Maelstrom Games
Maelstrom Games
Ajattelin kysyä onko kukaan tilannut tuolta kyseiseltä sivulta http://www.maelstromgames.co.uk/ Isompia tilauksia?
Vanhuksen mukaan yli 50e tilauksiin tulisi jotain veroja pitääkö paikkansa?
Vanhuksen mukaan yli 50e tilauksiin tulisi jotain veroja pitääkö paikkansa?
''Ask not the Eldar a question, for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know.'' -Inquisitor Czevak
Re: Maelstrom Games
Ei o mulle tullu koskaa mittää ylimääräsiä maksuja ja oon jotain parinsadan tilauksia kumminki tehny. Näitä maelstrom games topicceja on muuten olemassa jo valmiiksikin ihan tarpeeksi monta.
-
Izmo Laitela
Maelista saat tilata kaiketi vaikka kymmenellä tuhannella eurolla, eikä silti mitään tule. Mikäli tilaisit jenkeistä, olisi asia toinen.
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
Kiitos nopeasta vastauksesta. Pikaisella haulla 'Maelstrom Games' en löytänyt mitään. Osaako kukaan sanoa mimmoisia postitus aikoja tuolta olisi odotettavissa?Myyra kirjoitti:Ei o mulle tullu koskaa mittää ylimääräsiä maksuja ja oon jotain parinsadan tilauksia kumminki tehny. Näitä maelstrom games topicceja on muuten olemassa jo valmiiksikin ihan tarpeeksi monta.
''Ask not the Eldar a question, for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know.'' -Inquisitor Czevak
Jos tuotetta/tuotteita löytyy niin sellaiset 3-5 päivää. Jos taas jokin tuote on vähissä, saattaa vierähtää viikko tai kaks
Se foorumin oma haku on aika susi. Google löytää paremmin. Oisha tuossa ollu sitäpaitsi yksi ihan ensimmäisellä sivullakin.tuomas3 kirjoitti:Kiitos nopeasta vastauksesta. Pikaisella haulla 'Maelstrom Games' en löytänyt mitään. Osaako kukaan sanoa mimmoisia postitus aikoja tuolta olisi odotettavissa?Myyra kirjoitti:Ei o mulle tullu koskaa mittää ylimääräsiä maksuja ja oon jotain parinsadan tilauksia kumminki tehny. Näitä maelstrom games topicceja on muuten olemassa jo valmiiksikin ihan tarpeeksi monta.
EU:n välisistä paketeista ei yleensäkään tule tulliveroja.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Maelstrom on nykyään merkittävästi hitaampi kuin ennen jos tilaat GW-premiumia joka on loppu varastosta tai ei vielä ilmestynyt. Syy tähän löytyy GW:n viime vuonna jälleenmyyjilleen uudelleensanelemista ehdoista. Maelstrom voi tilata GW:ltä täydennystä vain kerran viikossa (yleensä maanantaisin) ja tämän tilauksen toimitusajasta ei ole takuita.
Tilauksista ei tule mitään ylimääräisiä kuluja. Maksat sen mitä kaupan puntahinta näyttää ja pankkisi muuttaa hinnan euroiksi päivän kurssilla. Maelstromin eurohinnat ovat ainoastaan suuntaa antavia. Itse pidän yleensä toisessa välilehdessä google-ikkunaa, johon kirjoitan "26.99 gbp to euros".
Tilauksista ei tule mitään ylimääräisiä kuluja. Maksat sen mitä kaupan puntahinta näyttää ja pankkisi muuttaa hinnan euroiksi päivän kurssilla. Maelstromin eurohinnat ovat ainoastaan suuntaa antavia. Itse pidän yleensä toisessa välilehdessä google-ikkunaa, johon kirjoitan "26.99 gbp to euros".
