warbands tais olla, unit sizet alko jostai kahesta kolmesta napista ylöspäin, taitaa tosin normi bordelli olla parempi.
@drumavatic: kaikkia ei voi miellyttää. enää en kyllä rupeais kytkoota vääntää, tr00 lossi imho söi idean 30mm figupelistä ku saa oikeesti nysvää kaikesta.
kyllä kai joltain lienee liikenis laina-armeija pelailuu varten, mulla on jotai random nappeja, ei kyl oo maaleissa enkä jaksa mut siis periaatteessa pitäs jokunen borderi kokonen setti olla kasattavissa jos jollekkin kelpais.
kai mää voisin ainaki jollai tasolla pistää tätä pystyy ehk, seuraavan viikon vietän mökillä tosin tarpeen vaatiessa netin ääressä ja heinäkuun puolella ittelle kelpaisi ruveta pelaamaan.
kui pitkää siel puokissa vois pelailla? duunin jälkeen ku lähinnä pääsis ja siinä kohtaa kello rupee olla jo jotai kuutta ku sinne kerkeis?
Fantasiakampanjaa kesäksi 2010
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Fantasiakampanjaa kesäksi 2010
Tarkoitin viestilläni että muuten hyvä idea tuo pienillä aloittaminen, mutta ehkä ei mordheimiä sinne alkupäähän, kun siinä on juuri tuo sääntöjen oppiminen ja uuden armeijan aloittaminen esteenä.
Mordheim ei tarvitse uusia figuja varsinaisesti. Itse ainakin pelaan sitä kääpiöarmeijani napeilla. Warbandin johtaja on ainoa mordheimia varten viritelty namiska. En kyllä minäkään kannata millään mordheimilla aloittamista tosin. Kesää on vain rajallisesti ja itseäni ei ainakaan kauheasti inspiroi pelata loputtomasti jotain alle 1000p pelejä.
joo, oke. mortikka on kyl vähä heikko valinta.
No periaatteessa siellä voi pelata minä tahansa päivänä kunnes kaikki kauppakeskuksen putiikit ja ravintolat menevät kiinni, mutta käytännössä preferoisin aukioloaikoja (12-18 arkisin, 11-16 lauantaisin), ja mahdollisesti pari tuntia tosta venyttäen.Warchef kirjoitti:kui pitkää siel puokissa vois pelailla? duunin jälkeen ku lähinnä pääsis ja siinä kohtaa kello rupee olla jo jotai kuutta ku sinne kerkeis?
Jaa no sit on aika hyvin multa pois kun aikasintaan pääsisin paikalle jossain lähempänä viittä kuutta ja viikonloput oon poissa maisemista näillä näkymin.