Hyväntekeväisyysturnaus?
Re: Hyväntekeväisyysturnaus?
pöh jos oikeasti haluatte järjestää hyväntekeväisyys tempauksen(mitä siis kannatan) niin varmaan turnaus ei oo se paras vaihtoehto jos tavoitteena on puhtaasti kerätä rahaa(kiitos ''suuren'' aktiivi harrastaja määrän).
eli varmaan jos saatte realistisesti turnaukseen sen 15-20hlöä ja jokainen on valmis veloittamaan 20-30 euroa hyväntekeväisyyteen niin summasta ei muodostu niin isoa että se kannattaisi lyödä jonkin monikansallisen avustusjärjestön tilille jotta sillä saisi näkyviä parannuksia aikaan vaan etsitte tosiaan yhden kohteen paikkakunnalta joka olisi avuntarpeessa(esim edellämainitut nuorisokodit yms.) jolloin raha käytetään oikeasti hyvin eikä siitä katoa puolta jonkin järjestön koneiston syövereihin.
eli varmaan jos saatte realistisesti turnaukseen sen 15-20hlöä ja jokainen on valmis veloittamaan 20-30 euroa hyväntekeväisyyteen niin summasta ei muodostu niin isoa että se kannattaisi lyödä jonkin monikansallisen avustusjärjestön tilille jotta sillä saisi näkyviä parannuksia aikaan vaan etsitte tosiaan yhden kohteen paikkakunnalta joka olisi avuntarpeessa(esim edellämainitut nuorisokodit yms.) jolloin raha käytetään oikeasti hyvin eikä siitä katoa puolta jonkin järjestön koneiston syövereihin.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Amazing Slug
Ropeconin turnauksen hinta on sisäänpääsymaksu coniin, eikä conin tapahtumiin osallistumisista saa periä maksua jos olen oikein käsittänyt.
Ihme fad. Ei figuturnauksissa liiku niin suuria rahoja, että jaksais ihminen ees sängystä ylös nousta. Mä pitäisin paljon enemmän etusivun juttuna ihan pelkästään sitä, että ilmestyis jostain se ylimääräinen turnausjärkkääjä skeneen. Se mihin se laittaa ne tuotot, on mulle lopulta aika sama. Motivaatio mikä motivaatio, oli se sitten oman egon pumppaaminen tai nuorisotoimen tukeminen.
Ihme fad. Ei figuturnauksissa liiku niin suuria rahoja, että jaksais ihminen ees sängystä ylös nousta. Mä pitäisin paljon enemmän etusivun juttuna ihan pelkästään sitä, että ilmestyis jostain se ylimääräinen turnausjärkkääjä skeneen. Se mihin se laittaa ne tuotot, on mulle lopulta aika sama. Motivaatio mikä motivaatio, oli se sitten oman egon pumppaaminen tai nuorisotoimen tukeminen.
- Ordo Aboensis
- Peliporukkavalvoja
- Viesti:
Ordo Aboensis Ry järjestää hyväntekeväisyysturnauksen Turussa 21.-22.8.2010. Peleinä Warhammer Fantasy Battles, Warhammer 40 000 sekä Warmachine/Hordes.
Muu info on työn alla, älkää turhaan kyselkö vielä tarkempia, mutta merkatkaa viikonloppu jo kalentereihinne Turun reissua varten!
Muu info on työn alla, älkää turhaan kyselkö vielä tarkempia, mutta merkatkaa viikonloppu jo kalentereihinne Turun reissua varten!
No sitten etusivu uusiksi, FiWA järkkää syksyllä ensimmäisen isomman ja kaikille avoimen turnauksen. Motivaationa ihan vaan hauskanpito :) Kattotaan sitten ton tapahtuman jälkeen lähdetäänkö jatkossa järkkäämään isompia sessioita, vai vetäydytäänkö takaisin suljettuihin pienen eliitin turneisiin. Pelipöytiä ja materiaalia riittäisi tällä hetkellä ~25 pöytään.Amazing Slug kirjoitti:Mä pitäisin paljon enemmän etusivun juttuna ihan pelkästään sitä, että ilmestyis jostain se ylimääräinen turnausjärkkääjä skeneen. Se mihin se laittaa ne tuotot, on mulle lopulta aika sama. Motivaatio mikä motivaatio, oli se sitten oman egon pumppaaminen tai nuorisotoimen tukeminen.
Lähettäkää rahaa välillä vaikka vanhuksille. Kyllä sille nuorisolle on jo ihan riittämiin kerätty rahaa.
Mihin ne sitä enää tarvii, peliaika jo melkein lopussa?
Pelastetaan ne ketkä pelastettavissa on.
Pelastetaan ne ketkä pelastettavissa on.
Mutta entä armeijat ja pelit? De Bellis mikälienytvalitaankaan kiintein pöytäkohtaisin armeijoin ja skenaarioin?smaxx kirjoitti:No sitten etusivu uusiksi, FiWA järkkää syksyllä ensimmäisen isomman ja kaikille avoimen turnauksen. Motivaationa ihan vaan hauskanpito :) Kattotaan sitten ton tapahtuman jälkeen lähdetäänkö jatkossa järkkäämään isompia sessioita, vai vetäydytäänkö takaisin suljettuihin pienen eliitin turneisiin. Pelipöytiä ja materiaalia riittäisi tällä hetkellä ~25 pöytään.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mistä nyt tökkii, kun ei ilmottautumisia tipu hyväntekeväisyysturnaukseen, kun semmoista ollaan järjestämässä?
Ei me pelkät masiinapelaajat saada mitään isoa rahakasaa kerättyä...
Ei me pelkät masiinapelaajat saada mitään isoa rahakasaa kerättyä...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tekis kyl mieli ja halua olis ihan avustaa, mutta kun oon töissä koko viikonlopun kiinni ja vapaata ei heru. :(
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/ ... 74689.html
Tämä on varmaankin otettu huomioon? Järjestäjähän on yhdistys?
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Järjestäjänä toimii yhdistys JA asia on poliisin kanssa tarkistettu että on ok. Tällaiseen tapahtumaan ei kuulema tarvita erikseen lupaan koska Ordo "myy turnauskokemuksen" niitä osallistumisrahoja vastaan.Scoundrel kirjoitti:http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/ ... 74689.html
Kas kun eivät syytä arpajaislain rikkomisesta kun järjestää peliä jossa sattumalla on merkitystä lopputulokseen :DSamsson kirjoitti:Järjestäjänä toimii yhdistys JA asia on poliisin kanssa tarkistettu että on ok. Tällaiseen tapahtumaan ei kuulema tarvita erikseen lupaan koska Ordo "myy turnauskokemuksen" niitä osallistumisrahoja vastaan.Scoundrel kirjoitti:http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/ ... 74689.html
Itseasiassa ku mietin hyvä vaan että Laiho tuskin tästä tapahtumasta kuulee. Muuten hän hyvinkin voisi saada päähänsä syyttää Ordoa tuosta :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Just checking.Samsson kirjoitti:Tällaiseen tapahtumaan ei kuulema tarvita erikseen lupaan koska Ordo "myy turnauskokemuksen" niitä osallistumisrahoja vastaan.
Ehdotan että turnausilmoitus siirretään "turnauksista ja pelikavereista" myyntipalstalle :)
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!