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- The Captain
- Valvoja
Viime aikoina on kyllä Maelstrom hidastellut muidenkin kuin GW-tuotteiden kanssa, eli ei siitä pelkästään GW:tä voi syyttää. Kyllä se tavara sieltä edelleenkin tulee, mutta enää ei voi luottaa siihen, että paketti on kotiovella vajaassa viikossa tilausnapin painalluksesta.jullevi kirjoitti:Maelstrom on nykyään merkittävästi hitaampi kuin ennen jos tilaat GW-premiumia joka on loppu varastosta tai ei vielä ilmestynyt. Syy tähän löytyy GW:n viime vuonna jälleenmyyjilleen uudelleensanelemista ehdoista. Maelstrom voi tilata GW:ltä täydennystä vain kerran viikossa (yleensä maanantaisin) ja tämän tilauksen toimitusajasta ei ole takuita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Izmo Laitela
www.xe.com on oiva sivu, sieltä voit mm. seurailla kaaviona 12h/1d/1w/1y - kursseja kaavioina. Siellä on iso kasa erilaisia valuuttoja, joten suosittelen sivun käyttämistä. Kurssitkin päivittyvät tiuhaan tahtiin.jullevi kirjoitti:Maelstrom on nykyään merkittävästi hitaampi kuin ennen jos tilaat GW-premiumia joka on loppu varastosta tai ei vielä ilmestynyt. Syy tähän löytyy GW:n viime vuonna jälleenmyyjilleen uudelleensanelemista ehdoista. Maelstrom voi tilata GW:ltä täydennystä vain kerran viikossa (yleensä maanantaisin) ja tämän tilauksen toimitusajasta ei ole takuita.
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
- Kaapelikala
Out of Stock ja Out of stock at the supplier -tuotteita kannattaa välttää, koska näiden kanssa meene useita viikkoja.The Captain kirjoitti:Viime aikoina on kyllä Maelstrom hidastellut muidenkin kuin GW-tuotteiden kanssa, eli ei siitä pelkästään GW:tä voi syyttää. Kyllä se tavara sieltä edelleenkin tulee, mutta enää ei voi luottaa siihen, että paketti on kotiovella vajaassa viikossa tilausnapin painalluksesta.jullevi kirjoitti:Maelstrom on nykyään merkittävästi hitaampi kuin ennen jos tilaat GW-premiumia joka on loppu varastosta tai ei vielä ilmestynyt. Syy tähän löytyy GW:n viime vuonna jälleenmyyjilleen uudelleensanelemista ehdoista. Maelstrom voi tilata GW:ltä täydennystä vain kerran viikossa (yleensä maanantaisin) ja tämän tilauksen toimitusajasta ei ole takuita.
Valtaosa gw-kamasta on out of stock. Ei niitä nyt varsinaisesti välttää kannata, kun viikottain tilaavat lisää. Kannattaa tosin huomioida yleensä, että täydennystilaukset tekevät maanantaisin, joten jos tiistaina tekee tilauksen, menee ainakin seuraavaan viikkoon ennen kuin voivat edes tehdä tilauksen gw:lle päin.
-
[duskwalker]
Meidän peliporukan tilaus on nyt kestäny reilun kuukauden ( kukaan ei oo enää perillä kauanko on mennyt), mutta soittelun jälkeen sanoivat että jotain häsmäkkää ja että tutkivat asian ja sit pitäis tulla ( viikon, kahen sisään). Tämähän saattaa olla ihan yksittäinenkin tapaus, mutta sanoinpahan nyt.
The four shall take their place amongst the stars
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Maessa on tosiaan aika usein nykyään useimmat tuotteet out of stock tilassa, mutta toisaalta jos ei ole kiire, niin tilaushan kannattaa taas laittaa sisään. Vaikka nykykurssi on huono, niin kyllähän tuolta jotain säästöä saa - varsinkin kun noita -15% alennuskampanjoita on vähän väliä. Itse kun olen tilannut, niin useimmat out of stock tavarat tulee parissa viikossa, usein se suurin jumittaja on posti.
Kiireellisemmät tapaukset kannattaa sitten hakea paikallisesta peliliikkeestä.
Kiireellisemmät tapaukset kannattaa sitten hakea paikallisesta peliliikkeestä.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Totta, tilaukset saapuavat kyllä Suomeen todella nopeasti (ovat joskus jo saman päivän puolella tilauksesta lukien, kiitos ykkösluokan postille), mutta se suuri ja paha Suomen posti sitten hidasta paketin matkaa laittamalla urheat etana kärrynsä sitä kuljettamaan kohti määränpäätään...Pyöveli kirjoitti:usein se suurin jumittaja on posti.
