapuoliin
Klaaneihin ja FedComin sisällissotaan. Pelataanko pelejä heksoilla vai ilman?
Viimeksi muokannut Saurok, Ti 06.07.2010 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami Jumppanen

Saurok kirjoitti:Battletechiä on tullut seurattua ja nyttemmin pelattua aika runsaasti.

Tällä hetkellä tilanne on sellainen etten Kajaanista pääse pelaamaan ennen Heinäkuun loppua. Mutta sen jälkeen

Mitä aikakautta yleensä pelataan? Tähän mennessä olen itse keskittynyt lähinnä 3025 - 3039 ajalle, ja varmaankin jatkan pikapuoliin
Klaaneihin ja FedComin sisällisotaan. Pelataanko pelejä heksoilla vai ilman?
Oikeastaan me emme ole täällä Joensuussa vielä niin pitkällä, että oltaisiin vielä juututtu mihinkään aikakauteen (joskin pelataan pitkälti aloitus-setin mecheillä). Heksoilla ollaan pelattu tähän asti, mutta itse olisin valmis kokeilemaan myös niitä maastosääntöjä.
Saurok

Sami Jumppanen kirjoitti:
Saurok kirjoitti:Battletechiä on tullut seurattua ja nyttemmin pelattua aika runsaasti.

Klaaneihin ja FedComin sisällisotaan. Pelataanko pelejä heksoilla vai ilman?
Oikeastaan me emme ole täällä Joensuussa vielä niin pitkällä, että oltaisiin vielä juututtu mihinkään aikakauteen (joskin pelataan pitkälti aloitus-setin mecheillä). Heksoilla ollaan pelattu tähän asti, mutta itse olisin valmis kokeilemaan myös niitä maastosääntöjä.
http://www.classicbattletech.com/index. ... ull&id=214 <- maastosäännöt.
Itse pelailen puhtaasti heksoilla, ja Total Warfare tason sääntöjä käytellen on tullut kampanjaa vedettyä jonkin aikaa.

Miniatyyrien osalta löytyy kahden kompanian edestä Mechaa (24).

Kunhan pääsen Kajaanista Heinäkuun lopulta, voin varmastikkin osallistua peleihin sekä mahdolliseen demotukseen jos uusia pelaajia kiinnostaa.
Saurok

Näillä näkymin voin peleihin tulla 1.8 - 8.8 aikana ja sitten vähän myöhemmin uudestaan.
Elikkäs jos kiinnostaa niin ilmoitelkaa niin voidaan sitten vaikka katsoa tarkemmat ajankohdat.
Sami Jumppanen

Saurok kirjoitti:Näillä näkymin voin peleihin tulla 1.8 - 8.8 aikana ja sitten vähän myöhemmin uudestaan.
Elikkäs jos kiinnostaa niin ilmoitelkaa niin voidaan sitten vaikka katsoa tarkemmat ajankohdat.
Hyvä tietää, saattaisi olla mahdollista, että saataisiin aikaan neljän pelaajan matsi.
Saurok

Saurok kirjoitti:Näillä näkymin voin peleihin tulla 1.8 - 8.8 aikana ja sitten vähän myöhemmin uudestaan.
Hyvä tietää, saattaisi olla mahdollista, että saataisiin aikaan neljän pelaajan matsi.
Millaista peliä meinattaisiin pelata?

Tuossa juuri saapu Ral Parthan suunnalta kaksi staria klaani vehkeitä ja elementaaleja et nyt on sitten niitäkin.
Saurok

Nyt kävi niin että, myöhästyy tuo meikän Joensuuhun tulo viikolla.

Elikkäs meikä pääsee Battletechiä pelaamaan vasta 9.8.
Ja pelejä voin pelailla aikapitkälti sitten kuukauden aikana minkä kerkiän.

Miten suuren mittakaavan peliä me pelataan? Lance vs Lance vai isompaa?

Vois tässä vaikka postata miniatyyrit et jos on halua muitakin kun omiaan käyttää:
Ja kaikki map setit löytyy.

Inner Sphere:
UrbanMech, Jenner, Raven, Wolfhound, Spider, Wasp, Commando
Cicada, Clint, Phoenix Hawk (2kpl), Hatchetman, Assassin, Hunchback, Wolverine, Vindicator
Catapult, Grasshopper, Thunderbolt, Rifleman
Awesome, Cyclops, Battlemaster, Atlas

Clan:
Ice Ferret, Kit Fox, Hellbringer, Summoner, Mad Dog, Adder,
Timber Wolf, Dire Wolf, Shadow Cat, Nova
Viimeksi muokannut Saurok, Ma 26.07.2010 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami Jumppanen

No nyt kun tuli puheeksi, niin nyt ropeconin jälkeen voisi varmaankin ruveta miettimään tuota peliä. Ajattelin sellaista, että jos saataisiin ainakin sellaiset neljä pelaajaa tai enemmän kokoon, niin voisi kokeilla battletech "Free-for-all" matsia. Eli otetaan kartta tai pari ja kasa mechejä. Mechit ovat valittu siten, että taito tasoja rukkaamalla saadaan ne suunnilleen tasavertaisiksi (esim. Stinger (1/2), Wolfhound (3/4), Wolverine (5/5)) tai jotakin tuon luontoista. Sitten pelaajat ottavat satunnaisesti mechin nipusta ja sitten pelataan. Jos mechi hajoaa, niin sitten saa ottaa uuden. Koko hommasta saa sitten pisteitä erillaisista jutuista.

