"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nurgle?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ansku

Nurgle?

Viesti Kirjoittaja Ansku »

Miksi kaikki CSM keräilijät haluavat laittaa armeijoihinsa nurgle daemon prinssin, ja hirveästi plague mariineja? Ihmettelen vain, kun noita armeijalistoja lukee, niin kaikista löytyy daemon prince with mark of nurgle ja plague marines. Haluuko joku näiden keräilijä kertoa syyn tälle?
Izmo Laitela

Re: Nurgle?

Viesti Kirjoittaja Izmo Laitela »

Nurgle on todella kaunista, koska se mahdollistaa todella laajan skulptaustaiteilun. Pääsee stuffailemaan paljon ja lähes kuka vaan saa edes kohtalaisesti näyttävää jälkeä. Nurgle on myöskin kohtalaisen pelitehokas, koska se kestää todella paljon ammuntaa ja ampuu itse takas yhtä kovaa. Nurglen demoniprinssi T6:lla on vaan niin hiton kova, että lashiprinssin jälkeen sanoisin olevan toisiksi pelatuin.

Örkit ovat vihreitä ja suosittuja. Nurgle on vihreää ja suosittua. Logiikka 100%
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Grazul kirjoitti:Miksi kaikki CSM keräilijät haluavat laittaa armeijoihinsa nurgle daemon prinssin, ja hirveästi plague mariineja? Ihmettelen vain, kun noita armeijalistoja lukee, niin kaikista löytyy daemon prince with mark of nurgle ja plague marines. Haluuko joku näiden keräilijä kertoa syyn tälle?
Plague Mariinit nyt vain sattuvat olemaan yksi kustannustehokkaimista troopeista CMS:llä. Samoin myös Nurglen rinssi on yksi COdexin niin sanottuja varmoja valintoja. Suorittaa yleisesti ottaen kohtuu hyvin.

Itse näen että tämä Nurgle ryntäys johtunee Chaos Codexin yksinkertaisuudesta ja heikkoudesta. Codexi siltää paljon yksiköitä joita ei eses kannata ulkoiluttaa kentällä, jos meinaa tosissaan pelata.
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Itse olen "keräillyt" Nurgle-marineita vuosikausia, tällä hetkellä ne nyt vaan ovat IN johtuen codexista. Plague marinet ovat Kaaoksen parhaimmistoa kestävinä ja monipuolisina trooppeina, näin ei aina ole ollut. Lisäksi tuo Daemon Prince jo mainittiinkin.

Nurglessa viehättää nimenomaan figujen muokkailu/konvertointi, jota voi tehdä hyvin vapaalla kädellä. Myös maalaaminen on aika vapaamuotoista ja huonokaan maalaaja ei voi maalata Nurglen ukkoja "väärin".
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”