Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Currynator
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Ilmoita sitten jos et pääse tai pääset, jos et ehi ilmoittaa tänne ennen klo 11 niin tekstaa mulle.
no kaipa sitä jaksaisi tulla, ja ehkä voisi raahata kaiken (elffit ja nidit)
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
-
Marsutin mrk III
Okei, en ole tulossa huomenna.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- C´tan lord
Oon tulos. fabaa
- Currynator
Ok ensiviikon peleistä. Millois sakki haluaa dödöä ja milloin figuilua. Minulle käy väliltä ti-ke koska pidän huomenna taukoa figuilusta ja perjantaina menen mökille (eli oon viikonlopun siellä eli ei pelejä siellä).
Edit: Muutin että aika väli onkin ti-ke eikä ti-to. Torstai ei käy minulle.
Edit: Muutin että aika väli onkin ti-ke eikä ti-to. Torstai ei käy minulle.
- Currynator
Noh ei tullut mielipiteitä joten itse ehdotan päivää. Kävisikö keskiviikkona klo 16 eteenpäin dödöä?
You have my FlailCurrynator kirjoitti: Kävisikö keskiviikkona klo 16 eteenpäin dödöä?
Jiiihaaa!!!
-
Shadowdwarf
Kyllähän tuo käy. My hammer shall be there!
no meille käy tiistai, sillä loppu viikko ollaa kuutsalos
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
No tiistai ei nyt valitettavasti käy kun ilmoittautuneita ei oikein ollut ja en kykene töissä katsomaan sotua, joten en voi katsoa tuleeko muita ilmoittautuneita. Ette siis pääse keskiviikkona? Jos ette niin joudun todennäköisesti peruuttamaan keskiviikon dödöt, koska kohtaus jossa ootte on vähän sellainen että ottaisin mielelläni koko ainakin 4/5 pelaajista paikalle. Enkä voi oikein tuohon väliin heittää mitään sivu questeja hidastamaan kulkua. Vai mitä mieltä te muut olette? Pelataanko silti vai perummeko?
Eemi: Yksi vaihtoehto on jos teillä siellä Kuutsalossa on netti, skype ja mikki niin voitte pelata sen kautta :P.
Eemi: Yksi vaihtoehto on jos teillä siellä Kuutsalossa on netti, skype ja mikki niin voitte pelata sen kautta :P.
-
Marsutin mrk III
And My Sword Will Burn Some Infidels That Day, Which is Wednesday.
Edit: Mul on skype :)
Edit: Mul on skype :)
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Currynator
Tuli tässä idea että entä jos pidätteisiin tänään dödöä? Tiedän että tulee aika yllättäen ja kaikki eivät tätä ehi lukea joten tekstaan teille ja kysyn sitä kautta (herättää kysymyksen miksi sitten edes vaivaudun kirjoittamaan tänne, oh well).
- Currynator
OK tän viikon pelit on pelattu. Ensiviikolla uudestaan. Minulle ainakin tällä hetkellä käy kaikki päivät maanantaista eteenpäin eli sanokaa te milloin haluatte pelata ja mitä.
-
Shadowdwarf
ma / ti , ja pelinä joko faba (1-2k) tai sitte lotr (300 tai se mihin vastustajalla pisteet riittää). Haastan siis sinut, Karri :D
- Currynator
Kai minä voisin ottaa haasteen vastaan, päihitin sinut vähän aikaa sitten fabassa joten enköhän voisi kokeilla tuuriani lothria. Tuo 300 kuulostaa sopivalta. Ketään muuta tulossa maanantaina? Pelit silloin klo 16.
Sitten tosta dödöstä. Kumpi käy sakille paremmin, tiistai vai keskiviikko? Lähen jo torstaina mökille (koska perjantaina on juhannus), joten olen viikonlopun siellä eikä pelejä pidetä silloin. Juhannuksen jälkeisen viikonlopun olen taas sitten kotona eli silloin pelataan taas.
Sitten tosta dödöstä. Kumpi käy sakille paremmin, tiistai vai keskiviikko? Lähen jo torstaina mökille (koska perjantaina on juhannus), joten olen viikonlopun siellä eikä pelejä pidetä silloin. Juhannuksen jälkeisen viikonlopun olen taas sitten kotona eli silloin pelataan taas.
no nyt sitten juhannus viikkokin menee muualla eli vasta ensi viikon(juhannuksen jälkeisen siis) keskiviikon jälkeen pääsee pelailemaan, hävö kreit keimz
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
itselle onnaa dödö tiistaina ja keskiviikkona, maanantaina en usko et tuun pelailee, ollu sen verta tiukkaa tapahtumaa et tarvi breakkia :P
Jiiihaaa!!!
- Currynator
Noh katsotaan pelaammeko dödöä tällä viikolla. Kuten aikasemmin sanoin, sen verran kriittinen paikka on että mielummin ottaisin suurimman osan sakista paikalle. Mutta jos kiinnostusta löytyy voin pitää dödöt vaikka ryhmä olisikin pienempi.
- Currynator
OK ensiviikon peleistä. Olen taas viikonlopun kotona eli silloin on taas yksi normaali pelipäivä. Dödöä pidän keskellä viikkoa ja jos kiinnostusta löytyy voin pitää pieniä peli-iltojakin. Kävisikö sakille dödöä tiistaina tai keskiviikkona?
itselle onnaa atm, on tosin itsekin yritys saada pelejä ti-to välille kun lössille kun on tullut pyyntöjä näille päiville joten kattoo viel ettei mee päällekkäin
Jiiihaaa!!!