Ja jos Mitro sattuu tätä lukemaan, niin ilmoittautuu tänne, niin tietää, että ei tarvitse E-maililla viestittää.
Saurok

Kyl tollanen peli kelpaa. Jos jokainen pelaaja aloittaa light mechillä. Ja kun se sitten tuhoutuu niin siirrytään mediumiin ja siitä heavyyn ja lopulta assaultiin. Pilottejen skillejä ei
välttämättä tarvitse säätää mechin laadun mukaan. Paitsi jos joutuu pilotoimaan Urbanmechiä avomaastossa...

Eli meikäläisen osalta pelejä voidaan alkaa pitää aina 6.8 eteenpäin kuukauden loppuun asti.
Viimeksi muokannut Saurok, Ma 26.07.2010 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami Jumppanen

Saurok kirjoitti:Kyl tollanen peli kelpaa. Jos jokainen pelaaja aloittaa light mechillä. Ja kun se sitten tuhoutuu niin siirrytään mediumiin ja siitä heavyyn ja lopulta assaultiin. Pilottejen skillejä ei
välttämättä tarvitse säätää mechin laadun mukaan. Paitsi jos joutuu pilotoimaan Urbanmechiä avomaastossa...
No tuo on se toinen ropecon-special. Joskaan se ei oikein toiminut toivotulla tavalla Ropeconissa.
Sami Jumppanen

No niin. Nyt on vissiin kaikki täällä Joensuussa joten aletaanko miettimään milloin kukakin kerkeäisi? Minulla on aika vapaa aikataulu, joten sanokaapa te.
Saurok

Sami Jumppanen kirjoitti:No niin. Nyt on vissiin kaikki täällä Joensuussa joten aletaanko miettimään milloin kukakin kerkeäisi? Minulla on aika vapaa aikataulu, joten sanokaapa te.
Mulle käy pelit milloin vaan.

Tästä viikosta aina kuun loppuun asti, ja jos haluja on niin useampikin peli voidaan pelata tämän kuun aikana.

Edit.
En Fantsun aukiolo aikoja ulkoa muista, mutta viskotaan sitten niitä ehdotuksia.
13.8 -14.8?
16.8?
18.9?

Seuraavan kahdenkymmenen päivän sisällä pelit olis kuitenkin hyvä pitää et niihin itsekkin ehtisin ennen syyslomia.
Kharnis

Viesti Kirjoittaja Kharnis »

Tuo perjantai 13. kuullostaa hyvältä. Ehdotan että silloin pelataan.
Saurok

Kharnis kirjoitti:Tuo perjantai 13. kuullostaa hyvältä. Ehdotan että silloin pelataan.
Kelpaa.

Jos muille käy, niin monelta aloitetaan pelit? Mulle kelpaa oikeastaan milloin vain.
Minkä aikakauden vehkeillä pelataaan? tiedän sitten ottaa oikeat record sheetit mukaan. vuotta 3025 varmaan? Jos ei niin se vaatisi aikamoista sheettejen uusiksitulostelua.

En varmaan ota klaani mechejä mukaan jos pelataan introductury tason pelejä.
Sami Jumppanen

Saurok kirjoitti:
Kharnis kirjoitti:Tuo perjantai 13. kuullostaa hyvältä. Ehdotan että silloin pelataan.
Kelpaa.

Jos muille käy, niin monelta aloitetaan pelit? Mulle kelpaa oikeastaan milloin vain.
Minkä aikakauden vehkeillä pelataaan? tiedän sitten ottaa oikeat record sheetit mukaan. vuotta 3025 varmaan? Jos ei niin se vaatisi aikamoista sheettejen uusiksitulostelua.

Ehdotan, että aloitetaan mahdollisimman aikaisin, kun yleensä neljältä alkaa kortin lätkintä tai joku sellainen, eli mielellään ennen sitä.

Josko minä koetan tuoda kamppeet, jos pelataan jotakin sellaista mitä tuossa aikaisemmin ehdotin?
Saurok

Saurok kirjoitti:
Kelpaa.

Ehdotan, että aloitetaan mahdollisimman aikaisin, kun yleensä neljältä alkaa kortin lätkintä tai joku sellainen, eli mielellään ennen sitä.

Josko minä koetan tuoda kamppeet, jos pelataan jotakin sellaista mitä tuossa aikaisemmin ehdotin?
Ei kai haittaa jos otan mukaan noin introductury tason (aloitus boxi) mechit ja sheetit niin on enemmän mistä valita? Entä onko tarvista tuoda ylimääräisiä mappeja?
Mulle sopis aloitus jo 10-11 aikaan.
Sami Jumppanen

Saurok kirjoitti: Ei kai haittaa jos otan mukaan noin introductury tason (aloitus boxi) mechit ja sheetit niin on enemmän mistä valita? Entä onko tarvista tuoda ylimääräisiä mappeja?
Mulle sopis aloitus jo 10-11 aikaan.
Perkules! Taisi reply lähteä sinulla yv:nä. Mutta kuitenkin, että tuskin sinun kannattaa tuoda niitä nappuloita, ellet ole maalannut niitä erityisen hyvin. Ne sheetit kun pitäisi valmistella niin, että mechien BV suunnileen täsmää muuttelemalla pilottien taitoja.

Edit: Fantsu muistaakseni aukeaa klo. 11.00 perjantaina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”