Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Currynator
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Lisätietoa aikaan liittyen! Työni loppuvat viimeistään klo 16 (aikasemminkin voivat loppua jos pidän lyhyen ruokatauon) joten suunnilleen silloin alkaisi pelit (kävelen kotiin 5 minuutissa). Jos saamme vielä pari ilmoitusta halukkaista tänään niin voin järjestää jo huomenna pelit. Itsekkin voin pelailla mutta ajattelin kokeilla miltä tuntuu olla vain katsojana.
voin tulla ottamaan matsia fabassa 1250 pojoa(saapahan täyden setin shittiä kentälle ainakin sitten) jotain X vastaan
taikka sitten 40k 1500 tai 2000 pistettä. Mieluiten vetäisin kyllä dödöä atm kun on omat peli tiimiläiset vähän kujalla ja näyttää tääkin viikko menevän plörinäksi taas sen osalta
taikka sitten 40k 1500 tai 2000 pistettä. Mieluiten vetäisin kyllä dödöä atm kun on omat peli tiimiläiset vähän kujalla ja näyttää tääkin viikko menevän plörinäksi taas sen osalta
Jiiihaaa!!!
- Currynator
Jos ei kukaan ota Mikon haastetta vastaan niin minä voin pelata Mikkoa vastaan fabaa, saadaan tiistain pelit pyörimään. Olen kotona noin klo 16.05 joten suunnilleen silloin pelit.
Mitä tulee d&d:n.... Ku kerran näyttää siltä että Mikolla ei dödöillä tällä viikolla niin se tarkoittaa että mulla ei ole muuta ohjelmaa tällä viikolla. Eli käviskö sakille d&d:tä keskiviikkona tai torstaina klo 16 eteenpäin? Toinen vaihtoehto on siirtää d&d viikonlopuksi jolloin on aikaa pelata enemmän (ja kolmas vaihtoehto on pelata sekä arkipäivänä että viikonloppuna :P).
Mitä tulee d&d:n.... Ku kerran näyttää siltä että Mikolla ei dödöillä tällä viikolla niin se tarkoittaa että mulla ei ole muuta ohjelmaa tällä viikolla. Eli käviskö sakille d&d:tä keskiviikkona tai torstaina klo 16 eteenpäin? Toinen vaihtoehto on siirtää d&d viikonlopuksi jolloin on aikaa pelata enemmän (ja kolmas vaihtoehto on pelata sekä arkipäivänä että viikonloppuna :P).
- C´tan lord
Miä voin ottaa mikkoo vastaa fabaa.
- Currynator
Ok, pelit sitten klo 16 eteenpäin.
-
Marsutin mrk III
Peetu ja Eemi, mil bussil meette? Täl kertaa yritän ehtii siihe xD.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
viittä vaille kolmen bussil ajateltii
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Ok seuraava pieni peli-ilta on ehkä perjantaina. Seuraava perus pelikerta on joko sunnuntaina tai lauantaina.
Edit: Poistin torstain tuolta päivistä.
Edit: Poistin torstain tuolta päivistä.
Viimeksi muokannut Currynator, Ke 09.06.2010 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Marsutin mrk III
Siis, eiks myö eilen sovittu et tänää on D&D??
Edit: Eiku oho tuollahan se lukeekin xD...Sorge.
Edit: Eiku oho tuollahan se lukeekin xD...Sorge.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Currynator
Juu sovittiin. En vain jaksanut alkaa tänne kirjoittaa kun olin sopinut jo suullisesti asiasta.
- Currynator
Perjantaina taas pieni peli-ilta. Pelit alkaisivat klo 16.
Tälläkertaa aion itsekkin pelata. Eli haluaisiko kukaan pelata minua vastaan fabaa 1k-2k pistevälillä. 40kin käy jos ei faban pelaajia löydy.
Tälläkertaa aion itsekkin pelata. Eli haluaisiko kukaan pelata minua vastaan fabaa 1k-2k pistevälillä. 40kin käy jos ei faban pelaajia löydy.
- Currynator
Noh nähtävästi hiljaisuus kertoo sitä että kukaan ei uskalla ottaa haastetta vastaan ja hävitä minulle joten peruutan perjantain pelit ja juhlistan luovutus voittoani :P.
Ilmoitan huomenna milloin on seuraavat pelit. Toivomuksia voi esittää ja pelistä myös.
Ilmoitan huomenna milloin on seuraavat pelit. Toivomuksia voi esittää ja pelistä myös.
voihan se olla et porukka on figujensa kanssa piilossa ja toivovat mahtavaa dödöä :P. Itsellä olisi aikaa kyllä figuilla, mutta ei huvittaisi tulla kotkaan asti vain yhtä pientä 1vs1 matsin takia jos ei ole ketään muita paikalla, läpän heitto kun on oleellinen asia alussa, vähän matsin aikana ja loppu skeneissä.
Jiiihaaa!!!
-
Marsutin mrk III
Pelataanko yksi kunnon peli-ilta/päivä viikonloppuna?
Metal is what we love.
Metal is what we love.
käykö sunnuntai?
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Juu piti kirjoittaa aikasempaa mutta tuli hiukan häiritseviä tekijöitä ja unohin. Kyseinen tekijä oli se että mun D&D kirjat saapuivat vihdoin (kuukauden myöhässä). Eli eli peleistä. Sunnuntaina olisi pelipäivä klo 12 eteenpäin, ilmoitelkaa jos tuutte ja myös jos ette mainitsemaani aikaan.
Sitten toinen asia. Saatuani kirjani vihdoin minun dödö nälkä kasvoi :P. Jos sakkia kiinnostaa voisin huomiseksi vetää dödöä, ensiviikolla aion vetää ainakin yhden dödö pelin jos ei lauantai sakkia kiinnosta. Jos porukalle käy niin sanokaa ja kertokaa aika jolloin pääsisitte.
Sitten toinen asia. Saatuani kirjani vihdoin minun dödö nälkä kasvoi :P. Jos sakkia kiinnostaa voisin huomiseksi vetää dödöä, ensiviikolla aion vetää ainakin yhden dödö pelin jos ei lauantai sakkia kiinnosta. Jos porukalle käy niin sanokaa ja kertokaa aika jolloin pääsisitte.
-
Marsutin mrk III
Mulle käy huomen 12-->, ja sunnuntaina tulossa :).
Ps: Jos eemi ja peetu tulee huomenna niin kyydissä pääsee.
Ps: Jos eemi ja peetu tulee huomenna niin kyydissä pääsee.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
ollaa tulossa huomenna, ja kyyti kelpaa
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Ok 2/5 pelaajasta ei pääse paikalle mutta ajattelin että en peruuta tätä kuitenkaan. Näin niille jotka eivät pääse paikalle olen päättänyt että teen house rulen tähän jossa poissa olevat pelaajat saavat saman expan kuin muutkin (tai hiukan vähemmän riippuen tilanteesta). Näin ainakin ei tule ns. pakottavaa tarvetta tulla paikalle jos ei halua missata expaa.
Mutta kuitenkin, huomenna dödöä klo 12, sunnuntaina figuilua klo 12.
Mutta kuitenkin, huomenna dödöä klo 12, sunnuntaina figuilua klo 12.
Ehkä pääsen sunnuntaina ei ole ihan varmaa vielä. Fabaa