"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka suosittu ja mistä rulet (White Scars)?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Peace

Kuinka suosittu ja mistä rulet (White Scars)?

Viesti Kirjoittaja Peace »

Katselin tuossa läpi eri listoja abuilderista uutta armeijaa etsien kun silmään sattui pirhanan mielenkiintoinen setti ruleja. White Scars.

Onko tietoa kuinka suosittuja ovat, (itse en ole nähnyt kertaakaan - ja olisi kiva vaihteeksi pelata jotain mitä kaikki muut eivät pelaa) onko virallisia ruleja ja jos on niin mistä moiset löytyvät?

K'toss

(En minä nyt tarkalleen white scars armeijaa aio hankkia mutta tuo ruleset vaikuttaa pahuksen mielenkiintoiselta :D )
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

eivät ne suosittuja ole mutta jokunen pelaaja maailmalta löytyy. Niille on tullut viralliset säännöt kääpiössä ja nykyään ne löytyvät index astrates (tms) kirjasta. Pyörät ovat vain sellaista kuraa, että niistä haluaa pysyä kaukana, arvista saa kuitenkin ihan kilpailukykyisen aremijan kunhan muistaa olla ottamatta liikaa normaaleja pyöriä.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Mun mielestä White Scarssit ovat just siistejä ja meinasin joskus käydä itekin niillä pelaamaan mutta kun nyt nuo Dark Eldarit ja Cadianit henkii niskaan. Tosi kova armeija muuten!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”