Tulipa mieleen tällainenkin tilanne. Jos mulla on sotakone (sanotaan vaikka Spear Chukka) kukkulan päällä, eikä crewimiehistö mahdu mukaan kukkulalle, niin saako kone hyötyä kukkulan tuomasta bonuksesta?
Ja jos ei hyödy, niin hyötyykö sitten jos vähintään yksi miehistön jäsen on kukkulalla koneen kanssa (vai pitääkö koko miehistö olla)? Ja saako kone hyötyä kukkulabonuksesta jos kone on kukkulalla ja miehistö sen takana tilanpuutteen takia?
Sotakone kukkulalla - entä jos crewit eivät mahdu?
- Scumboogie
- Half-breed
Re: Sotakone kukkulalla - entä jos crewit eivät mahdu?
Kunhan miehistö on paikalla ja tarpeeksi lähellä, niin saat kaikki kukkulan hyödyt vaikka vain koneesi olisi kukkulalla, sillä ampuessa vain koneen näkökentällä on merkitystä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Scumboogie
Hyvä, sillä tein juuri kivana iltatyönä parille sotakoneelle alustat (joissa siis on aukot crewejen baseille koneen takana), ja olisi ollut harmi jos olisi nyt selvinnyt, että crewien on oltava kukkulalla.
-
Mithrandir
Ei sitä tiedä, miten 8. edikka muuttaa tätä.. Itse jättäisin siihen asti base-projektit rauhaan ettei tarvitse taltan ja vasaran kanssa korjailemaan alkaa. ;)
- Isompi Arska
ois kyllä silti ihan siistiä jos GW heittäisi kasiedikassa sotakoneetkin omille baseilleen (vaikka ihan pyöreille 4omm baseille O.o), tulisi mittaamisesta helpompaa. voisivat faqata hellcannonille uuden basekoon. eikös SoCissa sille ole ilmoitettu joku koko? oon menny poistamaan oman Soc -tiedostoni joMithrandir kirjoitti:Ei sitä tiedä, miten 8. edikka muuttaa tätä.. Itse jättäisin siihen asti base-projektit rauhaan ettei tarvitse taltan ja vasaran kanssa korjailemaan alkaa. ;)
- Scumboogie
ETC-turnauksessahan kaikilla sotakoneilla pitää olla baset, muuten ovat laittomia. Sinäänsä ihan hyvä ajatus ja voisi tulla peruskäytännöksi normiturnauksissakin, mutta kaikki eivät jaksa tehdä sotakoneille baseja (varsinkaan sellaisia, joihin on tehty aukot crewienkin baseille). Noh, minä jaksan. ;)