- Exalted One
Hain viimeisimmän pakettini postista tänään, siinä meni sellaiset vajaa kolme viikkoa. Viime kerralla pakettia ei tullut ollenkaan, mutta lyhyen spostikeskustelun jälkeen ne pistivät mulle uuden paketin ilman lisäkuluja. Kannattaa rekata sinne maelin sivuille sisään ja odottaa jotain alennusta ennen kuin tekee tilauksen. Sieltä tulee aika usein 10-15% alenuksia, nytkin taitaa olla sellainen päällä.
"Screw the stupid objective marker! I'll dance around it later, waving your severed heads by the hair!! BFTBG!!!!" -B
Ens maanantaihin asti saa fabatuotteista alea 15 pinnaa koodilla WARHAMMER-EIGHTExalted One kirjoitti:Hain viimeisimmän pakettini postista tänään, siinä meni sellaiset vajaa kolme viikkoa. Viime kerralla pakettia ei tullut ollenkaan, mutta lyhyen spostikeskustelun jälkeen ne pistivät mulle uuden paketin ilman lisäkuluja. Kannattaa rekata sinne maelin sivuille sisään ja odottaa jotain alennusta ennen kuin tekee tilauksen. Sieltä tulee aika usein 10-15% alenuksia, nytkin taitaa olla sellainen päällä.
Onko tuolla joku erityinen paikka mistä näkee noita alennuksia? Kuun lopussa olis tarkotus GW kamaa tilata niin olis kiva nähdä josko silloinkin jotain alennuksia olisi.Myyra kirjoitti:Ens maanantaihin asti saa fabatuotteista alea 15 pinnaa koodilla WARHAMMER-EIGHTExalted One kirjoitti:Hain viimeisimmän pakettini postista tänään, siinä meni sellaiset vajaa kolme viikkoa. Viime kerralla pakettia ei tullut ollenkaan, mutta lyhyen spostikeskustelun jälkeen ne pistivät mulle uuden paketin ilman lisäkuluja. Kannattaa rekata sinne maelin sivuille sisään ja odottaa jotain alennusta ennen kuin tekee tilauksen. Sieltä tulee aika usein 10-15% alenuksia, nytkin taitaa olla sellainen päällä.
E: kannattaako muuten ottaa vakuutettu lähetys niin ei eksyisi?
Viimeksi muokannut tuomas3, Ke 16.06.2010 01:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alennuskoodeja saa sähköpostiin kunhan vaan liittyy Maelstromin postituslistalle heidän kotisivuillaan.tuomas3 kirjoitti:Onko tuolla joku erityinen paikka mistä näkee noita alennuksia? Kuun lopussa olis tarkotus GW kamaa tilata niin olis kiva nähdä josko silloinkin jotain alennuksia olisi.Myyra kirjoitti:Ens maanantaihin asti saa fabatuotteista alea 15 pinnaa koodilla WARHAMMER-EIGHTExalted One kirjoitti:Hain viimeisimmän pakettini postista tänään, siinä meni sellaiset vajaa kolme viikkoa. Viime kerralla pakettia ei tullut ollenkaan, mutta lyhyen spostikeskustelun jälkeen ne pistivät mulle uuden paketin ilman lisäkuluja. Kannattaa rekata sinne maelin sivuille sisään ja odottaa jotain alennusta ennen kuin tekee tilauksen. Sieltä tulee aika usein 10-15% alenuksia, nytkin taitaa olla sellainen päällä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
No kyllä siihen ihan ilmaiseen postiin voi luottaa. Eri asia varmaan jos tilais jollain 2000e:lla niin sitte vois harkita jotain niitä maksullisia, mutta kyllä englannin ja suomen posti ovat sen verran luotettavia että riittää kun ottaa sen ilmaisen. Jos pakettia ei näy eikä kuulu(sanotaan nyt yli vaikka hieman yli kuukauteen) niin pistät sinne asiakaspalveluun sähköpostia ja selität tilanteen niin kyllä se asia ratkeaa.tuomas3 kirjoitti: E: kannattaako muuten ottaa vakuutettu lähetys niin ei eksyisi?